MAN Truck & Bus Polska rusza z kampanią “Elektromechanicznie przyszłościowi”
Agencja digital employer branding LoveJob wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo rekrutacyjnej dla MAN Truck & Bus Polska. Zakres współpracy obejmuje stworzenie kompleksowej strategii w zakresie wzmocnienia wizerunku pożądanego pracodawcy oraz realizację działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego.
MAN Truck & Bus Polska obecny jest na polskim rynku od niemal 30 lat. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego Koncernu MAN Truck & Bus Se - europejskiego lidera wśród producentów pojazdów ciężarowych, samochodów dostawczych oraz autobusów marki MAN i Neoplan, który na całym świecie zatrudnia ponad 36 000 pracowników w ponad 180 państwach. Spółka MAN Truck & Bus Polska zajmuje się pełną obsługą sprzedażową i gwarancyjną, dostarczając gotowe rozwiązania flotowe, elektromobilne oraz assistance, W Polsce zlokalizowane są również dwie fabryki MAN. Łącznie w Polsce MAN zatrudnia prawie 6000 pracowników.
Wybraliśmy LoveJob spośród innych agencji, gdyż zaproponowane działania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i zrozumienie wyzwań rekrutacyjnych w branży motoryzacyjnej. Agencja przekonała nas swoim digitalowym i taktycznym podejściem komunikacji z talentami, doświadczonym zespołem ekspertów oraz ogromną kreatywnością. Cieszymy się, że zyskaliśmy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i współczesne trendy w rekrutacji - wskazuje Marta Stefańska, Manager ds. Komunikacji MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o.
Agencja digital employer branding LoveJob specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych działań z zakresu employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego i komunikacji wewnętrznej. Od ponad 5 lat odpowiada na potrzeby klientów korporacyjnych, którzy mierzą się z wyzwaniami konkurencyjnego rynku pracodawców. Sercem prowadzonych przez nią projektów jest digital. Agencja jest autorem m.in. kampanii “Poznajmy się”, która została wybrana przez portal PulsHR jedną z najciekawszych kampanii 2019. W portfolio Agencji znajduje się szereg działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i employer brandingu m.in. dla Santander Consumer Banku, Grupy Maspex, Umicore, Porsche Inter Auto oraz Vesuvius Poland.
Czujemy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas MAN Truck & Bus Polska wybrał na swojego partnera. Za naszym podejściem stoi niezwykle zaangażowany zespół z multidyscyplinarną wiedzą z różnych obszarów - dzięki temu mogliśmy rekomendować koncepcję opartą o insighty, która jest odpowiedzią na realne wyzwania - komentuje Anna Arak - Stachacz, COO www.lovejob.pl
Nadzór strategiczny LoveJob na rzecz MAN Truck & Bus Polska sprawuje Patrycja Czerwińska, Employer Branding Expert, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, za koordynację projektu odpowiedzialny jest Szymon Bielat, Senior Project Specialist.
Oferta agencji została wybrana w drodze konkursu ofert.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.