Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w segmencie ekonomicznym premium.
Dwa nowe obiekty zaoferują łącznie 226 dodatkowych pokoi, a oba hotele mają otworzyć swoje podwoje dla gości w ciągu sześciu miesięcy.
Patrick Fitzgibbon, Starszy Wiceprezes ds. Rozwoju, EMEA, Hilton, powiedział: „Cieszymy się, że możemy wprowadzić markę Spark by Hilton do Polski, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie rynku na zakwaterowanie w segmencie ekonomicznym premium. Jest on popularny zarówno wśród osób podróżujących służbowo, jak i rekreacyjnie. Przewiduje się, że w 2025 r. do Polski przyjedzie ponad 100 milionów gości – dwa nowe obiekty Spark uzupełnią istniejące portfolio Hilton, obejmujące obecnie 30 hoteli działających w całym kraju, a także globalną sieć Spark by Hilton obejmującą 275 działających obiektów oraz tych w fazie realizacji. Te hotele jeszcze bardziej wzbogacą naszą zróżnicowaną ofertę w Polsce, poszerzając nasze portfolio o nowe miejsca i odpowiedzą na coraz szerszy zakres preferencji podróżnych”.
161-pokojowy hotel Spark by Hilton Pobierowo, który ma zostać otwarty w grudniu 2024 roku, będzie zlokalizowany w Pobierowie, znanej morskiej miejscowości wypoczynkowej na północno-zachodnim wybrzeżu Bałtyku. Lokalizacja oferuje dogodny dojazd głównymi drogami i znajduje się około godziny jazdy od międzynarodowego Portu Lotniczego „Solidarność” (Szczecin-Goleniów). Hotel oferuje gościom restaurację, bar w lobby, sklepik oraz jest połączony z niezależnie zarządzaną salą konferencyjną dla maksymalnie 350 osób. Posiada też zaplecze rekreacyjne z basenami, siłownią, saunami i spa.
65-pokojowy hotel Spark by Hilton Krynica Morska położony jest w nadmorskiej, znanej z nieskazitelnych plaż Krynicy Morskiej na Mierzei Wiślanej, szczególnie popularnej w sezonie letnim. Obiekt zlokalizowany jest około 90 km od międzynarodowego Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy i oferuje restaurację, bar w lobby oraz klub dla dzieci. Goście mogą również zrelaksować się w dwóch saunach, łaźni solnej i na basenie. Obiekt ma zostać otwarty wiosną 2025 r.
Oba hotele zapewnią niezawodne, komfortowe udogodnienia i będą oferować charakterystyczne dla Spark rozwiązania, w tym:
- Wygodne pokoje gościnne z prostymi, opływowymi meblami, otwartą szafą, wielofunkcyjną powierzchnią do pracy i jasną łazienką wyposażoną w kosmetyki z serii Zero%.
- Jasne, wielofunkcyjne przestrzenie wspólne, wyposażone między innymi w stoły i bujane fotele. Oferują one gościom możliwość spotkań towarzyskich i służbowych.
- Stanowiska z bezpłatną wodą niegazowaną i gazowaną oraz świeżymi owocami.
- Całodobową możliwość zakupu żywności, napojów i innych niezbędnych produktów.
- Prosty, inspirujący design z kolorystycznymi akcentami, wyrazistymi ścianami zewnętrznymi i energetyzującymi dziełami sztuki.
Marka nie tylko dostarcza wyjątkową jakość dla gości, ale również stanowi atrakcyjną propozycję dla właścicieli i operatorów. Jako marka sprzyjająca efektywnym kosztowo przekształceniom, oferuje unikalną możliwość dla istniejących obiektów, redefiniując segment ekonomiczny premium. Skupia się na kluczowych aspektach wpływających na doświadczenie gościa, jednocześnie zapewniając spójny wygląd i charakter każdego hotelu.
Goście wszystkich obiektów Hilton mogą korzystać z wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Hilton Honors. Umożliwia on ponad 200 milionom członków, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio w Hilton, zdobywanie punktów za pobyty i korzystanie z atrakcji hotelowych. Członkowie Hilton Honors mogą również odblokować dostęp do natychmiastowych nagród i korzyści, takich jak bezdotykowe zameldowanie z wyborem pokoju i ekskluzywne zniżki członkowskie.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.