Komunikaty PR

Luksusowe inwestycje deweloperskie dostosowane do potrzeb klientów

2022-02-04  |  15:42
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

To wówczas agencja, jako strategiczny partner, odpowiada za cały koncept planowaniai przygotowania inwestycji, design, branding, strategię marketingową, a finalnie sukces sprzedaży danego projektu.

Potrzeby rynku premium wykreowały nową współpracę

Współpraca deweloperów z biurami nieruchomości jest standardem na rynkach zachodnich, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Wraz z dojrzewaniem naszego rodzimego rynku trend ten dotarł także do Polski. Deweloperzy coraz chętniej decydują się na taką kooperację, korzystając z szerokiego wachlarza usług agencji i delegując im znaczną część działań. Doświadczenie i kompetencje sprzedażowe doradców nieruchomości to elementy, których deweloperzy potrzebują, aby z powodzeniem zrealizować całe przedsięwzięcie. Agencja jako główny partner dewelopera jest odpowiedzialna wówczas za: planowanie, design, branding, marketing oraz finalnie za samą sprzedaż. Deweloperzy współpracując w taki sposób z doradcami mogą ograniczyć koszty rozbudowywania swoich struktur o działy marketingu, sprzedaży, a tym samym całą swoją uwagę skupić na swoich głównych kompetencjach, a więc technologii i procesie budowlanym.

Jak podkreśla Bartłomiej Annusewicz, Dyrektor Zarządzający agencji nieruchomości premium Lions Estate -  Szczególnie taki model współpracy jest doceniany przez firmy deweloperskie na rynku nieruchomości luksusowych, gdzie dany projekt realizowany jest na potrzeby wymagającego klienta. To wówczas, największą wartością dla dewelopera jest włączenie agencji w działania już na etapie projektowania danej inwestycji, tak aby stworzyć najlepiej skrojony projekt, który finalnie można sprzedać za wyższą cenę. Wyspecjalizowane biura dysponują większą liczbą narzędzi, do których deweloperzy nie mają dostępu. Doradcy posiadają odpowiednią wiedzę o klientach poszukujących nieruchomości. Znają ich oczekiwania, aspiracje, możliwości finansowe, preferencje w danej lokalizacji, obszar poszukiwań. To dla deweloperów są informacje warte pozyskania. Agenci dzielą się swoim know-how, doświadczeniem i doradzają deweloperom w kwestiach związanych z ekspertyzą danego budynku.

Consulting luksusowych inwestycji deweloperskich

Co ciekawe, nowy trend pokazuje, że nowoczesne biura nieruchomości są odpowiedzialne już nie tylko za zorganizowanie i poprowadzenie całego procesu sprzedaży, przede wszystkim oferują kompleksową obsługę danego dewelopera, co przekłada się na finalny sukces danej inwestycji. Deweloperzy wręcz oczekują consultingu ze strony ekspertów ds. nieruchomości w zakresie: doradztwa inwestycyjnego, pomocy przy wyborze lokalizacji projektu, określenia jego potencjału, przygotowania i realizacji kampanii marketingowej, pozyskiwania klientów i ich profesjonalnej obsługi.

Odpowiadając na potrzeby rynku premium pojawił się nowy typ agencji nieruchomości, które poza samymi kompetencjami sprzedażowymi posiadają również ekspertyzę i doświadczenie w planowaniu inwestycji i przygotowaniu ich do sprzedaży. Takie nowoczesne agencje są dla deweloperów partnerem, z którym prowadzą cały projekt: uczestniczą w procesie tworzenia projektu inwestycji, doradzają przy decyzjach związanych z wielkością lokali, ich układem funkcjonalnym, zagospodarowaniem części wspólnych i wszystkich innych aspektach powstającej realizacji – komentuje Bartłomiej Annusewicz.

Z myślą o tych, którzy cenią luksus

Niewątpliwie współpraca deweloperów z ekspertami ds. nieruchomości to bardzo obiecujący trend na rynku luksusowych nieruchomości. Aktualnie, takich kooperacji pojawia się coraz więcej. Cześć takich projektów inwestycyjnych już powstało, kolejne są w trakcie realizacji. Za ich kompleksową obsługę odpowiadają wyspecjalizowane agencje nieruchomości premium. Jednym z modelowych przykładów takiej współpracy, już sfinalizowanych, jest prestiżowa inwestycja Orkana Apartments, gdzie w realizację projektu, od samego początku prac, zostali włączeni eksperci ds. nieruchomości premium Lions Estate. Obiekt został dopracowany i przemyślany w każdym calu. Już na etapie projektowym i podczas wszelkich prac wykonawczych partnerzy tego projektu wspólnie zadbali o to, aby oddać w ręce przyszłych lokatorów miejsce idealne, bezpretensjonalne i przyjazne mieszkańcom. W efekcie powstała pierwsza ultra butikowa inwestycja na Starym Mokotowie, która niewątpliwie spełnia oczekiwania osób, którzy cenią nieszablonowy i wysmakowany luksus.  

Co warto podkreślić, odpowiednio zorganizowana współpraca poparta kompetencjami biura nieruchomości i solidnością dewelopera na pewno powinna zapewnić wszechstronne korzyści obu stronom. Najlepsze, satysfakcjonujące rezultaty podjętej współpracy zbudowane są na wzajemnym zaufaniu, wiedzy, zaangażowaniu oraz wymianie doświadczeń.   

 

Lions Estate to agencja nieruchomości segmentu premium. Doradza i pomaga wymagającym klientom w zakupie, sprzedaży i wynajmie apartamentów, domów, rezydencji – przestrzeni luksusowych, wyjątkowych, niebanalnych.

 

Więcej informacji: www.lionsestate.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.