Bakalland kontynuuje wielokanałową komunikacją pod hasłem „JESZ, co dobre”
- Bakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej.
- Wyróżniającym się elementem działań outdoorowych firmy jest znajdujący się przy stacji Metro Politechnika w Warszawie mural o powierzchni 175 m2.
- Marka uruchomiła także działania OOH/DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu.
- Automaty Paczkomat firmy InPost zyskały grafiki z przewodnim hasłem Bakallandu: „JESZ, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24 kwietnia odsłonięty został mural o powierzchni ponad 175 m2, umiejscowiony w jednym z kluczowych punktów przesiadkowych stolicy – przy stacji Metro Politechnika.
– Mural na ścianie o wymiarach 1177 cm x 1767 cm jest ważnym elementem naszej kampanii pod hasłem „JESZ, co dobre. To ambientowe działanie ma na celu utrwalić nowy przekaz marki Bakalland, która w nowoczesny sposób komunikuje połączenie życiowych aktywności i naturalnych momentów konsumpcji z naszymi produktami. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: to ważny punkt przesiadkowy na mapie Warszawy i często uczęszczane miejsce – szczególnie przez młodszą grupę konsumentów, których uwagę chcemy przyciągnąć tego typu niestandardowymi pomysłami. To też bardzo istotne w kontekście odmłodzenia marki Bakalland, bo to jeden z głównych celów naszej kampanii oraz nowej identyfikacji wizualnej – mówi Justyna Osińska, Brand Manager Bakalland z FoodWell.
Bakalland rozszerza kampanię o DOOH oraz OOH w największych miastach w całej Polsce. Widoczny jest w centrach handlowych, dworcach kolejowych i na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu. Aktywności obejmują także współpracę z firmą InPost, w ramach której od 15 kwietnia automaty Paczkomat obrandowano i oznaczono przewodnim hasłem kampanii „JESZ, co dobre”.
Redesign Bakallandu. Co się zmieniło?
Za zmiany w identyfikacji wizualnej marki odpowiadają agencje Czteryczwarte oraz HacketHamilton. Rebranding miał odświeżyć i odmłodzić markę oraz podkreślić naturalne i smakowe walory bakalii i batonów. Projekt objął zmianę opakowań wszystkich należących do marki produktów.
- Gdy dostaliśmy zaproszenie do współpracy, dostaliśmy też zapas produktów. W zespole stwierdziliśmy, że siłą bakalii jest to, że dają radość – m.in. wybierania, smakowania małych i niezapychających porcji. To przy tym zdrowe przekąski, które występują w postaci batonów. Ale na półce i opakowaniach tej radości nie było widać. Dlatego postawiliśmy na ujednolicenie wizualne wszystkich wariantów smakowych batonów dzięki pozytywnej żółci (Pantone 123C) i prostym plamom barwnym (flat design), różnicującym warianty smakowe. Ujednolicenie wizualne linii, a do tego apetyczna prezentacja produktu i jego składu pozwalają łatwo z daleka odnaleźć batony na półce lub przy kasie, a z bliska znaleźć smak pasujący do danego momentu – mówi Wojciech Nowak, CEO w Hackett Hamilton.
Logotyp marki został unowocześniony. W nowej wersji nie ma ostrych kątów i białego outline’u. Logo zachowuje jednak charakterystyczną dla marki kolorystykę oraz większe litery B i D.
- Bardzo cieszymy się, że mieliśmy okazję przeprowadzić rebranding marki Bakalland i jej oferty produktowej. Zaprojektowane przez nas opakowania tworzą mocną, wyrazistą półkę. Wierzymy, że atrakcyjny design – który przełożyliśmy na około 100 SKU – przyciągnie konsumentów, co przełoży się na dalsze sukcesy marki – mówi Paweł Rosiński, creative director agencji brandingowej Czteryczwarte.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.