Komunikaty PR

Marka Orbit® dodaje błysku na Targach Książki Empiku

2023-05-17  |  16:15
Biuro prasowe

Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również specjalny konkurs, w którym nagrody ufundował producent bezcukrowych gum – marka Orbit®.

Wbrew pozorom guma do żucia i książki nie są sobie tak obce, jak można by przypuszczać. Kto w końcu nie pamięta kultowej postaci mistrzyni żucia gumy Violet Beauregarde z Charliego i fabryki czekolady? Istnieje nawet specjalny termin bubblegum book. Amerykanie określają w ten sposób lekką książkę, którą bez problemu możemy czytać np. jadąc autobusem i żując gumę.

Dlatego też, w ramach globalnej kampanii „Rób to, co dodaje Ci Błysku”, Orbit® dołączył do grona partnerów cyklicznego literackiego wydarzenia Empiku. W ten sposób marka zachęca do angażowania się w to, co kochamy i co powoduje, że zaczynamy „błyszczeć”. Zgodnie z filozofią marki Orbit® czujemy się lepiej w codziennych sytuacjach, gdy jesteśmy pewni siebie oraz żyjemy pełnią życia.

Targi Książki Empiku to wydarzenie otwarte -odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i w formule online. To setki okazji, gorące nowości i premiery literackie. Od 17 do 30 maja w spotkaniach autorskich będzie można wziąć udział z dowolnego miejsca – na kilku wirtualnych scenach w studio Empiku zagoszczą m.in. Katarzyna Grochola, Marcin Meller, Justyna Suchecka, prezydent Aleksander Kwaśniewski oraz Toshikazu Kawaguchi. Wszystkie spotkania autorskie będą transmitowane na kanałach Empiku na Facebooku oraz na YouTube i będą tłumaczone na język migowy. Dodatkowo na sympatyków tak popularnej w ostatnim czasie literatury YoungAdult, czekają wyjątkowe atrakcje. Od 17 maja będą mogli dosłownie wejść do świata Hailie Monet – bohaterki bestsellerowej serii Rodzina Monet. Niecodzienna instalacja stanie na Pasażu Wiecha, a odwiedzi ją dwukrotnie autorka – Weronika Anna Marczak. Z kolei 26 maja w ramach akcji Young Power House inne popularne autorki YA (Katarzyna Barlińska, Natalia Fromuth, Monika Rutka, Marta Łabęcka, Monika Marszałek) opanują specjalnie zaaranżowaną przestrzeń kamienicy w centrum Warszawy, spotykając się w kameralnych grupach z czytelnikami (wydarzenie jest biletowane). Targi mają charakter ogólnopolski – wyjątkowe promocje oraz okazje czekają online i w każdym salonie Empik w Polsce.

 

Wszędzie tam będzie nam towarzyszyła również marka Orbit®, która oprócz tego, że ufunduje nagrody w konkursie dla uczestników oraz prezenty dla gości specjalnych studia, będzie również widoczna w działaniach w mediach społecznościowych i w komunikacji bezpośredniej do klientów Empiku, przypominając nam o tym, aby być sobą i błyszczeć.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.