McCANN i Weber Shandwick dla Reckitt Benckiser
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.
Dettol to marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat jest obecna w 124 krajach na świecie. Jako globalny lider w dziedzinie środków ochrony przed drobnoustrojami, wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie dzięki właściwej higienie. Dziś Dettol to szeroka gama produktów, które, poprzez dezynfekcję, pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych. W dobie pandemii, prawidłowa higiena ma ogromne znaczenie i jest jednym z podstawowych czynników, które mogą zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Agencja McCANN odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji komunikacji marki Dettol zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Start kampanii zaplanowany jest na drugą połowę stycznia br. i będzie początkowo obejmował działania w TV i digitalu. Agencja Weber Shandwick, która została wyłoniona na drodze przetargu będzie odpowiadać za strategię i działania Public Relations na rynku polskim.
„Dettol to światowy lider higieny, marka, która od lat pomaga budować nawyki higieniczne oferując szerokie portfolio wysokiej jakości produktów, zarówno do higieny osobistej, jak i higieny powierzchni. Okres pandemii wzmocnił znaczenie higieny dla naszego zdrowia, bo właściwa higiena minimalizuje ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii. Nowa kampania Dettol “Zdrowie w Twoich rękach” zachęca do budowania i pielęgnowania nawyków higienicznych, bo te pomagają nam dbać o zdrowie nasze i naszych bliskich.” – powiedziała Inga Songin, Regional Marketing Director Poland & EE, RB Health & Nutrition.
“Dettol to globalna marka, która ma olbrzymi potencjał rozwoju w naszym regionie, a Reckitt Benckiser to kluczowy klient dla McCANN Worldgroup na świecie. Od zawsze prawidłowa higiena była podstawą utrzymania dobrego zdrowia, a w trakcie pandemii jej rola i znaczenie stały się jeszcze ważniejsze dla nas i tych wokół nas. Tym bardziej jesteśmy dumni ze współpracy z marką Dettol. Cieszymy się z możliwości tworzenia zintegrowanej kampanii 360˚ mającej na celu skuteczne wypozycjonowanie marki i jej produktów w świadomości konsumentów, skupiając się w naszych działaniach na ich roli w obszarze prawidłowej higieny.” – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu, McCANN Poland.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.