Komunikaty PR

LoveJob nowym partnerem eRecruiter HR Marketplace

2022-04-19  |  09:00
Biuro prasowe

LoveJob digital employer branding to agencja specjalizująca się w komunikacji employer brandingowej online. Oferuje usługi z obszaru digitalu i strategii komunikacji oraz dostarcza rozwiązania i narzędzia cyfrowe wspierające budowanie wizerunku marki pracodawcy. Jednym z nich jest LoveJob Story - narzędzie online budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny.

“eRecruiter HR Marketplace to platforma oferująca różnorodne usługi i narzędzia. Dzięki integracjom z narzędziami naszych Partnerów, klienci mogą tworzyć szyte na miarę swoich potrzeb rozwiązania budujące ich przewagę na dynamicznie zmieniającym się rynku.” - mówi Paulina Ruszkowska, HR Marketplace Sales Manager eRecruiter.

LoveJob Story - gotowy, atrakcyjny i w pełni responsywny interfejs z kluczowymi sekcjami i intuicyjnym procesem aplikacji został przygotowany z myślą o doświadczeniach i oczekiwaniach kandydatów. Buduje pozytywny employer branding i wpływa znacząco na Candidate Experience.  “Dziś nie ma znaczenia, czy to klient, czy kandydat - to świadomy użytkownik, który oczekuje jakościowej i rzetelnej informacji, zaprezentowanej w nowoczesny, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie sposób oraz doskonałej ścieżki UX/UI” - komentuje Anna Arak-Stachacz, COO PIVE

LoveJob Story to narzędzie budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny w oparciu o unikatowy storytelling na stronie firmowej. Umożliwia dostęp do CMS i panelu, gdzie można samodzielnie aktualizować, tworzyć i dodawać content oraz monitorować efektywność i atrakcyjność naszych treści (SEO i Analityka).

Dzięki integracji LoveJob Story z eRecruiter wszystkie ogłoszenia o pracę są automatycznie publikowane, uzupełniane oraz usuwane w razie zamknięcia procesu. Z systemu pobieramy lokalizacje, działy oraz stanowiska, co ułatwia kandydatom filtrowanie ofert. “Z doświadczenia eRecruiter wiemy, jak bardzo technologia może optymalizować pracę rekruterów i managerów oraz dostarczać pozytywne doświadczenia kandydatom i pracownikom.” - dodaje Paulina Ruszkowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej Biuro prasowe
2025-07-08 | 06:00

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

W dobie rosnących wymagań jakościowych w przemyśle lotniczym, szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100 staje się nie tylko atutem, ale wręcz
Praca Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji
2025-06-23 | 09:40

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Rynek pracy w Polsce nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się potrzeb gospodarki, społeczeństwa oraz kierunków rozwoju technologicznego. Choć
Praca Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.