Komunikaty PR

Endress+Hauser w nowej odsłonie

2024-04-19  |  09:00

Siła partnerstwa – pod takim hasłem Endress+Hauser rozpoczyna właśnie globalne działania komunikacyjne. Lider branży kontrolno-pomiarowej zamierza skupić się na prezentacji, w jaki sposób buduje i rozwija współpracę z różnymi grupami partnerów. Kampanijne aktywności wykorzystają innowacyjną w branży przemysłowej oprawę graficzną, zostaną także opatrzone dedykowanym hashtagiem #TeamUpToImprove.

Dla Endress+Hauser jest to pierwsza tak globalna i kompleksowa kampania komunikacyjna. Po etapie testów na rynkach chińskim, amerykańskim i niemieckim, z początkiem maja NBCA, czyli New Brand and Communication Approach, została uruchomiona na całym świecie.

Kampania realizowana jest przede wszystkim w przestrzeni cyfrowej. Obejmuje działania w kanałach social media, reklamę online, mailingi do klientów czy prowadzone przez ekspertów Endress+Hauser seminaria. Wspólnym, charakterystycznym elementem są motywy graficzne odwołujące się do sportu i związanych z nim pozytywnych emocji.

Dotychczas w naszych materiałach dominowała technologia. Teraz mocniej stawiamy na ludzi i współpracę – wyjaśnia Mariusz Szwagrzyk, Marketing Director w Endress+Hauser Polska, i podkreśla: – Partnerstwo to pojęcie, które najlepiej określa nasze podejście do relacji z wszystkimi grupami odbiorców działalności Endress+Hauser: od aktualnych i potencjalnych klientów, przez dostawców, po pracowników – obecnych oraz przyszłych. Chcemy, by właśnie przez ten pryzmat postrzegano nas w branży i na rynku pracy. Stąd pomysł na tak szeroką i kompleksową kampanię, której sednem jest pokazywanie naszej filozofii współpracy z otoczeniem. Będzie to bardzo wyraźnie widoczne na poziomie oprawy graficznej kampanii.

W ramach NBCA prowadzone będą zarówno działania wizerunkowe, jak i profilowane kampanie sprzedażowe. Obejmą m.in. tematykę EMS, czyli systemów monitoringu energii, dostarczanych przez Endress+Hauser i promowanych już, chociażby w ramach zeszłorocznego cyklu konferencji „EMS 4.0 Tour”.

Na wrzesień zaplanowano z kolei drugi w tym roku „Industry launch”, czyli szeroką akcję informacyjną o zmianach w firmowym portfolio przedstawionych w kontekście branżowym i aplikacyjnym. Niezależnie od tego, kampania NBCA będzie promować tak istotne dla rynku produkty jak m.in. analizatory gazu JT33 TDLAS, przepływomierze Prosonic Flow  P500 przeznaczone do branży chemicznej i petrochemicznej charakteryzującej się najwyższymi wymaganiami w przemyśle procesowym, a także przetworniki głowicowe temperatury TMT86 z Ethernet APL.

Ostatnie lata to dla nas czas stabilnego wzrostu – nie tylko w skali lokalnej, w Polsce, ale także globalnej. Stale rozwijamy portfolio produktów i konsekwentnie realizujemy koncepcję realizacji usług. W tej sytuacji kampania NBCA to kompleksowy plan na komunikację z otoczeniem, opierającą się na dwóch filarach sukcesu Endress+Hauser: naszych produktach oraz sposobie, w jaki wspieramy ich użytkowników – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Tysiące dzieci w Polsce codziennie martwią się o swój los Biuro prasowe
2024-08-21 | 09:15

Tysiące dzieci w Polsce codziennie martwią się o swój los

Coraz więcej dzieci w Polsce narażonych jest na zaniedbanie, krzywdzenie i rozdzielenie z rodzinami. Jak podają specjaliści SOS Wiosek Dziecięcych, liczba zgłoszeń dzieci do
Media i PR Gotowy biznes dla dziennikarzy. Tylko dla jednej osoby w mieście
2024-08-20 | 15:00

Gotowy biznes dla dziennikarzy. Tylko dla jednej osoby w mieście

Jeśli jesteś dziennikarzem i pracujesz w redakcji portalu- możesz to zmienić, przejść na swoje i zarabiać tylko dla siebie. Możesz mieć swój własny portal
Media i PR Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale
2024-08-19 | 15:35

Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale

Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła"

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.