Komunikaty PR

Marka Slodkie posadzi 1000 m2 lasu!

2022-06-23  |  14:00
Biuro prasowe

Proekologiczne aktywności na rzecz środowiska naturalnego to już standard w firmie Slodkie. W efekcie współpracy z Fundacją Las na Zawsze za każde złożone zamówienie producent słodyczy reklamowych sadzi 1 m2 lasu. Dzięki działaniom firmy w niespełna pół roku zebrano środki na zalesienie powierzchni wielkości 1000 m2! To kolejna akcja o charakterze CSR w jubileuszowym roku 25-lecia istnienia firmy.

Współpraca Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych, z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną terenów leśnych w Polsce, trwa od stycznia 2022 roku. W ramach wsparcia działań Fundacji firma zadeklarowała, że przez cały rok za każde złożone zamówienie posadzi 1 m2 lasu. W ciągu niespełna sześciu miesięcy Slodkie pozyskało środki na zalesienie 1000 m2 terenu, dokładając tym samym cegiełkę do odbudowy bioróżnorodności w Polsce. 

Działania na rzecz Fundacji Las na Zawsze to nie jedyna inicjatywa, w którą zaangażowała się marka w 2022 roku. W jubileuszowym roku firma Slodkie podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym. Producent zaangażował się we współpracę m.in. z WOŚP-em, Szlachetną Paczką czy Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. Nie zabrakło także akcji zainicjowanych przez samą markę Slodkie. Od Dnia Pszczoły (20 maja) do końca czerwca do każdego zamówienia firma dołącza nasiona łąki kwietnej, której kwiaty zapewniają pracowitym owadom pokarm. 

Idea biznesu odpowiedzialnego społecznie jest mocno zakorzeniona w misji naszej marki. Od początku istnienia firmy chętnie angażujemy się w akcje pomocowe oraz proekologiczne. W tym roku, z okazji 25 lat działalności, postanowiliśmy położyć szczególny akcent na ten obszar naszej pracy, stawiając przed sobą wyzwanie przeprowadzenia 25 akcji CSR. Współpraca z Fundacją Las na Zawsze to jeden z tych projektów, który już dziś przynosi wspaniałe owoce. Szczególnie budujące jest to, że udało nam się w akcję zaangażować nie tylko pracowników naszej firmy, ale także naszych Klientów – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu marki Slodkie. 

Jak podkreśla Fundacja Las na Zawsze, drzewa posadzone w ramach współpracy marki Slodkie z Fundacją są zabezpieczone formalnie oraz finansowo. Oznacza to, że powstałego lasu nie będzie można poddać wycince ani sprzedać. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2022-06-23 | 14:00

Czy wybór konkretnych dań zrewolucjonizuje rynek diet pudełkowych?

Segment cateringów dietetycznych, od kilku lat coraz popularniejszy, nie przestaje się rozwijać. Nice To Fit You, jedna z największych i najdłużej działających firm diet pudełkowych w Polsce, wprowadza właśnie nową ścieżkę
Przemysł spożywczy Orbit® odświeża swój look!
2022-06-22 | 16:30

Orbit® odświeża swój look!

Marka zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Obejmuje ona zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na
Przemysł spożywczy Sezonowe smaki w restauracji. Czy można zatrzymać je przez cały rok?
2022-06-20 | 13:00

Sezonowe smaki w restauracji. Czy można zatrzymać je przez cały rok?

Maj pachnie truskawkami i szparagami, a wrzesień smakuje świeżo zebranymi borowikami. Pory roku często determinują zarówno to, co pojawi się w naszej kuchni, jak i w restauracyjnym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Przed wakacjami Polacy szukają alternatyw dla kupowania walut w kantorach. Coraz częściej są nimi karta płatnicza i smartfon

W tegoroczne wakacje 40 proc. Polaków wybiera się na zagraniczny urlop, a 25 proc. planuje tzw. city breaks, czyli krótkie weekendowe wypady do miast w innych krajach – wynika z niedawnego badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study. Podczas takich wojaży wielu turystów wciąż woli płacić gotówką – badanie przeprowadzone dla Banku Millennium pokazało, że 43 proc. Polaków wymienia walutę w kantorach. To rozwiązanie ma jednak sporo minusów, dlatego przed wakacjami coraz więcej osób szuka płatniczych alternatyw. Ponad połowa badanych przez Visę Polaków chciałaby za granicą płacić kartą lub smartfonem.

Regionalne - Łódzkie

Specjalistyczne karetki pozwalają ratować życie noworodków po niedotlenieniu. Taki sprzęt trafił właśnie do szpitala w Łodzi

Niedotlenienie okołoporodowe i niewydolność oddechowa u noworodka mogą doprowadzić do jego niepełnosprawności fizycznej i intelektualnej, a w najgorszym wypadku nawet śmierci. Hipotermia lecznicza, polegająca na kontrolowanym obniżeniu temperatury ciała, pozwala temu zapobiec. Liczy się jednak czas, bo po sześciu godzinach niedotlenienia zmiany w mózgu dziecka mogą być już nieodwracalne. Dlatego Uniwersytet Medyczny w Poznaniu wspólnie z Generali Polska i Fundacją The Human Safety Net wdrażają projekt, który pozwala zastosować tę terapię już w trakcie transportu noworodka do szpitala – w karetce neonatologicznej. Specjalistyczny sprzęt trafił właśnie do łódzkiego Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. – Zamierzamy dostarczać je do kolejnych placówek – zapowiada Andrea Simoncelli, przewodniczący rady nadzorczej Generali Polska. 

Transport

Kryzys żywnościowy wisi nad krajami Afryki i Bliskiego Wschodu. Problemem brak dostaw z Rosji i Ukrainy oraz galopujący wzrost cen

– W Polsce nie zabraknie nam produktów na półkach, są natomiast kraje, które w znacznie większym stopniu niż państwa UE doświadczą problemów żywnościowych – mówi Jan Strzelecki, ekspert Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Wśród nich są przede wszystkim kraje Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu, w których import pszenicy z Rosji i Ukrainy odpowiadał za 90 proc. dostaw. Państwom europejskim kryzys podażowy nie grozi, ale dużym wyzwaniem będą rosnące ceny żywności, które po wakacjach mogą być o 20 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z analizy PIE.
 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.