Majonez Kielecki z tytułem Dobra Marka 2020
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie analizy poszczególnych segmentów rynku – badano pozycję rynkową marki, jej siłę, jakość oraz stopień zaufania klientów.
„Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” to ogólnopolski program promocyjny mający na celu wybór produktów z różnych branż cieszących się największym zaufaniem i renomą. Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przeprowadziła analizy, które miały na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych marek. Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w w/w programie. Pierwszy tytuł jury przyznało w kategorii „Majonezy”, co oznacza, że marka jest rozwojowa. Jednocześnie należy do najbardziej rozpoznawalnych na rynku, dzięki czemu uzyskała wyróżnienie specjalne Dobra Polska Marka
„Cieszymy się bardzo, że Majonez Kielecki został tak pozytywnie oceniony w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Przykładamy szczególną wagę do zachowania tradycyjnej receptury, zapewnienia najwyższej jakości składników i surowców, z których produkowany jest nasz sztandarowy produkt. Dlatego jesteśmy bardzo dumni, że oba prestiżowe wyróżnienia otrzymaliśmy w tym momencie, zwłaszcza że na rok bieżący przypada setna rocznica powstania naszego przedsiębiorstwa.”– mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.