Manufaktura najlepsza w branży retail według PRCH Retail Awards
Podczas tegorocznej, 15. edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, Manufaktura została nagrodzona 7 statuetkami – dwoma złotymi, czterema srebrnymi i nagrodą specjalną, otrzymując największą liczbę nagród w konkursie. – Po tylu latach na rynku to naprawdę duże osiągnięcie, które udowadnia, że Manufaktura nie tylko jest liderem branży retail, ale też wciąż kreuje nieszablonowe, innowacyjne rozwiązania i kampanie, które są doceniane także przez profesjonalistów – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Najważniejsze w retailu
Nagrody PRCH mają na celu wyróżnienie najlepszych praktyk, innowacyjnych projektów i nowoczesnych technologii w sektorze handlowym, które promują jakościowe podejście do zarządzania i marketingu w handlu detalicznym. W konkursie są dwie główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowa – podzielone na różnorodne sekcje. Najwięcej nagród, bo aż 7, zdobyła Manufaktura w Łodzi.
Kompleks został nagrodzony złotem w kategoriach:
-
„Marketing manager roku obiektu handlowego” – tę nagrodę otrzymała Monika Długosz-Łempicka
-
„The biggest challenge w marketingu” za kampanię komunikacji robót drogowych prowadzonych w pobliżu Manufaktury, które miały znaczący wpływ na dojazd do kompleksu
Srebrne statuetki dla Manufaktury przyznano za:
-
Długofalową akcję prosprzedażową „Manufaktura na talerzu”, która wspierała i promowała restauratorów na rynku
-
Kampanię wizerunkową „LODZ600”, w ramach której zebrano 600 obrazów na 600-lecie Łodzi
-
Projekt „Koncertowe 600-lecie” i scenę Manufaktura w trakcie Łódź Summer Festival z okazji 600-lecia miasta
-
Osiągnięcia ESG roku – w tym m.in. za budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej na budynku galerii handlowej
Nagrodę specjalną jury przyznało również kampanii „Roboty drogowe”.
– Jesteśmy bardzo dumni, że w tym roku największa liczba statuetek została przyznana za kampanie i projekty realizowane przez Manufakturę. To szczególnie cieszy w momencie, kiedy cała branża retail stoi przed dużymi wyzwaniami, jak chociażby spadkiem siły nabywczej Polaków, spadkiem nastrojów konsumenckich czy ciągłą rywalizacją ze światem e-commerce – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. – To wymagające czasy dla zarządców obiektów handlowych. W Manufakturze, której zespół tworzą specjaliści pracujący tu od kilkunastu lat, to także duże wyzwanie pod kątem ciągłego inspirowania siebie i reszty branży – dodaje. – W takim miejscu łatwo powiedzieć: „To wszystko już było”, bo w ciągu 18 lat my naprawdę zrealizowaliśmy mnóstwo niesamowitych projektów, wychodzących daleko poza standardy retailu. Mimo tego, nadal znajdujemy w sobie pasję do działania, więc tym bardziej cieszymy się, że zostało to dostrzeżone przez tak profesjonalne jury – dodaje.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.