Komunikaty PR

Manufaktura przyznała tytuł „Salesman of the Year” 2024!

2024-12-19  |  14:52
Biuro prasowe

Konkurs „Salesman of the Year” 2024 rozstrzygnięty! Tegoroczny tytuł w autorskim konkursie Manufaktury zdobył salon iSpot, który według firmy wykonującej badania, otrzymał najlepszy wynik. W rywalizacji oceniano kluczowe aspekty customer service, takie jak wiedza produktowa, profesjonalizm i troska o potrzeby klientów. To już ósma edycja projektu, który od lat motywuje najemców Manufaktury do podnoszenia jakości obsługi i budowania wyjątkowych doświadczeń zakupowych. 

Manufaktura w Łodzi konsekwentnie inwestuje w doskonalenie poziomu jakości obsługi, kładąc nacisk na zadowolenie klientów oraz elastyczne dostosowanie się do ich potrzeb. Jednym z przykładów takich działań jest autorski projekt „Salesman of the Year”, realizowany we współpracy z niezależną firmą badawczą. Projekt ten opiera się na ocenie różnych obszarów obsługi klienta zgodnie z precyzyjnie określonymi standardami. W ramach audytów analizowane są m.in. jakość obsługi klienta, dostosowanie oferty do jego oczekiwań oraz ogólne wrażenia, mierzone wskaźnikiem NPS, czyli wyrażoną w skali od 0 do 10 odpowiedzią na proste pytanie np. „Czy poleciłbyś nasz produkt?”, pozwalającym ocenić lojalność i satysfakcję klientów. 
 
Konkurs „Salesman of the Year” to bez wątpienia innowacyjne rozwiązanie w branży retail. Pozwala nie tylko weryfikować poziom obsługi klienta wśród najemców zgodnie ze standardami Manufaktury, ale także wspierać jego rozwój. – To właśnie wysoka jakość obsługi Klienta jest fundamentem strategii Manufaktury. Przykładamy do tego ogromną wagę, ponieważ satysfakcja naszych Gości ma dla nas priorytetowe znaczenie – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. – Konkurs „Salesman of the Year” to jeden z kluczowych elementów działań ukierunkowanych na podnoszenie standardów obsługi. Drugim etapem są warsztaty dla najemców, które koncentrują się na dostarczaniu praktycznych wskazówek możliwych do zastosowania w codziennej pracy, zamiast ograniczać się do teorii – dodaje. 

W tegorocznej edycji konkursu wyróżniono aż dziesięciu najemców. Najlepszy wynik osiągnął salon iSpot.  Wykwalifikowani specjaliści nagrodzonego zespołu sprzedażowego wyróżniają się nie tylko wiedzą techniczną, ale także umiejętnością dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Tytuł „Salesman of the Year” 2024 stanowi potwierdzenie ich zaangażowania. Zwycięski zespół otrzymał kartę podarunkową Manufaktury o wartości 4000 zł. 

Warto podkreślić, że badaniem zostali objęci wszyscy najemcy Manufaktury – od lokali, sklepów wielkopowierzchniowych po punkty usługowe i gastronomię. Do drugiego etapu przeszło 30 najlepszych lokalizacji, które zostały odwiedzone ponownie w celu weryfikacji wysokiej jakości obsługi klienta. Które elementy customer service zostały ocenione najwyżej? – Audytorzy szczególnie docenili takie aspekty, jak odpowiedni strój służbowy, powitanie klienta, wiedza produktowa czy zadanie pytania o decyzję zakupową. To podstawowe standardy obsługi, które zostały ocenione bardzo wysoko, co świadczy o solidnych fundamentach customer service wśród najemców Manufaktury – wyjaśnia Karolina Czarnecka z agencji badawczej COOACH CX

W czasach, gdy zakupy online oferują łatwy dostęp do produktów i atrakcyjne ceny, doświadczenie zakupowe staje się wyróżnikiem sklepów stacjonarnych. Co sprawia, że klienci wracają do wybranych sklepów? – Klienci odwiedzają galerie handlowe, aby poczuć się zauważeni, zaopiekowani i zainspirowani. Dlatego tak ważne jest, aby doradcy, jak i ich menedżerowie, mieli świadomość, że ich rola wykracza daleko poza prezentację oferty – to oni tworzą atmosferę, budują relacje i sprawiają, że Klient wychodzi nie tylko z zakupem, ale też z pozytywnym wspomnieniem, które zachęca do powrotu – podsumowuje Karolina Czarnecka

Finał ósmej edycji konkursu „Salesman of the Year” odbył się tradycyjnie w rotundzie galerii handlowej Manufaktury. W piątkowy wieczór 29 listopada, przypadający w Black Friday, wręczono nagrody wyróżnionym najemcom. Podczas tego wydarzenia wyłoniono również zwycięzcę Loterii Black Friday, w której główną nagrodą był nowy SEAT Arona o wartości 88 tysięcy złotych. 

  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Prawo

Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.