Media Expert otwiera się w Europie Centralnej
Europa Centralna zyskuje w swojej ofercie market jednej z czołowych w Polsce sieci oferujących produkty z segmentu RTV i AGD oraz szeroko pojętej elektroniki. Media Expert, bo o nim mowa, otworzył się dla klientów 27 października.
Media Expert to lider rynku RTV i AGD w Polsce. W skład sieci wchodzi ponad 530 sklepów, w niemal 440 miastach na terenie całego kraju. Od 27 października elektromarket dostępny jest w gliwickim centrum handlowym Europa Centralna. Salon o powierzchni 869,20 m2 usytuowany został w retail parku, pomiędzy sklepem Action, a Komfort. Wraz z nową przestrzenią klienci EC zyskują dostęp do szerokiej oferty jaką proponuje Media Expert.
Sieć kojarzona jest głównie z produktami segmentu RTV i AGD, komputerów, multimediów i szeroko pojętej elektroniki. Jednak w ofercie sklepu można znaleźć o wiele więcej kategorii, takich jak sprzęty sportowe, artykuły do domu, ogrodu, czy nawet zabawki dla dzieci. Obok przystępnych cen i proponowanych cyklicznie atrakcyjnych rabatów, szeroki i różnorodny asortyment jest mocną stroną marketów Media Expert, za którą klienci bardzo je cenią.
„Naszym strategicznym celem jest rozwijanie i poszerzanie oferty centrum zgodnie z oczekiwaniami oraz preferencjami klientów, w oparciu o aktualne dane rynkowe. Włączenie do grona naszych najemców jednej z najpopularniejszych sieci handlowych będącej liderem w swojej branży, bardzo nas cieszy i jest z pewnością naszym kolejnym małym sukcesem, który składa się na całokształt rozwoju Europy Centralnej” - mówi Katarzyna Lenartowicz, Dyrektorka centrum handlowego Europa Centralna.
Wielkie otwarcie Media Expert w Europie Centralnej zaplanowano na 27 października, na godz. 8.00. Z tej okazji sklep przygotował dla klientów dzień specjalnych rabatów, prezenty dla pierwszych klientów oraz loterię, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.