Komunikaty PR

AQUAPHOR zachęca do zmiany wody na lepszą

2023-05-08  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

AQUAPHOR, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia. Celem akcji jest pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu, picie lepszej, czystszej wody, może przynieść wiele korzyści.

Najnowsza kampania marki AQUAPHOR podkreśla znaczenie nawet niewielkich zmian w życiu każdego człowieka. Inspiruje by czystsza, lepsza woda stała się impulsem do kolejnych zmian. Zachęca do podejmowania małych wyzwań, by doświadczyć czegoś nowego, co pozytywnie wpłynie na wiele aspektów życia, poprawę jego jakości lub przyniesie przyjemność czy satysfakcję.

Czasem wystarczy wysiąść z autobusu dwa przystanki wcześniej, by poczuć się lepiej, wybrać się na przejażdżkę rowerem, by mieć więcej energii na działanie, czy zmienić jakiś składnik w swojej diecie. W kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęcamy do zmiany nawyków i przyzwyczajeń na lepsze – dla dobrego zdrowia i samopoczucia. Z lepszą, czystszą wodą w zasięgu ręki. Dzień po dniu, litr po litrze, każdy z nas może dbać o zdrowie i kondycję oraz poprawiać jakość swojego życia

– podkreśla Karolina Zysk, Marketing Director Poland & Baltic w AQUAPHOR.

Zmień coś na lepsze

AQUAPHOR w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” inspiruje do działania. Zachęca konsumentów do wyboru filtrów AQUAPHOR i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem, do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej. W spocie reklamowym można zobaczyć kadry z życia rodziny z dziećmi, mamę biegnącą z wózkiem, czy młodą kobietę pijącą wodę po treningu. Wszystkich łączy potrzeba codziennych małych zmian oraz wysokiej jakości woda, po którą sięgają w domu, podczas spaceru czy aktywności fizycznej.

Kampania wystartowała 27 kwietnia br. i objęła działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych. AQUAPHOR zachęca także konsumentów do odwiedzenia strony internetowej marki, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat filtrów do wody i skorzystać z atrakcyjnych ofert.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.