Komunikaty PR

Mak’s – największa restauracja Hotelu Warszawianka w nowej odsłonie

2022-09-21  |  14:40
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/edc2fc175846b73c912fb7bf342ffe0120220921092829/31ae091f0786667bd9fdbe7061df9fe220220921092847/bb5e87

 

Hotel Warszawianka położony jest około 40 min. drogi od centrum Warszawy. Obiekt stanowi połączenie nowoczesnego centrum kongresowego z hotelem oferującym komfortowy wypoczynek dla całej rodziny. Goście, oprócz 300 wygodnych komfortowych pokoi, mają do dyspozycji aqua park, strefę termalną, SPA, strefę fitness, kręgielnię, boiska wielofunkcyjne oraz prywatną plażę i przystań. Ponadto, na terenie obiektu znajdują się cztery restauracje, z których największa – Mak’s, przeszła właśnie całkowitą metamorfozę.

 

Zmiany w restauracji Mak`s wynikały głównie z potrzeb zgłaszanych przez organizatorów dużych konferencji – mówi Elżbieta Pniewska, dyrektor Hotelu Warszawianka. Oprócz poprawy estetyki wnętrz udało się tak zagospodarować powierzchnię sali, aby można ją było szybko adaptować do potrzeb gości. Podział na strefy umożliwia wydzielenie miejsca dla kilku grup, co w przypadku dużego centrum konferencyjnego, jakim jest Hotel Warszawianka, ma niebagatelne znaczenie. Po rearanżacji restauracja Mak’s dysponuje 510 miejscami siedzącymi. Dzięki dobrze zorganizowanym ciągom komunikacyjnym, możliwościom włączania dodatkowych wysp bufetowych czy multiplikacji stacji z napojami, restauracja jest w stanie obsłużyć grupy przekraczające nawet 1000 osób. Przepustowość zwiększa także wydzielona stacja live cooking, gdzie kucharze przygotowują na bieżąco dania specjalne.

 

Właściciel obiektu, Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o. o, przy planowaniu rearanżacji wnętrz restauracji, zdecydował się na współpracę z warszawską pracownią Tarnowski Division.

 

Jednym ze wstępnych założeń projektu była całkowita rezygnacja z dominującej dotychczas czerwieni – mówi Szymon Tarnowski, właściciel pracowni projektowej Tarnowski Division. Na etapie konsultacji z inwestorem, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie naturalnych kolorów ziemi – umbry, ochry i sjeny, które przełamane zostały wyblakłym błękitem pruskim i ponadczasową szarością. Na ścianach pojawiła się tapeta w odcieniach granatu o zróżnicowanej strukturze. Z bufetów usunięto drewno i blaty w kolorze czerni, zastępując je jasnymi spiekami, które dodatkowo podkreśliliśmy designerskimi listwami LED. Zupełnie na nowo zaprojektowaliśmy sofy i pomocniki kelnerskie. Proste motywy, widoczne na nowej wykładzinie dywanowej, skomponowaliśmy natomiast z geometrią istniejących sufitów podwieszanych. Staraliśmy się stworzyć tu nastrój, który nie tylko umilałby gościom czas podczas spożywania posiłków, ale też pozwalał na odpoczynek.

 

Wykończenie wnętrz restauracji Mak’s ponownie powierzono warszawskiej spółce Trust Us, specjalizującej się w wykończeniach wnętrz dla branży HoReCa oraz dostarczaniu mebli kontraktowych.

 

Było nam niezmiernie miło powrócić do obiektu, którego właściciele zaufali nam już w przeszłości, powierzając poprzednią realizację wnętrz w restauracji Mak's – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu spółki Trust Us. Wieloletnie zmiany rynkowych trendów oraz estetycznych preferencji sprawiły, że wnętrza wymagały rearanżacji, tak aby zoptymalizować przestrzeń pod kątem dużych konferencji a co za tym idzie – nowej grupy docelowej hotelu. W miejsce oklein i drewnianych blatów, które niegdyś uchodziły za największy krzyk mody, pojawiły się ich odpowiedniki wykonane z bardzo popularnego obecnie naturalnego kamienia. Standardowe krzesła zastąpiliśmy stylowymi kanapami, pojawiło się również dużo nowoczesnych elementów stalowych oraz kolorów zbliżonych do natury, które lepiej oddają estetykę malowniczej lokalizacji hotelu. 

 

Restauracja została podzielona na dwie strefy: bardziej oficjalną, której głównym elementem są nieregularnie rozstawione okrągłe i kwadratowe stoły oraz strefę a’la carte. Restauracja serwuje dania kuchni polskiej i europejskiej. W ramach szwedzkiego stołu goście mają do wyboru przystawki, zupy, dania główne mięsne i bezmięsne, owoce oraz słodkości z cukierni Le Gâteau by Hotel Warszawianka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.