Luksusowe inwestycje deweloperskie dostosowane do potrzeb klientów
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
To wówczas agencja, jako strategiczny partner, odpowiada za cały koncept planowaniai przygotowania inwestycji, design, branding, strategię marketingową, a finalnie sukces sprzedaży danego projektu.
Potrzeby rynku premium wykreowały nową współpracę
Współpraca deweloperów z biurami nieruchomości jest standardem na rynkach zachodnich, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Wraz z dojrzewaniem naszego rodzimego rynku trend ten dotarł także do Polski. Deweloperzy coraz chętniej decydują się na taką kooperację, korzystając z szerokiego wachlarza usług agencji i delegując im znaczną część działań. Doświadczenie i kompetencje sprzedażowe doradców nieruchomości to elementy, których deweloperzy potrzebują, aby z powodzeniem zrealizować całe przedsięwzięcie. Agencja jako główny partner dewelopera jest odpowiedzialna wówczas za: planowanie, design, branding, marketing oraz finalnie za samą sprzedaż. Deweloperzy współpracując w taki sposób z doradcami mogą ograniczyć koszty rozbudowywania swoich struktur o działy marketingu, sprzedaży, a tym samym całą swoją uwagę skupić na swoich głównych kompetencjach, a więc technologii i procesie budowlanym.
Jak podkreśla Bartłomiej Annusewicz, Dyrektor Zarządzający agencji nieruchomości premium Lions Estate - Szczególnie taki model współpracy jest doceniany przez firmy deweloperskie na rynku nieruchomości luksusowych, gdzie dany projekt realizowany jest na potrzeby wymagającego klienta. To wówczas, największą wartością dla dewelopera jest włączenie agencji w działania już na etapie projektowania danej inwestycji, tak aby stworzyć najlepiej skrojony projekt, który finalnie można sprzedać za wyższą cenę. Wyspecjalizowane biura dysponują większą liczbą narzędzi, do których deweloperzy nie mają dostępu. Doradcy posiadają odpowiednią wiedzę o klientach poszukujących nieruchomości. Znają ich oczekiwania, aspiracje, możliwości finansowe, preferencje w danej lokalizacji, obszar poszukiwań. To dla deweloperów są informacje warte pozyskania. Agenci dzielą się swoim know-how, doświadczeniem i doradzają deweloperom w kwestiach związanych z ekspertyzą danego budynku.
Consulting luksusowych inwestycji deweloperskich
Co ciekawe, nowy trend pokazuje, że nowoczesne biura nieruchomości są odpowiedzialne już nie tylko za zorganizowanie i poprowadzenie całego procesu sprzedaży, przede wszystkim oferują kompleksową obsługę danego dewelopera, co przekłada się na finalny sukces danej inwestycji. Deweloperzy wręcz oczekują consultingu ze strony ekspertów ds. nieruchomości w zakresie: doradztwa inwestycyjnego, pomocy przy wyborze lokalizacji projektu, określenia jego potencjału, przygotowania i realizacji kampanii marketingowej, pozyskiwania klientów i ich profesjonalnej obsługi.
Odpowiadając na potrzeby rynku premium pojawił się nowy typ agencji nieruchomości, które poza samymi kompetencjami sprzedażowymi posiadają również ekspertyzę i doświadczenie w planowaniu inwestycji i przygotowaniu ich do sprzedaży. Takie nowoczesne agencje są dla deweloperów partnerem, z którym prowadzą cały projekt: uczestniczą w procesie tworzenia projektu inwestycji, doradzają przy decyzjach związanych z wielkością lokali, ich układem funkcjonalnym, zagospodarowaniem części wspólnych i wszystkich innych aspektach powstającej realizacji – komentuje Bartłomiej Annusewicz.
Z myślą o tych, którzy cenią luksus
Niewątpliwie współpraca deweloperów z ekspertami ds. nieruchomości to bardzo obiecujący trend na rynku luksusowych nieruchomości. Aktualnie, takich kooperacji pojawia się coraz więcej. Cześć takich projektów inwestycyjnych już powstało, kolejne są w trakcie realizacji. Za ich kompleksową obsługę odpowiadają wyspecjalizowane agencje nieruchomości premium. Jednym z modelowych przykładów takiej współpracy, już sfinalizowanych, jest prestiżowa inwestycja Orkana Apartments, gdzie w realizację projektu, od samego początku prac, zostali włączeni eksperci ds. nieruchomości premium Lions Estate. Obiekt został dopracowany i przemyślany w każdym calu. Już na etapie projektowym i podczas wszelkich prac wykonawczych partnerzy tego projektu wspólnie zadbali o to, aby oddać w ręce przyszłych lokatorów miejsce idealne, bezpretensjonalne i przyjazne mieszkańcom. W efekcie powstała pierwsza ultra butikowa inwestycja na Starym Mokotowie, która niewątpliwie spełnia oczekiwania osób, którzy cenią nieszablonowy i wysmakowany luksus.
Co warto podkreślić, odpowiednio zorganizowana współpraca poparta kompetencjami biura nieruchomości i solidnością dewelopera na pewno powinna zapewnić wszechstronne korzyści obu stronom. Najlepsze, satysfakcjonujące rezultaty podjętej współpracy zbudowane są na wzajemnym zaufaniu, wiedzy, zaangażowaniu oraz wymianie doświadczeń.
Lions Estate to agencja nieruchomości segmentu premium. Doradza i pomaga wymagającym klientom w zakupie, sprzedaży i wynajmie apartamentów, domów, rezydencji – przestrzeni luksusowych, wyjątkowych, niebanalnych.
Więcej informacji: www.lionsestate.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.