Media Expert otwiera się w Europie Centralnej
Europa Centralna zyskuje w swojej ofercie market jednej z czołowych w Polsce sieci oferujących produkty z segmentu RTV i AGD oraz szeroko pojętej elektroniki. Media Expert, bo o nim mowa, otworzył się dla klientów 27 października.
Media Expert to lider rynku RTV i AGD w Polsce. W skład sieci wchodzi ponad 530 sklepów, w niemal 440 miastach na terenie całego kraju. Od 27 października elektromarket dostępny jest w gliwickim centrum handlowym Europa Centralna. Salon o powierzchni 869,20 m2 usytuowany został w retail parku, pomiędzy sklepem Action, a Komfort. Wraz z nową przestrzenią klienci EC zyskują dostęp do szerokiej oferty jaką proponuje Media Expert.
Sieć kojarzona jest głównie z produktami segmentu RTV i AGD, komputerów, multimediów i szeroko pojętej elektroniki. Jednak w ofercie sklepu można znaleźć o wiele więcej kategorii, takich jak sprzęty sportowe, artykuły do domu, ogrodu, czy nawet zabawki dla dzieci. Obok przystępnych cen i proponowanych cyklicznie atrakcyjnych rabatów, szeroki i różnorodny asortyment jest mocną stroną marketów Media Expert, za którą klienci bardzo je cenią.
„Naszym strategicznym celem jest rozwijanie i poszerzanie oferty centrum zgodnie z oczekiwaniami oraz preferencjami klientów, w oparciu o aktualne dane rynkowe. Włączenie do grona naszych najemców jednej z najpopularniejszych sieci handlowych będącej liderem w swojej branży, bardzo nas cieszy i jest z pewnością naszym kolejnym małym sukcesem, który składa się na całokształt rozwoju Europy Centralnej” - mówi Katarzyna Lenartowicz, Dyrektorka centrum handlowego Europa Centralna.
Wielkie otwarcie Media Expert w Europie Centralnej zaplanowano na 27 października, na godz. 8.00. Z tej okazji sklep przygotował dla klientów dzień specjalnych rabatów, prezenty dla pierwszych klientów oraz loterię, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.