Komunikaty PR

Longevity Center nowym klientem Communication Unlimited

2020-05-26  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.

Longevity Center jest pierwszym miejscem w Polsce i w Europie Centralnej, gdzie na podstawie pogłębionej diagnostyki i najnowocześniejszych technologii oceny wieku biologicznego, prowadzone są programy mające przywrócić witalność, wzmocnić odporność i zapewnić długie, zdrowe życie. Longevity Center jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę zintegrowanego a jednocześnie spersonalizowanego podejścia do zdrowia.

Centrum oferuje wielopłaszczyznową ocenę stanu zdrowia i ryzyka zachorowań w oparciu o kluczowe dziedziny medycyny, psychiatrii, psychologii i dietetyki. W następnym etapie prowadzi sześcio- lub dwunastomiesięczne programy profilaktyczne. W centrum najważniejsza jest jakość zespołu lekarzy i specjalistów oraz całościowe, holistyczne spojrzenie na człowieka, jego kondycję fizyczną i psychiczną. Centrum skupia się na uwarunkowaniach genetycznych, ale co ważniejsze na epigenetyce, czyli tym, co wpływa na zdrowie pod wpływem naszego stylu życia, odżywiania i środowiska, w jakim funkcjonujemy.

Założycielami Longevity Center są Joanna Bensz i książe Michael von Liechtenstein. Centrum posiada międzynarodową radę programową, w której zasiada m.in. dr Mario Martinez, psychoimmunolog i autor książek o nierozerwalności funkcji umysłowych i fizjologicznych, m.in. bestselleru „Ciało to umysł”.

Longevity Center kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych oraz do firm, kadry menedżerskiej i zarządzającej, które poszukują możliwości zwiększenia witalności i koncentracji swoich pracowników. Organizuje webinary i szkolenia związane z tematyką odporności oraz z dobrostanem (wellbeing) pracowników powracających po kwarantannie do biura, jak również programy „szyte na miarę” indywidualnych potrzeb klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.