LoveBrands Relations dla AstraZeneca
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach podpisanej umowy zespół LoveBrands Relations prowadzi działania w obszarze diabetologii.
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowuje i wytwarza nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, działania biura prasowego i PR ekspercki, współpracę
z organizacjami pozarządowymi oraz prowadzenie działań edukacyjnych, a także realizację i koordynację eventów w Polsce.
"Realizacja projektów dla branży farmaceutycznej niesie ze sobą wiele wyzwań, o czym przekonaliśmy się realizując projekty w wielu obszarach terapeutycznych. Mało, która branża na polskim rynku jest poddana tak wielu regulacjom. Tym bardziej jestem dumna, że LoveBrands Relations jest w tym obszarze partnerem AstraZeneca Pharma Poland – jednej z największych na świecie innowacyjnych firm biotechnologicznych" – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.
Za współpracę po stronie agencji odpowiedzialna jest Prezes Dorota Bieniek-Kaska oraz Marta Domańska, Head of Life science & CSR Department.
Agencja pozyskała klienta w drodze przetargu. Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.
McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji
Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki
Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.
Farmacja
Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki
Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.
Farmacja
Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.