Dni LifeStyle w Super-Pharm
Nie trzeba czekać na Black Friday czy przedświąteczne wyprzedaże, by znaleźć atrakcyjne promocje! Od dzisiaj, z okazji trwających do końca października Dni Lifestyle, klienci Super-Pharm mogą liczyć na wyjątkowe rabaty obejmujące ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, dermokosmetyki, perfumy oraz wiele innych.
By móc skorzystać z rabatów, trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że wybrane marki dostępne są z 40% rabatem – SVR, A-Derma, Ducray czy Klorane. Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 25-27.10, 40-procentowym rabatem objęta będzie cała marka La Roche-Posay, a w dniach 28-30.10 – Vichy i Avène.
W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 25-27.10 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak Yumi, Biomed, Splat, Innova czy Only Bio dostępne będą o 50% taniej. W kolejnych dniach (28-30.10) za połowę ceny będzie można kupić wybrane produkty BeBio, Yumi, Derma, Yope, a także 4Organic. To jednak nie wszystko! W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak Miya, Uzdrovisco, a także Dermica.
Warto spojrzeć również na wyjątkowe promocje makijażowe. Wszystkie kobiety z pewnością ucieszy 50-procentowy rabat na produkty marek takich jak Bourjois, Max Factor, Pupa Milano, Maybelinne czy L’Oréal.
Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę – z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są aż o 60% taniej! Wśród nich m.in. Davidoff, Calvin Klein, Hugo Boss, Giorgio Armani oraz Versace.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.