AQUAPHOR zachęca do zmiany wody na lepszą
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
AQUAPHOR, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia. Celem akcji jest pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu, picie lepszej, czystszej wody, może przynieść wiele korzyści.
Najnowsza kampania marki AQUAPHOR podkreśla znaczenie nawet niewielkich zmian w życiu każdego człowieka. Inspiruje by czystsza, lepsza woda stała się impulsem do kolejnych zmian. Zachęca do podejmowania małych wyzwań, by doświadczyć czegoś nowego, co pozytywnie wpłynie na wiele aspektów życia, poprawę jego jakości lub przyniesie przyjemność czy satysfakcję.
Czasem wystarczy wysiąść z autobusu dwa przystanki wcześniej, by poczuć się lepiej, wybrać się na przejażdżkę rowerem, by mieć więcej energii na działanie, czy zmienić jakiś składnik w swojej diecie. W kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęcamy do zmiany nawyków i przyzwyczajeń na lepsze – dla dobrego zdrowia i samopoczucia. Z lepszą, czystszą wodą w zasięgu ręki. Dzień po dniu, litr po litrze, każdy z nas może dbać o zdrowie i kondycję oraz poprawiać jakość swojego życia
– podkreśla Karolina Zysk, Marketing Director Poland & Baltic w AQUAPHOR.
Zmień coś na lepsze
AQUAPHOR w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” inspiruje do działania. Zachęca konsumentów do wyboru filtrów AQUAPHOR i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem, do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej. W spocie reklamowym można zobaczyć kadry z życia rodziny z dziećmi, mamę biegnącą z wózkiem, czy młodą kobietę pijącą wodę po treningu. Wszystkich łączy potrzeba codziennych małych zmian oraz wysokiej jakości woda, po którą sięgają w domu, podczas spaceru czy aktywności fizycznej.
Kampania wystartowała 27 kwietnia br. i objęła działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych. AQUAPHOR zachęca także konsumentów do odwiedzenia strony internetowej marki, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat filtrów do wody i skorzystać z atrakcyjnych ofert.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.