Manufaktura przyznała tytuł „Salesman of the Year” 2024!
Konkurs „Salesman of the Year” 2024 rozstrzygnięty! Tegoroczny tytuł w autorskim konkursie Manufaktury zdobył salon iSpot, który według firmy wykonującej badania, otrzymał najlepszy wynik. W rywalizacji oceniano kluczowe aspekty customer service, takie jak wiedza produktowa, profesjonalizm i troska o potrzeby klientów. To już ósma edycja projektu, który od lat motywuje najemców Manufaktury do podnoszenia jakości obsługi i budowania wyjątkowych doświadczeń zakupowych.
Manufaktura w Łodzi konsekwentnie inwestuje w doskonalenie poziomu jakości obsługi, kładąc nacisk na zadowolenie klientów oraz elastyczne dostosowanie się do ich potrzeb. Jednym z przykładów takich działań jest autorski projekt „Salesman of the Year”, realizowany we współpracy z niezależną firmą badawczą. Projekt ten opiera się na ocenie różnych obszarów obsługi klienta zgodnie z precyzyjnie określonymi standardami. W ramach audytów analizowane są m.in. jakość obsługi klienta, dostosowanie oferty do jego oczekiwań oraz ogólne wrażenia, mierzone wskaźnikiem NPS, czyli wyrażoną w skali od 0 do 10 odpowiedzią na proste pytanie np. „Czy poleciłbyś nasz produkt?”, pozwalającym ocenić lojalność i satysfakcję klientów.
Konkurs „Salesman of the Year” to bez wątpienia innowacyjne rozwiązanie w branży retail. Pozwala nie tylko weryfikować poziom obsługi klienta wśród najemców zgodnie ze standardami Manufaktury, ale także wspierać jego rozwój. – To właśnie wysoka jakość obsługi Klienta jest fundamentem strategii Manufaktury. Przykładamy do tego ogromną wagę, ponieważ satysfakcja naszych Gości ma dla nas priorytetowe znaczenie – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. – Konkurs „Salesman of the Year” to jeden z kluczowych elementów działań ukierunkowanych na podnoszenie standardów obsługi. Drugim etapem są warsztaty dla najemców, które koncentrują się na dostarczaniu praktycznych wskazówek możliwych do zastosowania w codziennej pracy, zamiast ograniczać się do teorii – dodaje.
W tegorocznej edycji konkursu wyróżniono aż dziesięciu najemców. Najlepszy wynik osiągnął salon iSpot. Wykwalifikowani specjaliści nagrodzonego zespołu sprzedażowego wyróżniają się nie tylko wiedzą techniczną, ale także umiejętnością dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Tytuł „Salesman of the Year” 2024 stanowi potwierdzenie ich zaangażowania. Zwycięski zespół otrzymał kartę podarunkową Manufaktury o wartości 4000 zł.
Warto podkreślić, że badaniem zostali objęci wszyscy najemcy Manufaktury – od lokali, sklepów wielkopowierzchniowych po punkty usługowe i gastronomię. Do drugiego etapu przeszło 30 najlepszych lokalizacji, które zostały odwiedzone ponownie w celu weryfikacji wysokiej jakości obsługi klienta. Które elementy customer service zostały ocenione najwyżej? – Audytorzy szczególnie docenili takie aspekty, jak odpowiedni strój służbowy, powitanie klienta, wiedza produktowa czy zadanie pytania o decyzję zakupową. To podstawowe standardy obsługi, które zostały ocenione bardzo wysoko, co świadczy o solidnych fundamentach customer service wśród najemców Manufaktury – wyjaśnia Karolina Czarnecka z agencji badawczej COOACH CX.
W czasach, gdy zakupy online oferują łatwy dostęp do produktów i atrakcyjne ceny, doświadczenie zakupowe staje się wyróżnikiem sklepów stacjonarnych. Co sprawia, że klienci wracają do wybranych sklepów? – Klienci odwiedzają galerie handlowe, aby poczuć się zauważeni, zaopiekowani i zainspirowani. Dlatego tak ważne jest, aby doradcy, jak i ich menedżerowie, mieli świadomość, że ich rola wykracza daleko poza prezentację oferty – to oni tworzą atmosferę, budują relacje i sprawiają, że Klient wychodzi nie tylko z zakupem, ale też z pozytywnym wspomnieniem, które zachęca do powrotu – podsumowuje Karolina Czarnecka.
Finał ósmej edycji konkursu „Salesman of the Year” odbył się tradycyjnie w rotundzie galerii handlowej Manufaktury. W piątkowy wieczór 29 listopada, przypadający w Black Friday, wręczono nagrody wyróżnionym najemcom. Podczas tego wydarzenia wyłoniono również zwycięzcę Loterii Black Friday, w której główną nagrodą był nowy SEAT Arona o wartości 88 tysięcy złotych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Prawo
Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.