Komunikaty PR

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce.

2021-09-28  |  11:30
Biuro prasowe

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce i tworzy dedykowany zespół ekspertów.

Logwin, jeden z czołowych graczy na świecie z zakresu logistyki, rozbudowuje kompetencje z zakresu wsparcia logistycznego dla e-commerce oraz obsługi sprzedaży e-commercew połączeniu ze sprzedażą w kanałach retail, tak aby sprostać wyzwaniom dynamicznie rosnącego rynku. Firma utworzyła w Polsce specjalny zespół do opracowania, a następnie ofertowania rozwiązań dla sklepów internetowych, na którego czele stanął Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland. W ostatnim czasie do zespołu dołączył też Konrad Nafalski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, który będzie odpowiadał za komunikację oferty na rynku.

Po pierwszych bardzo udanych kontraktach realizowanych dla tak dużych podmiotów jak Oriflame, Nespresso, Douglas czy Peek & Cloppenburg chcemy trafić z ofertą do jeszcze większego grona potencjalnych klientów. Specjalny zespół projektowy przygotował atrakcyjne rozwiązania, a teraz będzie promował ofertę nie tylko na rynku polskim, ale też niemieckim. Zdecydowaliśmy się na rozwój naszego portfolio, bo jesteśmy przekonani, że popyt na takie usługi będzie rósł w najbliższych latach. Widać to już chociażby po dużej liczbie przetargów, w których obecnie bierzemy udział – komentuje Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland.

Elastyczna oferta dla dużych i średnich firm

Logwin daje swoim klientom możliwość prowadzenia operacji w wielu lokalizacjach, zarówno w istniejących już oddziałach w Piasecznie, Nadarzynie czy pod Wrocławiem jak i w nowych, dopasowanych do potrzeb klientów. Obecnie firma zarządza powierzchnią ponad 90 000 m² powierzchni, która jednak może być skalowalna w zależności od potrzeb klientów. Oferta Logwin zawiera pełne spektrum usług dla sklepów internetowych, a do podstawowych z nich należą przyjmowanie towaru, magazynowanie, zarządzanie zapasami, a także kompletowanie i pakowanie zamówień oraz wydawanie oraz dostawa do klienta końcowego. Firma oferuje także m.in.: obsługę zwrotów, etykietowanie, łączenie produktów oraz drukowanie i dodawanie ulotek, próbek, życzeń czy dokumentów.

Naszą ofertę przygotowaliśmy z myślą nie tylko o największych podmiotach e-commerce,
ale także dla tych, którzy chcą przeskalować swój biznes i szukają partnera biznesowego, który przygotuje rozwiązania adekwatne do potrzeb. Wiemy jak ważne na etapie wzrostu jest umiejętny i profesjonalnie przeprowadzony outsourcing części lub całości operacji, tak aby utrzymać, a nawet podnieść poziom obsługi. Dzięki naszemu doświadczeniu wdrożenie jest bardzo szybkie i z minimalnym nakładem czasowym po stronie klienta. Co ważne nasze rozwiązania można dowolnie skalować w przyszłości, co daje firmom dużą elastyczność –
mówi Łukasz Kiełczewski.

Proste umowy i szybkie wdrożenie

Dla klientów przygotowane zostały wzory prostych umów z różnymi wariantami współpracy od usług podstawowych, po bardziej skomplikowane do obsługi złożonych operacji. Dzięki gotowemu rozwiązaniu skrócony został czas wdrożenia do tylko 3 miesięcy. Oczywiście nadal istnieje możliwość przygotowania zupełnie dedykowanego rozwiązania dla klientów, którzy mają indywidualne wymagania.

Nasz zespół przygotował pakiet rozwiązań sprawdzonych w naszych europejskich oddziałach, które gwarantują wysoką jakość przy bardzo utrzymaniu krótkiego czasu wdrożenia, dzięki czemu właściciele firm mogą zająć się rozwojem biznesu i jednocześnie szybko zobaczyć pierwsze korzyści z outsourcingu logistyki. Każdy wariant współpracy posiada różną skalę automatyzacji od właściwie ręcznej, przez półautomatyczną do w pełni zautomatyzowanej. Klient może powierzyć nam cały proces od przyjęcia towaru od dostawcy do dostarczenia zamówienia do klienta jednocześnie mają pewność, że wybrane usługi są na najwyższym poziomie i wspólnie możemy je rozwijać wraz z wzrostem biznesu – kończy Łukasz Kiełczewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Panel: System Podatkowy, fiskalny, biznes - BCC na EKG Biuro prasowe
2024-05-16 | 12:00

Panel: System Podatkowy, fiskalny, biznes - BCC na EKG

„System Podatkowy, fiskalny, biznes” - to tytuł panelu dyskusyjnego, który odbył się 8 maja - drugiego dnia Europejskiego Kongresu Gospodarczego. W dyskusji udział wziął
Gospodarka WDROŻENIE OBLIGATORYJNEGO KSeF. Opinia BCC.
2024-05-16 | 11:31

WDROŻENIE OBLIGATORYJNEGO KSeF. Opinia BCC.

Business Centre Club popiera wdrożenie systemu KSeF jednocześnie dla wszystkich podatników. Dzięki temu rozwiązaniu, wszyscy podatnicy będą mogli dostosować swoje procesy w tym samym
Gospodarka BCC i Ministerstwo Finansów wyróżniło najlepsze urzędy skarbowe w Polsce
2024-05-16 | 11:00

BCC i Ministerstwo Finansów wyróżniło najlepsze urzędy skarbowe w Polsce

14 maja w Ministerstwie Finansów, podczas finału konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”, organizowanego przez Business Centre Club, już po raz 21.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.