Manufaktura najlepsza w branży retail według PRCH Retail Awards
Podczas tegorocznej, 15. edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, Manufaktura została nagrodzona 7 statuetkami – dwoma złotymi, czterema srebrnymi i nagrodą specjalną, otrzymując największą liczbę nagród w konkursie. – Po tylu latach na rynku to naprawdę duże osiągnięcie, które udowadnia, że Manufaktura nie tylko jest liderem branży retail, ale też wciąż kreuje nieszablonowe, innowacyjne rozwiązania i kampanie, które są doceniane także przez profesjonalistów – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Najważniejsze w retailu
Nagrody PRCH mają na celu wyróżnienie najlepszych praktyk, innowacyjnych projektów i nowoczesnych technologii w sektorze handlowym, które promują jakościowe podejście do zarządzania i marketingu w handlu detalicznym. W konkursie są dwie główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowa – podzielone na różnorodne sekcje. Najwięcej nagród, bo aż 7, zdobyła Manufaktura w Łodzi.
Kompleks został nagrodzony złotem w kategoriach:
-
„Marketing manager roku obiektu handlowego” – tę nagrodę otrzymała Monika Długosz-Łempicka
-
„The biggest challenge w marketingu” za kampanię komunikacji robót drogowych prowadzonych w pobliżu Manufaktury, które miały znaczący wpływ na dojazd do kompleksu
Srebrne statuetki dla Manufaktury przyznano za:
-
Długofalową akcję prosprzedażową „Manufaktura na talerzu”, która wspierała i promowała restauratorów na rynku
-
Kampanię wizerunkową „LODZ600”, w ramach której zebrano 600 obrazów na 600-lecie Łodzi
-
Projekt „Koncertowe 600-lecie” i scenę Manufaktura w trakcie Łódź Summer Festival z okazji 600-lecia miasta
-
Osiągnięcia ESG roku – w tym m.in. za budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej na budynku galerii handlowej
Nagrodę specjalną jury przyznało również kampanii „Roboty drogowe”.
– Jesteśmy bardzo dumni, że w tym roku największa liczba statuetek została przyznana za kampanie i projekty realizowane przez Manufakturę. To szczególnie cieszy w momencie, kiedy cała branża retail stoi przed dużymi wyzwaniami, jak chociażby spadkiem siły nabywczej Polaków, spadkiem nastrojów konsumenckich czy ciągłą rywalizacją ze światem e-commerce – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. – To wymagające czasy dla zarządców obiektów handlowych. W Manufakturze, której zespół tworzą specjaliści pracujący tu od kilkunastu lat, to także duże wyzwanie pod kątem ciągłego inspirowania siebie i reszty branży – dodaje. – W takim miejscu łatwo powiedzieć: „To wszystko już było”, bo w ciągu 18 lat my naprawdę zrealizowaliśmy mnóstwo niesamowitych projektów, wychodzących daleko poza standardy retailu. Mimo tego, nadal znajdujemy w sobie pasję do działania, więc tym bardziej cieszymy się, że zostało to dostrzeżone przez tak profesjonalne jury – dodaje.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.