Majonez Kielecki z tytułem Dobra Marka 2020
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie analizy poszczególnych segmentów rynku – badano pozycję rynkową marki, jej siłę, jakość oraz stopień zaufania klientów.
„Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” to ogólnopolski program promocyjny mający na celu wybór produktów z różnych branż cieszących się największym zaufaniem i renomą. Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przeprowadziła analizy, które miały na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych marek. Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w w/w programie. Pierwszy tytuł jury przyznało w kategorii „Majonezy”, co oznacza, że marka jest rozwojowa. Jednocześnie należy do najbardziej rozpoznawalnych na rynku, dzięki czemu uzyskała wyróżnienie specjalne Dobra Polska Marka
„Cieszymy się bardzo, że Majonez Kielecki został tak pozytywnie oceniony w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Przykładamy szczególną wagę do zachowania tradycyjnej receptury, zapewnienia najwyższej jakości składników i surowców, z których produkowany jest nasz sztandarowy produkt. Dlatego jesteśmy bardzo dumni, że oba prestiżowe wyróżnienia otrzymaliśmy w tym momencie, zwłaszcza że na rok bieżący przypada setna rocznica powstania naszego przedsiębiorstwa.”– mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.