Komunikaty PR

Marka SLODKIE z nowoczesną maszyną drukującą FujiFilm Revoria Press PC1120

2023-04-20  |  12:00
Biuro prasowe

W Polsce dostępne są tylko cztery drukarki tego typu, a wyłącznie jedna użytkowana jest w branży słodyczy reklamowych. Ten zakup to kolejny milowy krok polskiej marki SLODKIE na drodze rozwoju technologicznego i zupełnie nowa jakość w segmencie kreatywnych nadruków i personalizacji produktów reklamowych.

Revoria Press PC1120 to inteligentne urządzenie, łączące w sobie nie tylko wyjątkową jakość druku i elastyczność w personalizacji, ale umożliwiające również zupełnie nowy zakres rozwiązań poligraficznych. Jak wskazuje Robert Zwierzchowski, kierownik drukarni w firmie SLODKIE, który już od kilku dni może swobodnie korzystać z zalet nowego sprzętu: Szukając urządzenia do naszego parku maszynowego, priorytetem był wydruk najwyższej jakości oraz możliwość tworzenia jeszcze ciekawszych produktów. Właśnie to umożliwia wydruk z maszyny Fujifilm Revoria Press PC1120. Od teraz mamy możliwość drukowania kolorem białym na podłożach typu kraft oraz kartonach barwionych w masie (np. czarny karton), co pozwala na niemal nieograniczone możliwości tworzenia kreatywnych opakowań. Wcześniej uszlachetnienie złotem było dla nas nieosiągalne, obecnie dzięki Fujifilm Revoria Press 1120 jesteśmy w stanie drukować tonerem o pięknej, złotej barwie. I to już od minimalnego nakładu! Co więcej, urządzenie wykorzystuje 10-bitową głębię kolorów, odwzorowując tym samym ponad miliard barw!

Dla porównania, obecnie standardem w branży są drukarki wykorzystujące tylko 8-bitową głębię kolorów. Dzięki stosowaniu Super EA-Eco tonerów, Revoria drukuje ostrzej małe litery, znaki i cienkie linie. Dodatkowo do utrwalenia toneru potrzebuje niższej temperatury niż przy tradycyjnych rozwiązaniach, dzięki czemu drukowanie jest bardziej przyjazne dla środowiska. Muszę przyznać, że możliwość pracy na tak zaawansowanym technologicznie urządzeniu to prawdziwa przyjemność i ogromna satysfakcja – dodaje Robert Zwierzchowski.

Fujifilm Revoria Press PC1120 posiada aż sześć stacji drukujących i wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznej korekty obrazów. Co ciekawe, maszyna zdobyła nagrodę „Buyers Lab 2022 Pro Award” w kategorii wyjątkowe wysokonakładowe urządzenie produkcyjne CMYK+.

CEO firmy SLODKIE, Anna Garmada, zapytana o zakup nowoczesnego osprzętowania, wskazuje, że: inwestycja w zaawansowaną technologię druku to dla nas kluczowy krok w rozwoju firmy. Dzięki temu możemy zapewniać naszym klientom światowej klasy rozwiązania, co z pewnością zostanie przez nich docenione. Cieszymy się, że jako pierwsi wprowadzamy tę innowację do środowiska polskiego, przyczyniając się tym samym do profesjonalizacji sektora, w którym działamy już od ponad ćwierćwiecza.

Podążanie za zmieniającym się środowiskiem technologicznym, wdrażanie innowacji w zakresie produkcji oraz śledzenie trendów konsumenckich są koniecznością w świecie reklamy. Wprowadzanie do Polski rozwiązań cenionych w skali światowej to dobry krok w kierunku przyszłości naszej rodzimej branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.