Marka SLODKIE z nowoczesną maszyną drukującą FujiFilm Revoria Press PC1120
W Polsce dostępne są tylko cztery drukarki tego typu, a wyłącznie jedna użytkowana jest w branży słodyczy reklamowych. Ten zakup to kolejny milowy krok polskiej marki SLODKIE na drodze rozwoju technologicznego i zupełnie nowa jakość w segmencie kreatywnych nadruków i personalizacji produktów reklamowych.
Revoria Press PC1120 to inteligentne urządzenie, łączące w sobie nie tylko wyjątkową jakość druku i elastyczność w personalizacji, ale umożliwiające również zupełnie nowy zakres rozwiązań poligraficznych. Jak wskazuje Robert Zwierzchowski, kierownik drukarni w firmie SLODKIE, który już od kilku dni może swobodnie korzystać z zalet nowego sprzętu: Szukając urządzenia do naszego parku maszynowego, priorytetem był wydruk najwyższej jakości oraz możliwość tworzenia jeszcze ciekawszych produktów. Właśnie to umożliwia wydruk z maszyny Fujifilm Revoria Press PC1120. Od teraz mamy możliwość drukowania kolorem białym na podłożach typu kraft oraz kartonach barwionych w masie (np. czarny karton), co pozwala na niemal nieograniczone możliwości tworzenia kreatywnych opakowań. Wcześniej uszlachetnienie złotem było dla nas nieosiągalne, obecnie dzięki Fujifilm Revoria Press 1120 jesteśmy w stanie drukować tonerem o pięknej, złotej barwie. I to już od minimalnego nakładu! Co więcej, urządzenie wykorzystuje 10-bitową głębię kolorów, odwzorowując tym samym ponad miliard barw!
Dla porównania, obecnie standardem w branży są drukarki wykorzystujące tylko 8-bitową głębię kolorów. Dzięki stosowaniu Super EA-Eco tonerów, Revoria drukuje ostrzej małe litery, znaki i cienkie linie. Dodatkowo do utrwalenia toneru potrzebuje niższej temperatury niż przy tradycyjnych rozwiązaniach, dzięki czemu drukowanie jest bardziej przyjazne dla środowiska. Muszę przyznać, że możliwość pracy na tak zaawansowanym technologicznie urządzeniu to prawdziwa przyjemność i ogromna satysfakcja – dodaje Robert Zwierzchowski.
Fujifilm Revoria Press PC1120 posiada aż sześć stacji drukujących i wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznej korekty obrazów. Co ciekawe, maszyna zdobyła nagrodę „Buyers Lab 2022 Pro Award” w kategorii wyjątkowe wysokonakładowe urządzenie produkcyjne CMYK+.
CEO firmy SLODKIE, Anna Garmada, zapytana o zakup nowoczesnego osprzętowania, wskazuje, że: inwestycja w zaawansowaną technologię druku to dla nas kluczowy krok w rozwoju firmy. Dzięki temu możemy zapewniać naszym klientom światowej klasy rozwiązania, co z pewnością zostanie przez nich docenione. Cieszymy się, że jako pierwsi wprowadzamy tę innowację do środowiska polskiego, przyczyniając się tym samym do profesjonalizacji sektora, w którym działamy już od ponad ćwierćwiecza.
Podążanie za zmieniającym się środowiskiem technologicznym, wdrażanie innowacji w zakresie produkcji oraz śledzenie trendów konsumenckich są koniecznością w świecie reklamy. Wprowadzanie do Polski rozwiązań cenionych w skali światowej to dobry krok w kierunku przyszłości naszej rodzimej branży.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.