Komunikaty PR

Mali eksperci kochają mleczne przekąski od SM Mlekpol – sukces w konkursie Smaku

2021-10-01  |  15:00
Biuro prasowe

W aż czterech z pięciu kategorii produkty SM Mlekpol zostały wskazane przez dzieci jako jedne z najlepszych w tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom. Oceny dokonało 170 uczniów szkoły podstawowej z klas I-III i wybrało swoje ulubione mleczne produkty. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2021, która odbyła się 29 września w Mrągowie.                                                                            

SM Mlekpol podobnie jak w zeszłym roku, również w tej edycji konkursu zdobyła uznanie młodych wielbicieli nabiału. Jak wiadomo dzieci to szczera i wymagająca grupa odbiorców. Spółdzielnia odniosła sukces w czterech kategoriach:

  • Mleczne orzeźwienie: srebrny medal dla Jogurtu pitnego Milko morelowy 330 ml
  • Czysta etykieta: srebrny medal dla Maślanki Mrągowskiej naturalnej 1 l
  • Na długą przerwę: srebrny medal dla Jogurtu Rolmlecz waniliowy 330 ml
  • Do plecaka: brązowy medal dla Mleka UHT smakowe Łaciate truskawkowe 200 ml

Jesteśmy dumni, że udało nam się smakami naszych produktów ponownie podbić serca najmłodszych. Cieszy każdy medal zdobyty w tym konkursie, zwłaszcza że niezwykle zależy nam na propagowaniu zbilansowanego żywienia wśród konsumentów. Edukację najlepiej rozpocząć jak najwcześniej, dlatego tak ważne, by dzieci wybierały do szkoły wartościowe przekąski, takie jak nasze mleczne propozycje. To idealna porcja zdrowej i pysznej, a przy tym dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Zwycięzców w konkursie na najsmaczniejszy nabiał przeznaczony dla najmłodszych wybierali uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się jedynie smakiem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City

W kinach Cinema City w całej Polsce startuje kampania polskiej marki odzieżowej Tatuum, promująca limitowaną, kapsułową kolekcję stworzoną we współpracy z międzynarodową
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad
Media i PR Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC
2024-05-09 | 10:00

Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC

Polacy uwielbiają testować nieznane im połączenia i dodatkowo kochają też shaki. Dlatego tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.