Dziennik Gazeta Prawna w pierwszej piątce rankingu Top Marka
Od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku odnotowano blisko 80 tysięcy publikacji, których autorzy powoływali się na DGP lub wzmiankowali tytuł dziennika. Dotarcie publikacji, czyli tzw. impact, będący sumą kontaktów z przekazem oszacowano na 1,7 miliarda, co podkreśla silną pozycję gazety w środowisku medialnym. DGP wyprzedził takie tytuły jak „Rzeczpospolita” czy „Puls Biznesu”.
Silną pozycję DGP w rankingu zapewniło rzetelne i kompleksowe informowanie o przepisach dotyczących świadczeń zdrowotnych i emerytalnych. Analizy i interpretacje zachodzących zmian były przytaczane przez kluczowe polskie media ogólnoinformacyjne. Zwiększoną liczbę cytowań odnotowano w maju, gdy wszystkie czołowe media przytaczały wywiad Prezesa Polskich Portów Lotniczych. Był to ważny głos w debacie o CPK i rozbudowie Okęcia.
– Ugruntowana pozycja w pierwszej piątce to osiągnięcie i wyróżnienie, które podkreśla, jak duży wpływ na kształtowanie systemu medialnego ma DGP po 30 latach od powstania. Silna pozycja w kategorii „prasa” to efekt przede wszystkim licznych cytowań przez inne tytuły i zaufania, które udało nam się zdobyć dzięki pracy w myśl hasła: „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie”. Jest to dla nas bardzo budujące – komentuje Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny DGP.
Wyraźny awans wśród 500 najlepszych marek
Dziennik Gazeta Prawna zanotował również ogromny sukces w rankingu ogólnym, obejmującym wszystkie branże, zajmując 42. miejsce. To spektakularny awans o 30 oczek w porównaniu z poprzednim rokiem, kiedy to DGP uplasował się na 72. pozycji. Cały ranking Top Marka obejmuje aż 500 marek z 50 branż.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.