MainStage Logistics będzie zarządzać LCube Logistic Park Rzeszów
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
MainStage Logistics, firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie zarządzania centrami logistycznymi, ma w swoim portfolio nowy obiekt. Od grudnia zarządza nowoczesnym parkiem przemysłowo-magazynowym w podrzeszowskiej Jasionce.
MainStage Logistics to niezależna firma działająca w sektorze logistycznym, oferująca klientom pełen wachlarz usług, jak wynajem powierzchni, leasing, zarządzanie aktywami finansowymi czy doradztwo inwestycyjne. Zgodnie z podpisaną umową – od grudnia 2021 roku spółka przejęła w zarządzanie nowo powstały Logistic Park Rzeszów należący do firmy LCube.
„Cieszymy się, że rozpoczynamy nowy etap w działalności naszej firmy. LCube Logistic Park Rzeszów to nowoczesna infrastruktura przeznaczona do magazynowania żywności chłodzonej i mrożonej, a także spełniająca wymagania logistyczne branży e-commerce. Bardzo dziękujemy LCube za zaufanie i decyzję o oddaniu obiektu w nasze zarządzanie. Dysponując w MainStage Logistics zespołem o tak szerokich kompetencjach, z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy się pracy nad rozwojem możliwości tego logistycznego kompleksu” – mówi Dorota Suchodolska, Head of Property Management Operations MainStage Logistics.
Powierzchnia obiektu wynosi 6 tys. m², docelowo jednak będzie liczyła ponad 24 tys. m². Projekt wyróżnia się doskonałą lokalizacją – tylko kilometr dzieli go od lotniska międzynarodowego Rzeszów Jasionka i ma bezpośrednie połączenie z autostradą A4. To umożliwia szybką dystrybucję towarów zarówno na rynek polski, jak i poza granice kraju. Znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanek autobusowy gwarantuje pracownikom kompleksu komfortowy dojazd.
„Logistic Park Rzeszów to nasz pierwszy projekt, jaki realizujemy pod szyldem LCube, dlatego szczególnie nam zależy, by w każdym aspekcie, również jeśli chodzi o zarządzanie, należał do najlepszych w branży. Stąd decyzja – by postawić na współpracę z profesjonalnym podmiotem jakim jest MainStage Logistics” – mówi Adrian Biesaga, Head of Development w LCube.
Dużym atutem Logistic Park Rzeszów jest jego wysoki standard oraz zastosowane rozwiązania z zakresu ESG, jak np. zwiększona izolacja, odzysk ciepła z agregatów chłodniczych czy łąki miododajne.
„Wraz z zakończeniem budowy pierwszego etapu inwestycji rozpoczynamy prace związane z komercjalizacją drugiej hali. Bardzo szybkie wynajęcie całej powierzchni, bo ukończone jeszcze przed oddaniem do użytkowania inwestycji, świadczy o dużym deficycie nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej w okolicach Rzeszowa i pozwala nam z optymizmem patrzeć na rozwój tego obiektu” – podsumowuje Aleksandra Kołbon, Head of Leasing w LCube.
LCube komercjalizację obiektu pierwszego etapu Logistic Park Rzeszów zakończyło na początku grudnia br. Długoterminowymi najemcami w Hali A zostali: Grupa REN, która od 25 lat zajmuje się dystrybucją produktów spożywczych na terenie naszego kraju, i Cocolita.pl, znana drogeria internetowa.
LCube oferuje nowoczesne rozwiązania i usługi na rynku magazynowym w Polsce dostosowane do potrzeb zarówno najemców, jak i inwestorów. Wśród realizowanych przez firmę projektów znajdują się m.in. Logistic Park Wrocław, Logistic Park Strzelce Opolskie i Logistic Park Szczecin Goleniów.
MainStage Logistics to spółka joint venture utworzoną pomiędzy Stage Capital oraz Sierra Balmain, która świadczy usługi w zakresie zarządzania aktywami i nieruchomościami logistycznymi w Europie Środkowo-Wschodniej.

Polskie Towarzystwo Gospodarcze: popieramy protestujących kierowców i rolników

USER.COM DOŁĄCZA DO FRANCUSKIEGO GIGANTA POSITIVE GROUP

Polska gospodarczo na tle regionu Europy Środkowo-Wschodniej wypada bardzo dobrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej
Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.
Przemysł
Duże ożywienie w energetyce jądrowej w Europie. Planowane są nowe elektrownie atomowe, a w Polsce nawet kilka takich inwestycji

Rosyjska agresja na Ukrainę i kryzys na rynkach energetycznych stały się katalizatorem ożywienia w energetyce jądrowej, w którą obecnie planuje inwestować wiele państw UE. Jest wśród nich Polska, która zamierza w nadchodzących latach wybudować kilka takich jednostek, a według rządowych założeń po 2040 roku ok. 20 proc. krajowej produkcji energii ma pochodzić właśnie z atomu. – Projekty jądrowe wiążą się z licznymi wyzwaniami. Część z nich jest natury politycznej, chociaż na szczęście w Polsce panuje pewnego rodzaju konsensus polityczny co do potrzeby inwestycji w energetykę jądrową. Drugim obszarem niepewności jest kwestia finansowania tych inwestycji, a trzeci to kwestia zapewnienia odpowiednich kadr niezbędnych do budowy elektrowni jądrowych – wskazuje dr inż. Paweł Gajda z Wydziału Energetyki i Paliw Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Firma
Ogromna zmiana w diagnostyce chorób układu pokarmowego. Mała kapsułka endoskopowa zastąpi uciążliwe badania

BioCam – wrocławska spółka z branży medtech – finalizuje prace nad kapsułką endoskopową, która ma umożliwić wczesne wykrywanie schorzeń w układzie pokarmowym. Zaawansowane technologicznie rozwiązanie, wsparte sztuczną inteligencją, w pierwszej połowie 2024 roku ma zostać poddane międzynarodowym badaniom klinicznym, a pod koniec przyszłego roku zadebiutuje na rynku, początkowo w sektorze prywatnym. – Równolegle z procesem komercjalizacji będziemy się również skupiać na uzyskaniu refundacji, tak aby w ciągu najbliższych dwóch–trzech lat ta technologia była ogólnodostępna – mówi Maciej Wysocki, współzałożyciel i prezes zarządu BioCam. Spółka domyka obecnie rundę inwestycyjną na maksymalnie 3 mln zł, a na II–III kwartał 2024 roku zapowiada swój debiut na rynku NewConnect.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.