Komunikaty PR

Logistyka mebli z SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki

2022-02-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Firma Anton Röhr, oferująca usługi logistyczno-magazynowe głównie dla branży meblarskiej zajmie
5 800 m² nowoczesnej powierzchni magazynowej w SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki. Wynajęta przestrzeń posłuży przedsiębiorstwu głównie do obsługi, kompletacji zamówień i magazynowania. W transakcji pośredniczyła firma doradcza Rock Estate. 

Anton Röhr od ponad 70 lat specjalizuje się w usługach logistycznych mebli skrzyniowych oraz tapicerowanych, logistyce magazynowej i projektowej, a jego głównym klientem jest niemiecka grupa OTTO. Portfolio firmy uzupełniają „szyte na miarę” rozwiązania w zakresie produkcji i planowania kursów w transporcie ładunkowym. W skład spółki wchodzi obecnie 14 firm, zatrudniających ponad 800 pracowników i 20 podwykonawców. W związku z dynamicznym rozwojem firma podjęła decyzję o wynajęciu powierzchni w SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki.

- Bezawaryjny transport i przemyślana logistyka to w branży meblarskiej podstawa. Zachowanie najwyższej jakości produktów, które otrzymuje klient końcowy, to wielkie wyzwanie dla operatorów, jest to więc jedna z bardziej wymagających dziedzin usług spedycyjnych. W Anton Röhr o satysfakcję konsumenta dbamy ze szczególną starannością. Cieszymy się ze współpracy z renomowanym deweloperem i właścicielem powierzchni magazynowych SEGRO, gdyż dogodny system magazynowy w Komornikach oraz świetna lokalizacja parku, znacznie ułatwią realizację naszej misji w Polsce – wyjaśnia Michał Szeszuła, Dyrektor Wykonawczy Zarządu Spółki AR Logistyka Sp. z o.o.

- W SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki oferujemy przestrzeń do załadunku i zabezpieczania gotowych produktów przeznaczonych do transportu, a także powierzchnię magazynową dostosowaną do wciąż ewoluujących potrzeb nowoczesnej logistyki. Największą zaletą naszego centrum dystrybucyjnego jest bliska odległość od centrum Poznania, do którego można dotrzeć w niecałe pół godziny. Z kolei wjazd do parku znajduje jedynie 1,2 km od autostrady A2 i zapewnia efektywne zarządzanie logistyką krajową oraz międzynarodową. Jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo pozwoli firmie sprawnie realizować jej zadania w ramach Grupy Anton Röhr w kraju i za granicą – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki to obecnie sześć magazynów wielkopowierzchniowych na prawie 55 ha terenu inwestycyjnego o łącznej powierzchni prawie 210 000 m2. Centrum logistyczne położone jest strategicznie, w bezpośredniej okolicy autostrady A2 na trasie Berlin–Moskwa, w bliskiej odległości od drogi krajowej nr 5 łączącej Poznań z Wrocławiem oraz 10 km od centrum Poznania. Docelowo SEGRO zamierza wybudować w parku niemal 245 000 m² powierzchni magazynowej, logistycznej (tzw. cross-docking) oraz produkcyjnej do dyspozycji klientów z różnych branż. Teren otaczający SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki wyposażony jest w szerokie, funkcjonalne drogi wewnętrzne, przystosowane do przeładunku, niezbędne place manewrowe oraz parkingi dla pracowników i klientów.

O SEGRO

SEGRO, spółka o statusie firmy Real Estate Investment Trust (”REIT”), notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych w indeksie FTSE 100, jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnych z portfolio wielkości
8,8 mln m2 o wartości 17,1 mld funtów. Nieruchomości firmy są strategicznie rozmieszczone na terenie Wielkiej Brytanii – w pobliżu Londynu oraz w południowo-zachodniej i środkowej Anglii, a także na terenie Europy kontynentalnej we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Holandii oraz w Czechach.

Od ponad 100 lat SEGRO tworzy przestrzeń, która daje wyjątkowe możliwości. Firma buduje zarówno nowoczesne magazyny typu „big box”, użytkowane głównie przez regionalne, krajowe i międzynarodowe centra dystrybucyjne, jak i magazyny miejskie, zlokalizowane w pobliżu głównych aglomeracji i centrów biznesowych. SEGRO dostarcza obiekty najwyższej jakości, w których klienci mogą efektywnie rozwijać swój biznes.

Zobowiązanie do działania na rzecz społeczeństwa i środowiska naturalnego jest integralną częścią strategii i celów SEGRO. Program „Odpowiedzialne SEGRO” koncentruje się na trzech długoterminowych priorytetach: wspieranie niskoemisyjnego rozwoju, inwestowanie w lokalne społeczności oraz rozwijanie talentów

Swoją działalność w Europie Centralnej spółka rozpoczęła pod koniec 2005 roku. Obecnie deweloper prowadzi inwestycje w takich strategicznych lokalizacjach jak: Gliwice, Łódź, Poznań, Praga, Stryków, Tychy, Warszawa i Wrocław.

 

Więcej informacji: www.segro.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.