„Mamy Twój pomysł na wakacje” – portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z nową k
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich.
Travelist.pl, wchodzący w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, od 2013 r. oferuje pobyty hotelowe klientom, którzy podczas urlopu oczekują nie tylko noclegu, ale przede wszystkim komfortu i wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Dlatego też zespół ekspertów portalu wybiera wyselekcjonowane i sprawdzone obiekty, negocjując jednocześnie najważniejsze udogodnienia i najkorzystniejsze stawki, po to by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby turystów.
Ruszyła wakacyjna kampania marki Travelist.pl
W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”, obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden – spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.
– Wiemy, że każdy jest inny i ma odmienne wyobrażenia o wymarzonym urlopie. Dla jednych będą to wakacje spędzone na leżaku nad basenem w hotelu z dala od zgiełku miasta, dla innych najważniejszy będzie szeroki wybór atrakcji, jeszcze inni docenią natomiast wyjątkowy design i wysoki standard hotelu czy możliwość oddania dzieci pod opiekę animatorów. Z tego względu nasi eksperci dokonują selekcji obiektów hotelowych, wybierając tylko te o najwyższej jakości, a następnie negocjując z nimi najlepsze oferty i udogodnienia. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom pobyty dostosowane do ich indywidualnych oczekiwań. Dzięki temu kupujący mogą wybrać to, co ich najbardziej interesuje – a zarazem mieć pewność, że otrzymują wszystko, czego potrzebują do udanego wypoczynku. I to w korzystnej cenie. – mówi Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.
Wiele miesięcy badań i analiz
Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.
– Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich – zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. – komentuje Oliwia Kiermasz.
Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital – SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon. Reklamy telewizyjne już teraz można oglądać w największych polskich kanałach. A mając świadomość, że w sezonie wakacyjnym głównymi klientami są rodziny z dziećmi, portal postawił również na specjalną promocję „Dzieci jadą gratis”, w ramach której w setkach wybranych hoteli nawet dwójka dzieci w określonym wieku może tego lata wypoczywać bez dodatkowych opłat.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.