Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża Portugalii
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
W trendach wnętrzarskich jeszcze mocniej widać tęsknotę za przyrodą i podróżami, która przejawia się w stale rosnącej popularności materiałów inspirowanych kamieniem występującym w naturalnym środowisku. Doskonale w ten klimat wpisuje się nowa kolekcja Linearstone Ceramiki Paradyż, która wprowadzi do pomieszczenia unikalną atmosferę rodem z Półwyspu Iberyjskiego.
Wnętrze w słonecznym nastroju
Linearstone to nowa propozycja z setu Home of Stone Ceramiki Paradyż. Inspiracją do stworzenia kolekcji były nasycone słońcem skały portugalskiego wybrzeża. Połączenie odcieni beżu i brązu z widocznym na powierzchni płytki charakterystycznym dla kamieni użyleniem, pozwoliło na wierne oddanie charakteru tego materiału. Elementy kolekcji doskonale prezentować się będą w otoczeniu złotych dekorów i roślin, które wprowadzą do wnętrza ciepły i wysublimowany nastrój. Z kolei wybór wariantu w kolorze taupe, czyli palety barw znajdujących się pomiędzy beżem i szarością, może zachwycić miłośników zarówno klasycznych, jak i nowoczesnych rozwiązań. Płytki świetnie sprawdzą się jako baza do wnętrz eklektycznych oraz z łatwością dopasują się do aranżacji z bielą lub czernią w roli głównej, tworząc wytworne zestawienia oparte na zasadzie kontrastu.
Home of Stone
Kolekcja Linearstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Podobnie jak pozostałe propozycje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.
Elementy kolekcji Linearstone
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: beige, taupe, brown
Powierzchnia: mat
Cena: 59,8x59,8 cm – 114,39 zł/m2, 59,8x119,8 - 141,45 zł/m2

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.