Komunikaty PR

Longevity Center nowym klientem Communication Unlimited

2020-05-26  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.

Longevity Center jest pierwszym miejscem w Polsce i w Europie Centralnej, gdzie na podstawie pogłębionej diagnostyki i najnowocześniejszych technologii oceny wieku biologicznego, prowadzone są programy mające przywrócić witalność, wzmocnić odporność i zapewnić długie, zdrowe życie. Longevity Center jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę zintegrowanego a jednocześnie spersonalizowanego podejścia do zdrowia.

Centrum oferuje wielopłaszczyznową ocenę stanu zdrowia i ryzyka zachorowań w oparciu o kluczowe dziedziny medycyny, psychiatrii, psychologii i dietetyki. W następnym etapie prowadzi sześcio- lub dwunastomiesięczne programy profilaktyczne. W centrum najważniejsza jest jakość zespołu lekarzy i specjalistów oraz całościowe, holistyczne spojrzenie na człowieka, jego kondycję fizyczną i psychiczną. Centrum skupia się na uwarunkowaniach genetycznych, ale co ważniejsze na epigenetyce, czyli tym, co wpływa na zdrowie pod wpływem naszego stylu życia, odżywiania i środowiska, w jakim funkcjonujemy.

Założycielami Longevity Center są Joanna Bensz i książe Michael von Liechtenstein. Centrum posiada międzynarodową radę programową, w której zasiada m.in. dr Mario Martinez, psychoimmunolog i autor książek o nierozerwalności funkcji umysłowych i fizjologicznych, m.in. bestselleru „Ciało to umysł”.

Longevity Center kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych oraz do firm, kadry menedżerskiej i zarządzającej, które poszukują możliwości zwiększenia witalności i koncentracji swoich pracowników. Organizuje webinary i szkolenia związane z tematyką odporności oraz z dobrostanem (wellbeing) pracowników powracających po kwarantannie do biura, jak również programy „szyte na miarę” indywidualnych potrzeb klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.