MasterFan MF120 Halo 3in1 - powiew chłodu w stylowym wydaniu
Cooler Master MasterFan MF120 Halo to pakiet trzech wentylatorów, które mają odmienić PC. Ich wydajność powinna przełożyć się na niższe temperatury robocze, a programowalne podświetlenie nadać maszynie niepowtarzalny styl.
Cooler Master MasterFan MF120 Halo to zestaw śmigieł, który ma zainteresować pecetowych entuzjastów. Nowa seria wentylatorów posiada adresowalne podświetlenie RGB LED w formie podwójnej pętli. Ma ono gwarantować intensywne, żywe barwy rozświetlające wnętrze maszyny. Iluminacja może współgrać z innymi elementami komputera - producent zapewnił zgodność z systemami producentów płyt głównych. Na liście wymieniane są m.in. Aura Sync, Mystic Light czy Polychrome.
Jeśli ktoś nie ma odpowiednich złączy na płycie głównej, nie będzie to problemem. Wraz z wentylatorami Cooler Master MasterFan MF120 użytkownik dostaje stosowny kontroler RGB, który pozwala wykorzystać ich możliwości. Oprócz walorów wizualnych, konstrukcja wyróżnia się zastosowaniem hybrydowych łopatek. Projektanci czerpali inspirację z silników odrzutowych i śmigieł helikopterów by uzyskać wysokie ciśnienie statyczne oraz efektywny przepływ powietrza.
W praktyce śmigła z łożyskami typu rifle potrafią przepompować do 80 m sześciennych powietrza w ciągu godziny. Natężenie hałasu ma przy tym nie przekraczać 30 decybeli. Mówimy więc o głośności porównywalnej do zacisznej i pozbawionej ruchu ulicy. Żywotność wentylatorów Cooler Master MasterFan MF120 Halo jest z kolei szacowana na 160 tys. godzin, a więc blisko dwie dekady ciągłej pracy.
Użytkownicy, którzy chcieliby rozświetlić swój PC i jednocześnie poprawić cyrkulację powietrza w obudowie, mogą już zakupić zestaw trzech śmigieł. Wentylatory Cooler Master MasterFan MF120 Halo w zestawie 3-w-1, zawierającym kontroler ARGB, są dostępne w sklepach i kosztują około 190 zł.
Dane techniczne:
Wentylator:
- model: MasterFan MF120 Halo
- wymiary: 120 x 120 x 25 mm
- waga: 180 g
- łożyskowanie: rifle
- prędkość obrotowa: 650 - 1800 obr./min. (+/-10%)
- przepływ powietrza: do 80 m3/h
- poziom hałasu: maks. 6- 30 dBA
- żywotność: do 160000 godzin
Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u
Uber One dla studentów, miejsce w busie na koncert i wsparcie w opiece
AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.