Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Nowy salon urządzono w nowoczesnym stylu, a z okazji otwarcia dla klientów przygotowano atrakcyjne zniżki.
Oferta Magnolia Park poszerzyła się o nowo otwarty salon dla dzieci i młodzieży Okaidi. Francuska marka jest dobrze znana wszystkim rodzicom, którzy oczekują od mody dziecięcej szerokiego asortymentu produktów oraz doskonałej jakości materiałów. Historia marki sięga 1996 roku, gdy Jean Duforest, jeden z założycieli grupy Camaïeu, razem z Jean-Lukiem Soufletem rozpoczął działalność w branży dziecięcej. Obecnie Okaidi może się poszczycić ponad tysiącem salonów nie tylko we Europie, ale i na całym świecie. W asortymencie marki klienci znajdą akcesoria (m.in. śliniaczki, kapcie, kocyki, dodatki do włosów) oraz ubrania dla noworodków, niemowląt oraz starszych dzieci (do 14 roku życia). Warto zwrócić uwagę na szeroką ofertę pajacyków, piżam, body, spodni, sweterków, sukienek oraz bluz wykonanych przede wszystkim z bawełny.
- Sklep marki Okaidi na pewno będzie się cieszył dużą popularnością wśród naszych klientów. Jednak oferta Magnolia Park dla najmłodszych nie dotyczy tylko zakupów. Organizujemy atrakcyjne wydarzenia dla całych rodzin i poszerzamy nasze usługi i infrastrukturę centrum tak, by było jak najbardziej przyjazne dzieciom - mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.
Nowy salon Okaidi w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku ma 124,5 mkw. i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze tuż przy ruchomych schodach, między salonami Deni Cler i Geox. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalną promocję – do niedzieli można otrzymać 50-procentowy rabat na drugą rzecz. Dodatkowo, na stałych klientów czeka także atrakcyjny program lojalnościowy upoważniający do zniżek.
Obecnie w Magnolia Park znajduje się 12 salonów z modą, akcesoriami oraz zabawkami dedykowanych tylko i wyłącznie dzieciom. Do najbardziej znanych marek należą m.in. Bartek, Coccodrillo, Smyk czy Reporter Young.
Magnolia Park od lat poszerza swoją ofertę dla najmłodszych, czego wyrazem jest przyznany przez Polską Radę Centrów Handlowych tytuł najbardziej przyjaznej rodzinom galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W Magnolia Park, poza ofertą handlową i rozrywkową, rodzice mogą liczyć na szereg udogodnień dla swoich pociech, tj. możliwości wypożyczenia wózka-spacerówki, podgrzania posiłku, skorzystania z bransoletek-niezgubek czy fotelików w strefie foodcourt. Do dyspozycji rodzin jest też zewnętrzny plac zabaw, który w ubiegłym roku przeszedł modernizację, boisko multifunkcyjne, a także sala zabaw dla najmłodszych wewnątrz obiektu.
www.magnoliapark.pl

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.