Komunikaty PR

Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci

2020-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Nowy salon urządzono w nowoczesnym stylu, a z okazji otwarcia dla klientów przygotowano atrakcyjne zniżki.

 

Oferta Magnolia Park poszerzyła się o nowo otwarty salon dla dzieci i młodzieży Okaidi. Francuska marka jest dobrze znana wszystkim rodzicom, którzy oczekują od mody dziecięcej szerokiego asortymentu produktów oraz doskonałej jakości materiałów. Historia marki sięga 1996 roku, gdy Jean Duforest, jeden z założycieli grupy Camaïeu, razem z Jean-Lukiem Soufletem rozpoczął działalność w branży dziecięcej. Obecnie Okaidi może się poszczycić ponad tysiącem salonów nie tylko we Europie, ale i na całym świecie. W asortymencie marki klienci znajdą akcesoria (m.in. śliniaczki, kapcie, kocyki, dodatki do włosów) oraz ubrania dla noworodków, niemowląt oraz starszych dzieci (do 14 roku życia). Warto zwrócić uwagę na szeroką ofertę pajacyków, piżam, body, spodni, sweterków, sukienek oraz bluz wykonanych przede wszystkim z bawełny.

- Sklep marki Okaidi na pewno będzie się cieszył dużą popularnością wśród naszych klientów. Jednak oferta Magnolia Park dla najmłodszych nie dotyczy tylko zakupów. Organizujemy atrakcyjne wydarzenia dla całych rodzin i poszerzamy nasze usługi i infrastrukturę centrum tak, by było jak najbardziej przyjazne dzieciom - mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.

Nowy salon Okaidi w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku ma 124,5 mkw. i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze tuż przy ruchomych schodach, między salonami Deni Cler i Geox. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalną promocję – do niedzieli można otrzymać 50-procentowy rabat na drugą rzecz. Dodatkowo, na stałych klientów czeka także atrakcyjny program lojalnościowy upoważniający do zniżek.

Obecnie w Magnolia Park znajduje się 12 salonów z modą, akcesoriami oraz zabawkami dedykowanych tylko i wyłącznie dzieciom. Do najbardziej znanych marek należą m.in. Bartek, Coccodrillo, Smyk czy Reporter Young.

Magnolia Park od lat poszerza swoją ofertę dla najmłodszych, czego wyrazem jest przyznany przez Polską Radę Centrów Handlowych tytuł najbardziej przyjaznej rodzinom galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W Magnolia Park, poza ofertą handlową i rozrywkową, rodzice mogą liczyć na szereg udogodnień dla swoich pociech, tj. możliwości wypożyczenia wózka-spacerówki, podgrzania posiłku, skorzystania z bransoletek-niezgubek czy fotelików w strefie foodcourt. Do dyspozycji rodzin jest też zewnętrzny plac zabaw, który w ubiegłym roku przeszedł modernizację, boisko multifunkcyjne, a także sala zabaw dla najmłodszych wewnątrz obiektu.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.