Komunikaty PR

Linia słodyczy bez dodatku cukru od marki Wawel teraz w nowej odsłonie

2023-08-08  |  16:00
Biuro prasowe

Tego lata marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę linii słodyczy bez dodatku cukru. Opakowania z tej serii zyskały nową szatę graficzną, a do produktów dołączyła nowość – czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi. Krakowski producent już od blisko 30 lat udowadnia, że można tworzyć pyszną czekoladę, nie dodając do niej cukru, i poczuć pełnię smaku bez wyrzeczeń.

Nowa czekolada Wawel Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi bez dodatku cukru to niezwykle intensywny, czekoladowy smak połączony z cytrusową nutą. Cała linia słodyczy bez dodatku cukru (BDC) została stworzona zgodnie z ideą Dobrych Składników, dzięki której wyroby krakowskiego producenta nie zawierają zbędnych dodatków, takich jak substancje konserwujące, barwniki czy sztuczne aromaty.

Nasza nowa czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi to propozycja dla wszystkich miłośników słodkości, którzy poszukują jednocześnie wysokiej jakości, doskonałego smaku i gwarancji, że spożywają produkt bez dodatku cukru. Podobnie jak inne produkty marki Wawel, cała linia słodyczy BDC nie zawiera barwników ani sztucznych aromatów, a dodatkowo czekolady gorzka i gorzka z cząstkami pomarańczowymi są odpowiednie dla wegan. Słodycze z serii bez cukru są więc świetną propozycja dla osób szukających słodkości bez wyrzeczeń. Świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska dla tych, którzy chcą ograniczyć cukier w diecie lub prowadzą aktywny tryb życia mówi Agnieszka Jakubek, Brand Manager w firmie Wawel SA.

Nowe opakowania w kolorach bieli i błękitu

Linia słodyczy Wawel bez dodatku cukru zyskała nową, subtelną szatę graficzną. Opakowania, na których króluje biel oraz błękit, nadały jej spójności i jeszcze większej lekkości. Klienci sięgający po produkty Wawel z linii BDC mogą wybierać spośród czekolad w trzech smakach: mlecznej, gorzkiej 70% i tegorocznej nowości – gorzkiej 70% z cząstkami pomarańczowymi. Linię uzupełniają dwa smaki kruchych wafli o smaku kakaowym i waniliowym z dużą ilością nadzienia (aż 67% masy produktu).

 

Dodatkowych informacji udzielą:

Marta Miller
Head of Corporate PR
Great Minds
m.miller@greatminds.pl
Tel: +48 519 033 223

Katarzyna Grobel
Junior Account Manager
Great Minds
k.grobel@greatminds.pl
Tel: +48 533 336 550

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.