Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje
Każdy uwielbia czuć się doceniany każdego dnia, nie tylko od święta. W tym roku warto zaskoczyć bliskich słodkościami od marki Wawel, które są doskonałe, aby wprowadzić w dobry nastrój lub sprawić przyjemność najbliższym. Na nadchodzące wielkimi krokami specjalne okazje, jak Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet, marka Wawel przygotowała nową elegancką linię Collection, czyli serię opartą na ciemnej czekoladzie, dostępną w ozdobnych kartonikach. To propozycje, które idealnie nadają się na prezent dla ważnej dla nas osoby.
Słodki upominek dla wyjątkowej osoby
W ofercie marki Wawel znajdziesz wyjątkowe słodkości doskonałe na prezent na wszystkie wyjątkowe okazje, takie jak Dzień Babci i Dzień Dziadka, które już niebawem, Walentynki oraz Dzień Kobiet. Idealnym pomysłem na słodki upominek dla bliskich będą produkty z nowej eleganckiej linii Collection, czyli serii opartej na ciemnej czekoladzie. W ofercie znajdziemy m.in. dużą czekoladę w ozdobnym kartoniku: Czarny Las w oryginalnej formie słodkich całusów, a także klasyczne Śliwki w czekoladzie w ozdobnym kartoniku. Absolutną nowością w portfolio, która również idealnie sprawdzi się jako prezent jest Królewskie Mleczko Waniliowe, czyli puszyste okrągłe pianki w czekoladzie o naturalnym i bardzo wyraźnym smaku wanilii, dostępne w eleganckim, pastelowym opakowaniu, które otwiera się „szkatułkowo”. Dzięki atrakcyjnym i nowoczesnym motywom zdobniczym, aksamitnemu wykończeniu, a także niezwykle apetycznemu wyglądowi, idealnie nadaje się jako słodki upominek na wyjątkową okazję. Dodatkowo, każda pianka ma okrągły kształt i jest sygnowana literką „W” oznaczającą doskonałą gwarancję smaku i najlepszą jakość czekolady Wawel.
Linia słodyczy na wyjątkowe okazje i tylko z Dobrymi Składnikami
Słodycze z linii Collection, tak samo jak i inne produkty Wawel zawierają tylko Dobre Składniki – bez sztucznych aromatów, barwników, substancji konserwujących oraz emulgatora E476. Odkryj tę wyjątkową linię już dziś i dziel się pysznościami z bliskimi! Gwarantujemy, że zaskoczy ona każdego miłośnika słodkości!
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.