Komunikaty PR

Bakalland kontynuuje wielokanałową komunikacją pod hasłem „JESZ, co dobre”

2023-05-30  |  11:11
Biuro prasowe
Do pobrania Bakalland ( 0.02 MB )
  • Bakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej.
  • Wyróżniającym się elementem działań outdoorowych firmy jest znajdujący się przy stacji Metro Politechnika w Warszawie mural o powierzchni 175 m2.
  • Marka uruchomiła także działania OOH/DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu.
  • Automaty Paczkomat firmy InPost zyskały grafiki z przewodnim hasłem Bakallandu: „JESZ, co dobre”

Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24 kwietnia odsłonięty został mural o powierzchni ponad 175 m2, umiejscowiony w jednym z kluczowych punktów przesiadkowych stolicy – przy stacji Metro Politechnika.

Mural na ścianie o wymiarach 1177 cm x 1767 cm jest ważnym elementem naszej kampanii pod hasłem „JESZ, co dobre. To ambientowe działanie ma na celu utrwalić nowy przekaz marki Bakalland, która w nowoczesny sposób komunikuje połączenie życiowych aktywności i naturalnych momentów konsumpcji z naszymi produktami. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: to ważny punkt przesiadkowy na mapie Warszawy i często uczęszczane miejsce – szczególnie przez młodszą grupę konsumentów, których uwagę chcemy przyciągnąć tego typu niestandardowymi pomysłami. To też bardzo istotne w kontekście odmłodzenia marki Bakalland, bo to jeden z głównych celów naszej kampanii oraz nowej identyfikacji wizualnej – mówi Justyna Osińska, Brand Manager Bakalland z FoodWell.

Bakalland rozszerza kampanię o DOOH oraz OOH w największych miastach w całej Polsce. Widoczny jest w centrach handlowych, dworcach kolejowych i na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu. Aktywności obejmują także współpracę z firmą InPost, w ramach której od 15 kwietnia automaty Paczkomat  obrandowano i oznaczono przewodnim hasłem kampanii „JESZ, co dobre”.

Redesign Bakallandu. Co się zmieniło?

Za zmiany w identyfikacji wizualnej marki odpowiadają agencje Czteryczwarte oraz HacketHamilton. Rebranding miał odświeżyć i odmłodzić markę oraz podkreślić naturalne i smakowe walory bakalii i batonów. Projekt objął zmianę opakowań wszystkich należących do marki produktów.

- Gdy dostaliśmy zaproszenie do współpracy, dostaliśmy też zapas produktów. W zespole stwierdziliśmy, że siłą bakalii jest to, że dają radość – m.in. wybierania, smakowania małych i niezapychających porcji. To przy tym zdrowe przekąski, które występują w postaci batonów. Ale na półce i opakowaniach tej radości nie było widać. Dlatego postawiliśmy na ujednolicenie wizualne wszystkich wariantów smakowych batonów dzięki pozytywnej żółci (Pantone 123C) i prostym plamom barwnym (flat design), różnicującym warianty smakowe. Ujednolicenie wizualne linii, a do tego apetyczna prezentacja produktu i jego składu pozwalają łatwo z daleka odnaleźć batony na półce lub przy kasie, a z bliska znaleźć smak pasujący do danego momentu – mówi Wojciech Nowak, CEO w Hackett Hamilton.

Logotyp marki został unowocześniony. W nowej wersji nie ma ostrych kątów i białego outline’u. Logo zachowuje jednak charakterystyczną dla marki kolorystykę oraz większe litery B i D.

- Bardzo cieszymy się, że mieliśmy okazję przeprowadzić rebranding marki Bakalland i jej oferty produktowej. Zaprojektowane przez nas opakowania tworzą mocną, wyrazistą półkę. Wierzymy, że atrakcyjny design – który przełożyliśmy na około 100 SKU – przyciągnie konsumentów, co przełoży się na dalsze sukcesy marki – mówi Paweł Rosiński, creative director agencji brandingowej Czteryczwarte.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.