Lidl Polska pomógł spełnić marzenia – Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie
W sobotę, 16 grudnia, w Poznaniu odbyła się Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie, zatytułowana „Urodziny na galowo”. Głównym partnerem wydarzenia był Lidl Polska, który wspiera Fundację od 2014 r. Tegoroczna Gala była zwieńczeniem obchodów XX-lecia istnienia Fundacji i spełnienia przez nią ponad 10 tys. marzeń chorych dzieci.
Fundacja Mam Marzenie ma wyjątkową misję – spełniać najskrytsze pragnienia dzieci zmagających się z chorobą. Aby uczcić XX-lecie swojego istnienia, Fundacja zorganizowała wyjątkowy wieczór pod hasłem „Urodziny na galowo” w poznańskiej Auli UAM. Lidl Polska, jako wieloletni partner Mam Marzenie, został głównym partnerem Gali. Sieć przekazała środki pieniężne na spełnienie marzenia Dawida, który marzył o nowym rowerze oraz środki na realizację kolejnych kilkunastu życzeń dzieci.
„Jako Lidl Polska, od wielu lat wspieramy Fundację Mam Marzenie m.in. jako główny partner corocznej Wielkiej Gali Charytatywnej. Ten piękny koncert jest pewnym podsumowaniem oraz zaprezentowaniem Fundacji osobom, które dotychczas jej nie znały. Działaniu Fundacji przyświeca piękna idea – spełnianie dziecięcych marzeń, aby zapewnić im niezapomniane przeżycia, dające radość i siłę do walki z chorobą. Wierzymy w misję Fundacji i moc, którą daje podbudowana nadzieja” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.
Galę, poprowadzoną przez Małgorzatę Kożuchowską i Rafała Zawieruchę, uświetniły występy Arka Kłusowskiego, Jacka MEZO Mejera oraz Johna Portera. Wśród zaproszonych byli partnerzy i przyjaciele Fundacji, którzy wspierają jej szlachetny cel. Do osób, który szczególnie wspomagają działalność Mam Marzenie, powędrowały specjalne nagrody – „Marzenki”.
„Bardzo cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie Lidl Polska przy realizacji dziecięcych marzeń. Wspólnie spełniliśmy ich już prawie 100, a kolejne są w trakcie realizacji. Cieszymy się, że możemy gościć nie tylko przedstawicieli zarządu sieci, ale również pracowników na naszej Gali. Dzięki temu każdy pracownik Lidl może przekonać się, że przekazywane środki spełniają dziecięce marzenia” – mówi Sebastian Uzar, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.