Komunikaty PR

Manufaktura przyznała tytuł „Salesman of the Year” 2024!

2024-12-19  |  14:52
Biuro prasowe

Konkurs „Salesman of the Year” 2024 rozstrzygnięty! Tegoroczny tytuł w autorskim konkursie Manufaktury zdobył salon iSpot, który według firmy wykonującej badania, otrzymał najlepszy wynik. W rywalizacji oceniano kluczowe aspekty customer service, takie jak wiedza produktowa, profesjonalizm i troska o potrzeby klientów. To już ósma edycja projektu, który od lat motywuje najemców Manufaktury do podnoszenia jakości obsługi i budowania wyjątkowych doświadczeń zakupowych. 

Manufaktura w Łodzi konsekwentnie inwestuje w doskonalenie poziomu jakości obsługi, kładąc nacisk na zadowolenie klientów oraz elastyczne dostosowanie się do ich potrzeb. Jednym z przykładów takich działań jest autorski projekt „Salesman of the Year”, realizowany we współpracy z niezależną firmą badawczą. Projekt ten opiera się na ocenie różnych obszarów obsługi klienta zgodnie z precyzyjnie określonymi standardami. W ramach audytów analizowane są m.in. jakość obsługi klienta, dostosowanie oferty do jego oczekiwań oraz ogólne wrażenia, mierzone wskaźnikiem NPS, czyli wyrażoną w skali od 0 do 10 odpowiedzią na proste pytanie np. „Czy poleciłbyś nasz produkt?”, pozwalającym ocenić lojalność i satysfakcję klientów. 
 
Konkurs „Salesman of the Year” to bez wątpienia innowacyjne rozwiązanie w branży retail. Pozwala nie tylko weryfikować poziom obsługi klienta wśród najemców zgodnie ze standardami Manufaktury, ale także wspierać jego rozwój. – To właśnie wysoka jakość obsługi Klienta jest fundamentem strategii Manufaktury. Przykładamy do tego ogromną wagę, ponieważ satysfakcja naszych Gości ma dla nas priorytetowe znaczenie – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. – Konkurs „Salesman of the Year” to jeden z kluczowych elementów działań ukierunkowanych na podnoszenie standardów obsługi. Drugim etapem są warsztaty dla najemców, które koncentrują się na dostarczaniu praktycznych wskazówek możliwych do zastosowania w codziennej pracy, zamiast ograniczać się do teorii – dodaje. 

W tegorocznej edycji konkursu wyróżniono aż dziesięciu najemców. Najlepszy wynik osiągnął salon iSpot.  Wykwalifikowani specjaliści nagrodzonego zespołu sprzedażowego wyróżniają się nie tylko wiedzą techniczną, ale także umiejętnością dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Tytuł „Salesman of the Year” 2024 stanowi potwierdzenie ich zaangażowania. Zwycięski zespół otrzymał kartę podarunkową Manufaktury o wartości 4000 zł. 

Warto podkreślić, że badaniem zostali objęci wszyscy najemcy Manufaktury – od lokali, sklepów wielkopowierzchniowych po punkty usługowe i gastronomię. Do drugiego etapu przeszło 30 najlepszych lokalizacji, które zostały odwiedzone ponownie w celu weryfikacji wysokiej jakości obsługi klienta. Które elementy customer service zostały ocenione najwyżej? – Audytorzy szczególnie docenili takie aspekty, jak odpowiedni strój służbowy, powitanie klienta, wiedza produktowa czy zadanie pytania o decyzję zakupową. To podstawowe standardy obsługi, które zostały ocenione bardzo wysoko, co świadczy o solidnych fundamentach customer service wśród najemców Manufaktury – wyjaśnia Karolina Czarnecka z agencji badawczej COOACH CX

W czasach, gdy zakupy online oferują łatwy dostęp do produktów i atrakcyjne ceny, doświadczenie zakupowe staje się wyróżnikiem sklepów stacjonarnych. Co sprawia, że klienci wracają do wybranych sklepów? – Klienci odwiedzają galerie handlowe, aby poczuć się zauważeni, zaopiekowani i zainspirowani. Dlatego tak ważne jest, aby doradcy, jak i ich menedżerowie, mieli świadomość, że ich rola wykracza daleko poza prezentację oferty – to oni tworzą atmosferę, budują relacje i sprawiają, że Klient wychodzi nie tylko z zakupem, ale też z pozytywnym wspomnieniem, które zachęca do powrotu – podsumowuje Karolina Czarnecka

Finał ósmej edycji konkursu „Salesman of the Year” odbył się tradycyjnie w rotundzie galerii handlowej Manufaktury. W piątkowy wieczór 29 listopada, przypadający w Black Friday, wręczono nagrody wyróżnionym najemcom. Podczas tego wydarzenia wyłoniono również zwycięzcę Loterii Black Friday, w której główną nagrodą był nowy SEAT Arona o wartości 88 tysięcy złotych. 

  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.