McCANN i Weber Shandwick dla Reckitt Benckiser
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.
Dettol to marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat jest obecna w 124 krajach na świecie. Jako globalny lider w dziedzinie środków ochrony przed drobnoustrojami, wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie dzięki właściwej higienie. Dziś Dettol to szeroka gama produktów, które, poprzez dezynfekcję, pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych. W dobie pandemii, prawidłowa higiena ma ogromne znaczenie i jest jednym z podstawowych czynników, które mogą zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Agencja McCANN odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji komunikacji marki Dettol zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Start kampanii zaplanowany jest na drugą połowę stycznia br. i będzie początkowo obejmował działania w TV i digitalu. Agencja Weber Shandwick, która została wyłoniona na drodze przetargu będzie odpowiadać za strategię i działania Public Relations na rynku polskim.
„Dettol to światowy lider higieny, marka, która od lat pomaga budować nawyki higieniczne oferując szerokie portfolio wysokiej jakości produktów, zarówno do higieny osobistej, jak i higieny powierzchni. Okres pandemii wzmocnił znaczenie higieny dla naszego zdrowia, bo właściwa higiena minimalizuje ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii. Nowa kampania Dettol “Zdrowie w Twoich rękach” zachęca do budowania i pielęgnowania nawyków higienicznych, bo te pomagają nam dbać o zdrowie nasze i naszych bliskich.” – powiedziała Inga Songin, Regional Marketing Director Poland & EE, RB Health & Nutrition.
“Dettol to globalna marka, która ma olbrzymi potencjał rozwoju w naszym regionie, a Reckitt Benckiser to kluczowy klient dla McCANN Worldgroup na świecie. Od zawsze prawidłowa higiena była podstawą utrzymania dobrego zdrowia, a w trakcie pandemii jej rola i znaczenie stały się jeszcze ważniejsze dla nas i tych wokół nas. Tym bardziej jesteśmy dumni ze współpracy z marką Dettol. Cieszymy się z możliwości tworzenia zintegrowanej kampanii 360˚ mającej na celu skuteczne wypozycjonowanie marki i jej produktów w świadomości konsumentów, skupiając się w naszych działaniach na ich roli w obszarze prawidłowej higieny.” – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu, McCANN Poland.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.