Maja Ostaszewska z Grand Prix i tytułem Inspiratorki Roku w Bizneswoman Roku

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Grand Prix to nagroda dla liderki opinii, która przeciera szlaki oraz inspiruje inne kobiety do podejmowania odważnych działań. Tytułem Inspiratorki Roku wyróżniono Maję Ostaszewską. Natomiast za wieloletnią działalność społeczną doceniono Karolinę Adamska-Woźniak, prezeskę Fundacji Mam Marzenie.
Poznaliśmy już laureatki XI edycji konkursu Bizneswoman Roku, który nagradza przedsiębiorcze kobiety. Jednak Polki z roku na rok osiągają coraz większe sukcesy, nie tylko na zawodowej ścieżce. Angażują się w działania społeczne. Akcentują, że kobiety mogą i robią wielkie rzeczy. Takie właśnie postawy powinny być szczególnie promowane.
W tej edycji konkursu Jury przyznało Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku Mai Ostaszewskiej za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jednej z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej docenianych przez krytyków aktorek, dwukrotnej laureatki Polskiej Akademii Filmowej, jest dziś kluczowym głosem Polek.
Mastercard od wielu lat wspiera kobiety w dążeniu do sukcesu, wierząc w niezwykle budującą siłę różnorodności i siłę kobiet. Równie gorąco kibicujemy tym, które będąc opiniotwórczym głosem Polek, zachęcają je do działania i przekraczania własnych granic. Kobiety, które z zaangażowaniem i determinacją realizują własne pomysły na życie, nie tylko stanowią niezwykłą inspirację, ale także przyczyniają się do tworzenia świata nieograniczonych możliwości, którego wizja jest szczególna bliska Mastercard” - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe
Z kolei nagrodę specjalną za całokształt działalności od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w konkursie XI edycji Bizneswoman Roku zdobyła Karolina Adamska-Woźniak prezeska Fundacji Mam Marzenie. To organizacja, która od 2003 roku zrzesza wolontariuszy w całej Polsce i spełnia największe marzenia ciężko chorych dzieci. Dzięki temu od początku swojej działalności spełniła ponad 8500 marzeń, dając małym marzycielom choć na chwilę zapomnieć o trudnościach z którymi mierzą się na co dzień.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.