Maja Ostaszewska z Grand Prix i tytułem Inspiratorki Roku w Bizneswoman Roku

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Grand Prix to nagroda dla liderki opinii, która przeciera szlaki oraz inspiruje inne kobiety do podejmowania odważnych działań. Tytułem Inspiratorki Roku wyróżniono Maję Ostaszewską. Natomiast za wieloletnią działalność społeczną doceniono Karolinę Adamska-Woźniak, prezeskę Fundacji Mam Marzenie.
Poznaliśmy już laureatki XI edycji konkursu Bizneswoman Roku, który nagradza przedsiębiorcze kobiety. Jednak Polki z roku na rok osiągają coraz większe sukcesy, nie tylko na zawodowej ścieżce. Angażują się w działania społeczne. Akcentują, że kobiety mogą i robią wielkie rzeczy. Takie właśnie postawy powinny być szczególnie promowane.
W tej edycji konkursu Jury przyznało Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku Mai Ostaszewskiej za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jednej z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej docenianych przez krytyków aktorek, dwukrotnej laureatki Polskiej Akademii Filmowej, jest dziś kluczowym głosem Polek.
Mastercard od wielu lat wspiera kobiety w dążeniu do sukcesu, wierząc w niezwykle budującą siłę różnorodności i siłę kobiet. Równie gorąco kibicujemy tym, które będąc opiniotwórczym głosem Polek, zachęcają je do działania i przekraczania własnych granic. Kobiety, które z zaangażowaniem i determinacją realizują własne pomysły na życie, nie tylko stanowią niezwykłą inspirację, ale także przyczyniają się do tworzenia świata nieograniczonych możliwości, którego wizja jest szczególna bliska Mastercard” - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe
Z kolei nagrodę specjalną za całokształt działalności od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w konkursie XI edycji Bizneswoman Roku zdobyła Karolina Adamska-Woźniak prezeska Fundacji Mam Marzenie. To organizacja, która od 2003 roku zrzesza wolontariuszy w całej Polsce i spełnia największe marzenia ciężko chorych dzieci. Dzięki temu od początku swojej działalności spełniła ponad 8500 marzeń, dając małym marzycielom choć na chwilę zapomnieć o trudnościach z którymi mierzą się na co dzień.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.