Komunikaty PR

Live Motion Games w dobę odzyskało koszty produkcji symulatora kolejnictwa

2020-05-04  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

W niespełna dobę od premiery Train Station Renovation, Live Motion Games – spółka z Grupy PlayWay – odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w produkcję tytułu. W ciągu pierwszych 72 godzin od premiery, gra sprzedała się w nakładzie 19 766 kopii, co pozwoliło jej na zajęcie ósmego miejsca na Global Top Sellers oraz pierwszego miejsca na liście Bestsellerów. Projekt uzyskał 91 proc. pozytywnych ocen. Jeszcze przed wydaniem gra była obecna na TOP Wishlist Steam. Na liście najbardziej oczekiwanych premier znajduje się także kolejny tytuł studia – Car Trader Simulator. Gra ma trafić do sprzedaży jeszcze przed wakacjami. W pierwszej połowie 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect.

-  Z wielką radością i satysfakcją ogłaszamy sukces symulatora Train Station Renovation. Nasza gra odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w produkcję w niespełna dobę od rozpoczęcia sprzedaży. W pierwszych 72 godzinach sprzedaliśmy 19 766 kopii. Gra osiągnęła pierwsze miejsce bestsellerów platformy Steam i ósme miejsce Global Top Sellers. – informuje Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games. – Cieszymy się, że nasza propozycja na relaksującą i dającą wiele satysfakcji grę przypadła do gustu graczom, czego wyraz widzimy w uzyskaniu ponad 90 proc. pozytywnych recenzji. Gra dodatkowo zanotowała mocny wzrost Wishlisty, co z pewnością przełoży się korzystnie w momencie premiery pełnej wersji tytułu. Już wkrótce podamy informacje o zawieranych przez nas umowach na porty TSR na konsole.  – dodaje Michał Kaczmarek.

Train Station Renovation 30 kwietnia zadebiutował na platformie Steam w trybie wczesnego dostępu. To symulator, którego fabuła odgrywa się na terenie zniszczonych i opuszczonych stacji kolejowych. Gracz rozpoczynając prace remontowe zaczyna od małych wiejskich stacji, a kończy na ogromnych stacjach kolejowych w dużych aglomeracjach. Gra jest podzielona na 10 stacji (map), dzięki którym gracz może uczyć się nowych mechanik i poznawać nowe środowisko pracy. Projekt dostępny jest w jedenastu językach: angielskim, chińskim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim, francuskim, włoskim, niemieckim, polskim, tureckim i japońskim.

W zakresie promocji gry, Live Motion Games współpracuje z firmą Frozen District, znaną z House Flipper, tytułu, który był inspiracją przy tworzeniu Train Station Renovation.

- Współpraca z PlayWay-em oraz Frozen District pozwoliły dotrzeć naszej grze do skonkretyzowanej grupy graczy, a sama gra obroniła się jakością. Sukces TSR weryfikuje skuteczność przyjętej przez nas strategii. – dodaje Michał Kaczmarek.

 

Live Motion Games, tworzy gry samodzielnie oraz z partnerami. Obecnie pracuje nad kolejnymi własnymi tytułami, m.in. Chernobyl Liquidators Simulator oraz Builder Simulator. Ostatnie dwa lata przygotowywaliśmy się do ważnego okresu w życiu spółki. Teraz oprócz dalszego rozwoju gry Train Station Renovation przygotowujemy się do kolejnej ważnej premiery – Car Trader Simulator. W ostatnich miesiącach zamknęliśmy z sukcesem emisję udziałów przy wycenie 31 mln zł i niezwłocznie po jej zarejestrowaniu przez sąd przystąpimy do przekształcenia w spółkę akcyjną, a następnie do wejścia na NewConnect. Liczymy na debiut w pierwszej połowie 2021 roku. – przekazuje Michał Kaczmarek.

Wydawcą tytułów studia jest spółka PlayWay, która jednocześnie jest największym udziałowcem Live Motion Games. 

Link do profilu gry na platformie Steam:

https://store.steampowered.com/app/914010/Train_Station_Renovation/

O spółce:

Live Motion Games prowadzi działalność na rynku gier wideo. Studio zajmuje się produkcją gier komputerowych na platformę Steam. Spółka powstała w 2017 roku.  Jej większościowym akcjonariuszem jest notowany na GPW wydawca i producent gier komputerowych – PlayWay – który posiada 53 proc. udziałów LMG.

Strategia spółki zakłada tworzenie niskobudżetowych projektów, a następnie ich sprzedaż na całym świecie w modelu cyfrowym, za pośrednictwem platformy Steam. Na 2020 rok spółka zaplanowała premiery sześciu tytułów.

Live Motion Games zamierza wejść na rynek NewConnect w I półroczu 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-05-15 | 08:00

SAP Story: Grupa American Heart of Poland stawia na rozwój z SAP

Cyfryzacja w ochronie zdrowia dotyczy wielu obszarów. To budowa przyjaznych, dostępnych systemów i usług dla pacjentów, rozwój telemedycyny i narzędzi cyfrowych, wspierających procedury medyczne czy zaawansowana
IT i technologie Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze
2024-05-15 | 01:00

Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze

Sharp, wiodący dostawca produktów i usług w sektorze technologii biznesowych, wprowadził na rynek Synappx Cloud Print -  ekonomiczne rozwiązanie do zarządzania drukowaniem w
IT i technologie Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.
2024-05-14 | 16:00

Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.

14 maja 2024: ODENSE, DANIA: Duńskie firmy: producent robotów współpracujących (cobotów) Universal Robots oraz Mobile Industrial Robots (MiR), dostawca autonomicznych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.