Komunikaty PR

Live Motion Games w dobę odzyskało koszty produkcji symulatora kolejnictwa

2020-05-04  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

W niespełna dobę od premiery Train Station Renovation, Live Motion Games – spółka z Grupy PlayWay – odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w produkcję tytułu. W ciągu pierwszych 72 godzin od premiery, gra sprzedała się w nakładzie 19 766 kopii, co pozwoliło jej na zajęcie ósmego miejsca na Global Top Sellers oraz pierwszego miejsca na liście Bestsellerów. Projekt uzyskał 91 proc. pozytywnych ocen. Jeszcze przed wydaniem gra była obecna na TOP Wishlist Steam. Na liście najbardziej oczekiwanych premier znajduje się także kolejny tytuł studia – Car Trader Simulator. Gra ma trafić do sprzedaży jeszcze przed wakacjami. W pierwszej połowie 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect.

-  Z wielką radością i satysfakcją ogłaszamy sukces symulatora Train Station Renovation. Nasza gra odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w produkcję w niespełna dobę od rozpoczęcia sprzedaży. W pierwszych 72 godzinach sprzedaliśmy 19 766 kopii. Gra osiągnęła pierwsze miejsce bestsellerów platformy Steam i ósme miejsce Global Top Sellers. – informuje Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games. – Cieszymy się, że nasza propozycja na relaksującą i dającą wiele satysfakcji grę przypadła do gustu graczom, czego wyraz widzimy w uzyskaniu ponad 90 proc. pozytywnych recenzji. Gra dodatkowo zanotowała mocny wzrost Wishlisty, co z pewnością przełoży się korzystnie w momencie premiery pełnej wersji tytułu. Już wkrótce podamy informacje o zawieranych przez nas umowach na porty TSR na konsole.  – dodaje Michał Kaczmarek.

Train Station Renovation 30 kwietnia zadebiutował na platformie Steam w trybie wczesnego dostępu. To symulator, którego fabuła odgrywa się na terenie zniszczonych i opuszczonych stacji kolejowych. Gracz rozpoczynając prace remontowe zaczyna od małych wiejskich stacji, a kończy na ogromnych stacjach kolejowych w dużych aglomeracjach. Gra jest podzielona na 10 stacji (map), dzięki którym gracz może uczyć się nowych mechanik i poznawać nowe środowisko pracy. Projekt dostępny jest w jedenastu językach: angielskim, chińskim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim, francuskim, włoskim, niemieckim, polskim, tureckim i japońskim.

W zakresie promocji gry, Live Motion Games współpracuje z firmą Frozen District, znaną z House Flipper, tytułu, który był inspiracją przy tworzeniu Train Station Renovation.

- Współpraca z PlayWay-em oraz Frozen District pozwoliły dotrzeć naszej grze do skonkretyzowanej grupy graczy, a sama gra obroniła się jakością. Sukces TSR weryfikuje skuteczność przyjętej przez nas strategii. – dodaje Michał Kaczmarek.

 

Live Motion Games, tworzy gry samodzielnie oraz z partnerami. Obecnie pracuje nad kolejnymi własnymi tytułami, m.in. Chernobyl Liquidators Simulator oraz Builder Simulator. Ostatnie dwa lata przygotowywaliśmy się do ważnego okresu w życiu spółki. Teraz oprócz dalszego rozwoju gry Train Station Renovation przygotowujemy się do kolejnej ważnej premiery – Car Trader Simulator. W ostatnich miesiącach zamknęliśmy z sukcesem emisję udziałów przy wycenie 31 mln zł i niezwłocznie po jej zarejestrowaniu przez sąd przystąpimy do przekształcenia w spółkę akcyjną, a następnie do wejścia na NewConnect. Liczymy na debiut w pierwszej połowie 2021 roku. – przekazuje Michał Kaczmarek.

Wydawcą tytułów studia jest spółka PlayWay, która jednocześnie jest największym udziałowcem Live Motion Games. 

Link do profilu gry na platformie Steam:

https://store.steampowered.com/app/914010/Train_Station_Renovation/

O spółce:

Live Motion Games prowadzi działalność na rynku gier wideo. Studio zajmuje się produkcją gier komputerowych na platformę Steam. Spółka powstała w 2017 roku.  Jej większościowym akcjonariuszem jest notowany na GPW wydawca i producent gier komputerowych – PlayWay – który posiada 53 proc. udziałów LMG.

Strategia spółki zakłada tworzenie niskobudżetowych projektów, a następnie ich sprzedaż na całym świecie w modelu cyfrowym, za pośrednictwem platformy Steam. Na 2020 rok spółka zaplanowała premiery sześciu tytułów.

Live Motion Games zamierza wejść na rynek NewConnect w I półroczu 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów Biuro prasowe
2024-12-23 | 09:00

Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów

Bezpieczeństwo danych osobowych klientów to podstawa działalności każdego e-sklepu. Odpowiednie zabezpieczenia budują zaufanie, a zaniedbania mogą przynieść poważne konsekwencje.
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
IT i technologie Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
2024-12-20 | 13:00

Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych informacji przez

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.