Komunikaty PR

LoveJob nowym partnerem eRecruiter HR Marketplace

2022-04-19  |  09:00
Biuro prasowe

LoveJob digital employer branding to agencja specjalizująca się w komunikacji employer brandingowej online. Oferuje usługi z obszaru digitalu i strategii komunikacji oraz dostarcza rozwiązania i narzędzia cyfrowe wspierające budowanie wizerunku marki pracodawcy. Jednym z nich jest LoveJob Story - narzędzie online budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny.

“eRecruiter HR Marketplace to platforma oferująca różnorodne usługi i narzędzia. Dzięki integracjom z narzędziami naszych Partnerów, klienci mogą tworzyć szyte na miarę swoich potrzeb rozwiązania budujące ich przewagę na dynamicznie zmieniającym się rynku.” - mówi Paulina Ruszkowska, HR Marketplace Sales Manager eRecruiter.

LoveJob Story - gotowy, atrakcyjny i w pełni responsywny interfejs z kluczowymi sekcjami i intuicyjnym procesem aplikacji został przygotowany z myślą o doświadczeniach i oczekiwaniach kandydatów. Buduje pozytywny employer branding i wpływa znacząco na Candidate Experience.  “Dziś nie ma znaczenia, czy to klient, czy kandydat - to świadomy użytkownik, który oczekuje jakościowej i rzetelnej informacji, zaprezentowanej w nowoczesny, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie sposób oraz doskonałej ścieżki UX/UI” - komentuje Anna Arak-Stachacz, COO PIVE

LoveJob Story to narzędzie budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny w oparciu o unikatowy storytelling na stronie firmowej. Umożliwia dostęp do CMS i panelu, gdzie można samodzielnie aktualizować, tworzyć i dodawać content oraz monitorować efektywność i atrakcyjność naszych treści (SEO i Analityka).

Dzięki integracji LoveJob Story z eRecruiter wszystkie ogłoszenia o pracę są automatycznie publikowane, uzupełniane oraz usuwane w razie zamknięcia procesu. Z systemu pobieramy lokalizacje, działy oraz stanowiska, co ułatwia kandydatom filtrowanie ofert. “Z doświadczenia eRecruiter wiemy, jak bardzo technologia może optymalizować pracę rekruterów i managerów oraz dostarczać pozytywne doświadczenia kandydatom i pracownikom.” - dodaje Paulina Ruszkowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji Biuro prasowe
2025-06-23 | 09:40

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Rynek pracy w Polsce nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się potrzeb gospodarki, społeczeństwa oraz kierunków rozwoju technologicznego. Choć
Praca Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.