Komunikaty PR

McCANN i Weber Shandwick dla Reckitt Benckiser

2021-01-12  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.

Dettol to marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat jest obecna w 124 krajach na świecie. Jako globalny lider w dziedzinie środków ochrony przed drobnoustrojami, wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie dzięki właściwej higienie.  Dziś Dettol to szeroka gama produktów, które, poprzez dezynfekcję, pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych. W dobie pandemii, prawidłowa higiena ma ogromne znaczenie i jest jednym z podstawowych czynników, które mogą zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Agencja McCANN odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji komunikacji marki Dettol zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Start kampanii zaplanowany jest na drugą połowę stycznia br. i będzie początkowo obejmował działania w TV i digitalu. Agencja Weber Shandwick, która została wyłoniona na drodze przetargu będzie odpowiadać za strategię i działania Public Relations na rynku polskim.

„Dettol to światowy lider higieny, marka, która od lat pomaga budować nawyki higieniczne oferując szerokie portfolio wysokiej jakości produktów, zarówno do higieny osobistej, jak i higieny powierzchni. Okres pandemii wzmocnił znaczenie higieny dla naszego zdrowia, bo właściwa higiena minimalizuje ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii. Nowa kampania Dettol “Zdrowie w Twoich rękach” zachęca do budowania i pielęgnowania nawyków higienicznych, bo te pomagają nam dbać o zdrowie nasze i naszych bliskich.” – powiedziała Inga Songin, Regional Marketing Director Poland & EE, RB Health & Nutrition.

“Dettol to globalna marka, która ma olbrzymi potencjał rozwoju w naszym regionie, a Reckitt Benckiser to kluczowy klient dla McCANN Worldgroup na świecie. Od zawsze prawidłowa higiena była podstawą utrzymania dobrego zdrowia, a w trakcie pandemii jej rola i znaczenie stały się jeszcze ważniejsze dla nas i tych wokół nas. Tym bardziej jesteśmy dumni ze współpracy z marką Dettol. Cieszymy się z możliwości tworzenia zintegrowanej kampanii 360˚ mającej na celu skuteczne wypozycjonowanie marki i jej produktów w świadomości konsumentów, skupiając się w naszych działaniach na ich roli w obszarze prawidłowej higieny.” – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu, McCANN Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Polityka

J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.

Ochrona środowiska

Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.