AQUAPHOR zachęca do zmiany wody na lepszą
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
AQUAPHOR, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia. Celem akcji jest pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu, picie lepszej, czystszej wody, może przynieść wiele korzyści.
Najnowsza kampania marki AQUAPHOR podkreśla znaczenie nawet niewielkich zmian w życiu każdego człowieka. Inspiruje by czystsza, lepsza woda stała się impulsem do kolejnych zmian. Zachęca do podejmowania małych wyzwań, by doświadczyć czegoś nowego, co pozytywnie wpłynie na wiele aspektów życia, poprawę jego jakości lub przyniesie przyjemność czy satysfakcję.
Czasem wystarczy wysiąść z autobusu dwa przystanki wcześniej, by poczuć się lepiej, wybrać się na przejażdżkę rowerem, by mieć więcej energii na działanie, czy zmienić jakiś składnik w swojej diecie. W kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęcamy do zmiany nawyków i przyzwyczajeń na lepsze – dla dobrego zdrowia i samopoczucia. Z lepszą, czystszą wodą w zasięgu ręki. Dzień po dniu, litr po litrze, każdy z nas może dbać o zdrowie i kondycję oraz poprawiać jakość swojego życia
– podkreśla Karolina Zysk, Marketing Director Poland & Baltic w AQUAPHOR.
Zmień coś na lepsze
AQUAPHOR w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” inspiruje do działania. Zachęca konsumentów do wyboru filtrów AQUAPHOR i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem, do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej. W spocie reklamowym można zobaczyć kadry z życia rodziny z dziećmi, mamę biegnącą z wózkiem, czy młodą kobietę pijącą wodę po treningu. Wszystkich łączy potrzeba codziennych małych zmian oraz wysokiej jakości woda, po którą sięgają w domu, podczas spaceru czy aktywności fizycznej.
Kampania wystartowała 27 kwietnia br. i objęła działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych. AQUAPHOR zachęca także konsumentów do odwiedzenia strony internetowej marki, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat filtrów do wody i skorzystać z atrakcyjnych ofert.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.
Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gospodarka
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.