Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji
Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Rosnące zainteresowanie europejskiego biznesu w tym obszarze stworzyło potrzebę nie tylko rozbudowania lokalnego zespołu, ale również umocnienia pozycji doświadczonych ekspertów w strukturach organizacji.
Agnieszka May-Sadowska objęła stanowisko Senior Vice President Europe w firmie Medallia. Agnieszka May-Sadowska na co dzień mieszka w Wiedniu (Austria) skąd sprawuje kontrolę nad tworzeniem strategii biznesowych, definiowaniu i realizacji modeli sprzedaży G2M na dojrzałych i wschodzących rynkach w Europie, w zakresie globalnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozwiązań i usług opartych na SaaS i chmurze. W marcu 2020 roku Agnieszka zasiliła szeregi Medallia, obejmując stanowisko wiceprezes firmy w Europie Północnej, Centralnej i Wschodniej.
„Customer Experience oraz Employee Experience mają ogromny wpływ na kondycję biznesu. Ustawiczne zbieranie informacji, wnikliwa analiza oraz dynamiczne wdrażanie zmian wpływają nie tylko na budowanie poziomu konkurencyjności firmy, ale również na umacnianie relacji z klientami i pracownikami. Cieszę się, że firmy w Europie – i również w Polsce – doceniają potencjał CX oraz EX i coraz chętniej podejmują działania, których celem jest wielopoziomowa poprawa doświadczeń klienta, konsumenta i pracownika”– komentuje Agnieszka May-Sadowska Senior Vice President Europe w firmie Medallia.
Marta Kin sprawująca wcześniej funkcję Dyrektor Marketingu w obszarze EMEA awansowała na Vice President International Marketing. Teraz będzie zajmowała się strategicznym rozwojem działań marketingowych w regionach EMEA, LATAM i APAC, koncentrując się na generowaniu popytu, komunikacji, public relations i współpracy z partnerami zewnętrznymi. Marta posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich oraz kierowniczych, zarówno w zarządzaniu zespołem, jak i całym regionem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracowała w firmach Verint, Avaya, Nortel oraz Commvault.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.