Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu
Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu
Zapach orientu zamknięty w małej buteleczce roll-on? To możliwe. Polski rynek podbijają właśnie arabskie perfumy, praktyczne w użyciu w każdych okolicznościach. A czym się wyróżniają? Odpowiadamy.
Orientalny zapach towarzyszący cały dzień
Ich sekret jest prosty - perfumy w olejku są trwalsze niż tradycyjne na bazie alkoholu. - Dzięki temu piękny zapach podąża za nami przez cały dzień – tłumaczy Ewa Harasimczuk, właścicielka marki Hrabina Rzewuska, oferującej perfumy arabskie w olejku. - Bazą naszych perfum jest olej jojoba, który ze względu na swoje właściwości świetnie sprawdza się przy produkcji perfum- dodaje. Efekt? Perfumy nie powodują reakcji alergicznych, olej jojoba nie wpływa na zapach perfum, kosmetyk zachowuje ważność przez długie lata, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, jest odporny na wysokie temperatury.
Perfumy arabskie – dla kogo?
Orientalne perfumy arabskie to doskonałe rozwiązanie dedykowane osobom świadomym, poszukującym wyszukanych zapachów. Mężczyznom i kobietom lubiącym podkreślić swój charakter, wyróżniać się w tłumie. Osobom, które chcą roztaczać wokół siebie magiczną aurę. Są to zapachy, które potrafią przenieść w inny świat. Świat Orientu. Zmysłowości perfumom nadaje piżmo, ambra, wanilia, paczula, przyprawy korzenne i nuty drzewne. W towarzystwie orzeźwiających nut owocowych i z uwodzicielskim aromatem kwiatów powstają piękne kompozycje.
Marka Hrabina Rzewuska
To rodzinna firma z Białegostoku, która powstała z miłości i pasji do perfum w olejku. Paroletnie życie w Katarze pozwoliło właścicielom wniknąć w orientalny świat zapachów i rozkochać się w nich. Marka oferuje 4 intrygujące zapachy, ciepłe, odurzające, tajemnicze: Pearl, Katara, Zekreet, Lusail.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.