Komunikaty PR

Lody Grycan już dostępne w sklepie internetowym!

2020-07-27  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Tobała
Sky-Shop.pl

Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
Do pobrania grycan ( 1.52 MB )

Grycan zrobił to, o czym nawet nie śniliśmy przed epidemią! Lody, ciasta lodowo-bezowe, mrożone ciasta i kawę kupimy przez Internet. Kultowe produkty dostępne są na Allegro i w oficjalnym sklepie internetowym.

Sklep internetowy Grycan

Do przeszło 150 lodziarnio-kawiarni dołączył firmowy sklep internetowy Grycan. Projekt wzbudził duże zainteresowanie wśród entuzjastów marki, którzy cieszą się ulubionymi produktami dostarczanymi wprost pod drzwi. Klienci wybierają spośród:

  • szerokiej oferty lodów (w tym lodów wegańskich),
  • tortów lodowo-bezowych,
  • mrożonych ciast i ciastek,
  • kawy mielonej i ziarnistej.

 

Sklep internetowy Grycan to tylko jeden z wielu sklepów branży FMCG wykorzystujących nasze oprogramowanie, które szybko i skutecznie przeniosły sprzedaż do sieci. Sytuacja epidemiczna pokazała nam, że sprzedaż on-line nie ma ograniczeń, a w Internecie można sprzedawać dosłownie wszystko! – mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. Rozwoju Produktu w platformie sklepów internetowych Sky-Shop.pl

 

Dostawa lodów Grycan tylko na terenie Warszawy

Obecnie zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Warszawy. Na stronie znajdziemy wykaz dni, w których poszczególne dzielnice mogą liczyć na dostawę.

Zamówione produkty dostarczane są mroźniami, które zapewniają utrzymanie najwyższej jakości lodów i ciast. Co ważne, dostawy realizowane są pomiędzy godziną 10:00 a 20:00 przez kierowców Grycan.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sky-Shop.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.