Marka Kasia po raz kolejny wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Marka Kasia od lat zachęca Polaków do dzielenia się radością. W czasie minionych świąt Bożego Narodzenia idea ta wybrzmiała szczególnie mocno, znajdując odzwierciedlenie w ogólnopolskiej akcji „2 razy więcej radości”. Dzięki niej marka Kasia wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, przynosząc radość potrzebującym dzieciom.
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który skłania do wspólnego dzielenia się radością z innymi. Wie o tym marka Kasia, która od lat zachęca Polaków do okazywania wsparcia także tym najbardziej potrzebującym. W 2020 roku świąteczna akcja marki Kasia „2 razy więcej radości” miała na celu zachęcenie Polaków do niesienia pomocy dzieciom opuszczonym i osieroconym, mieszkańcom Wiosek Dziecięcych SOS.
Dzięki akcji w pomoc włączyć się mógł każdy z nas, kupując produkty marki Kasia. W rezultacie Kasia przekazała SOS Wioskom Dziecięcym wsparcie finansowe w wysokości 100 000 zł. Ponadto Kasia zorganizowała dla podopiecznych Stowarzyszenia warsztaty pieczenia i dekorowania świątecznych pierniczków. Jednocześnie, biorąc udział w akcji „2 razy więcej radości”, konsumenci mieli szansę na wygraną pieniężną – każdego dnia wyłaniano zwycięzcę, który otrzymywał 2000 złotych.
Bardzo cieszymy się, że jako marka Kasia po raz kolejny mogliśmy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. To wszystko nie odbyłoby się bez pomocy naszych konsumentów, którzy w czasie trwania aktywacji zdecydowali się na zakup produktów marki Kasia. Tym samym chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy włączyli się do akcji. To właśnie z Państwa pomocą udało nam się zrealizować nasz cel i przekazać środki finansowe na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia. Wierzymy, że także podczas kolejnych naszych akcji będziemy nieść wspólnie pomoc i dzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.
Akcje takie jak ta, w tym trudnym czasie pandemii, są dla naszego Stowarzyszenia ogromnym wsparciem. Jest to odczuwalne szczególnie w czasie świątecznym, gdy chęć i potrzeba dzielenia się radością jest jeszcze większa. Dzięki otrzymanemu wsparciu jesteśmy w stanie nieprzerwanie nieść pomoc naszym wspaniałym podopiecznym. Dlatego dziękujemy każdemu, kto włączył się do akcji i przekazał nam swoją "cegiełkę" - mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.
Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
joanna@yellowcups.pl
+48 536 410 824

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.