Komunikaty PR

Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech

2024-07-11  |  09:45
Biuro prasowe

Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ten, kto używa nowych technologii zyskuje przewagę. Skuteczne prowadzenie firmy to także umiejętność korzystania z okazji, a taką w obszarze sprzętu IT przygotował VeloBank we współpracy z partnerem – marką bolttech. Tylko do końca lipca wynajęcie najnowszego MacBooka Pro 14 lub 16 premiowane jest przez dostawcę usługi gratisem w postaci kultowej myszy Magic Mouse firmy Apple.

„Nie kupuj, wynajmij!” to hasło zapraszające przedsiębiorców do skorzystania z wygodnej oferty wynajmu sprzętu elektronicznego. Dzięki współpracy z bolttech, klienci VeloBank mogą wynająć najnowsze urządzenia Apple, Samsung, Motorola czy Lenovo w korzystnym modelu abonamentowym. Komputery i smartfony z górnej półki dostępne są na kilka kliknięć i na konkurencyjnych zasadach.

Wygoda i kultowa mysz Apple w gratisie

Po co jednorazowo obciążać budżet firmy wydatkiem rzędu kilku lub kilkunastu tysięcy złotych za jedno urządzenie, kiedy można używać go w ofercie najmu? Co ważne, wynajem wiąże się z licznymi korzyściami: dostępem do najnowszych modeli, konkurencyjną ceną bez opłaty wstępnej czy minimalnymi formalnościami. Oferta bolttech przygotowana dla klientów VeloBanku to również darmowa naprawa w wypadku samoistnej awarii i gwarancja stałej wysokości opłaty abonamentowej. Dodatkowo wariant Rent+ zapewnia serwis sprzętu w wypadku jego uszkodzenia przez użytkownika.

Oprócz oczywistych korzyści płynących z wynajmu sprzętu elektronicznego, tylko do końca lipca VeloBank przygotował wraz z firmą bolttech wyjątkową promocję. Do każdego urządzenia MacBook Pro 14 lub 16 partner technologiczny banku przekazuje bonus w postaci nowoczesnej i wygodnej w codziennej pracy myszy Magic Mouse marki Apple.

- Technologiczny VeloBank zaprasza przedsiębiorców nie tylko do świata wygodnej oferty produktów finansowych, ale też do korzystania z najnowocześniejszego sprzętu elektronicznego na korzystnych warunkach. Partnerstwo z bolttech pozwoliło przygotować skrojone na miarę rozwiązanie dla biznesu w postaci propozycji wynajmu komputerów i smartfonów czołowych marek w doskonałej cenie. Zamiast obciążać firmowe finanse, możemy za symboliczną sumę rzędu 100-200 zł netto miesięcznie używać flagowych modeli e-sprzętu, który da naszej firmie przewagę względem konkurencji – zaznacza Jolanta Ciskowska, Dyrektor Departamentu Kredytów Korporacyjnych w VeloBanku.

O korzyściach płynących z wygodnej oferty wynajmu sprzętu elektronicznego w VeloBanku dowiesz się ze strony: https://www.velobank.pl/firmy/najem-urzadzen-elektronicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.