AQUAPHOR zachęca do zmiany wody na lepszą
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
AQUAPHOR, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia. Celem akcji jest pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu, picie lepszej, czystszej wody, może przynieść wiele korzyści.
Najnowsza kampania marki AQUAPHOR podkreśla znaczenie nawet niewielkich zmian w życiu każdego człowieka. Inspiruje by czystsza, lepsza woda stała się impulsem do kolejnych zmian. Zachęca do podejmowania małych wyzwań, by doświadczyć czegoś nowego, co pozytywnie wpłynie na wiele aspektów życia, poprawę jego jakości lub przyniesie przyjemność czy satysfakcję.
Czasem wystarczy wysiąść z autobusu dwa przystanki wcześniej, by poczuć się lepiej, wybrać się na przejażdżkę rowerem, by mieć więcej energii na działanie, czy zmienić jakiś składnik w swojej diecie. W kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęcamy do zmiany nawyków i przyzwyczajeń na lepsze – dla dobrego zdrowia i samopoczucia. Z lepszą, czystszą wodą w zasięgu ręki. Dzień po dniu, litr po litrze, każdy z nas może dbać o zdrowie i kondycję oraz poprawiać jakość swojego życia
– podkreśla Karolina Zysk, Marketing Director Poland & Baltic w AQUAPHOR.
Zmień coś na lepsze
AQUAPHOR w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” inspiruje do działania. Zachęca konsumentów do wyboru filtrów AQUAPHOR i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem, do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej. W spocie reklamowym można zobaczyć kadry z życia rodziny z dziećmi, mamę biegnącą z wózkiem, czy młodą kobietę pijącą wodę po treningu. Wszystkich łączy potrzeba codziennych małych zmian oraz wysokiej jakości woda, po którą sięgają w domu, podczas spaceru czy aktywności fizycznej.
Kampania wystartowała 27 kwietnia br. i objęła działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych. AQUAPHOR zachęca także konsumentów do odwiedzenia strony internetowej marki, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat filtrów do wody i skorzystać z atrakcyjnych ofert.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.