Endress+Hauser w nowej odsłonie
Siła partnerstwa – pod takim hasłem Endress+Hauser rozpoczyna właśnie globalne działania komunikacyjne. Lider branży kontrolno-pomiarowej zamierza skupić się na prezentacji, w jaki sposób buduje i rozwija współpracę z różnymi grupami partnerów. Kampanijne aktywności wykorzystają innowacyjną w branży przemysłowej oprawę graficzną, zostaną także opatrzone dedykowanym hashtagiem #TeamUpToImprove.
Dla Endress+Hauser jest to pierwsza tak globalna i kompleksowa kampania komunikacyjna. Po etapie testów na rynkach chińskim, amerykańskim i niemieckim, z początkiem maja NBCA, czyli New Brand and Communication Approach, została uruchomiona na całym świecie.
Kampania realizowana jest przede wszystkim w przestrzeni cyfrowej. Obejmuje działania w kanałach social media, reklamę online, mailingi do klientów czy prowadzone przez ekspertów Endress+Hauser seminaria. Wspólnym, charakterystycznym elementem są motywy graficzne odwołujące się do sportu i związanych z nim pozytywnych emocji.
– Dotychczas w naszych materiałach dominowała technologia. Teraz mocniej stawiamy na ludzi i współpracę – wyjaśnia Mariusz Szwagrzyk, Marketing Director w Endress+Hauser Polska, i podkreśla: – Partnerstwo to pojęcie, które najlepiej określa nasze podejście do relacji z wszystkimi grupami odbiorców działalności Endress+Hauser: od aktualnych i potencjalnych klientów, przez dostawców, po pracowników – obecnych oraz przyszłych. Chcemy, by właśnie przez ten pryzmat postrzegano nas w branży i na rynku pracy. Stąd pomysł na tak szeroką i kompleksową kampanię, której sednem jest pokazywanie naszej filozofii współpracy z otoczeniem. Będzie to bardzo wyraźnie widoczne na poziomie oprawy graficznej kampanii.
W ramach NBCA prowadzone będą zarówno działania wizerunkowe, jak i profilowane kampanie sprzedażowe. Obejmą m.in. tematykę EMS, czyli systemów monitoringu energii, dostarczanych przez Endress+Hauser i promowanych już, chociażby w ramach zeszłorocznego cyklu konferencji „EMS 4.0 Tour”.
Na wrzesień zaplanowano z kolei drugi w tym roku „Industry launch”, czyli szeroką akcję informacyjną o zmianach w firmowym portfolio przedstawionych w kontekście branżowym i aplikacyjnym. Niezależnie od tego, kampania NBCA będzie promować tak istotne dla rynku produkty jak m.in. analizatory gazu JT33 TDLAS, przepływomierze Prosonic Flow P500 przeznaczone do branży chemicznej i petrochemicznej charakteryzującej się najwyższymi wymaganiami w przemyśle procesowym, a także przetworniki głowicowe temperatury TMT86 z Ethernet APL.
– Ostatnie lata to dla nas czas stabilnego wzrostu – nie tylko w skali lokalnej, w Polsce, ale także globalnej. Stale rozwijamy portfolio produktów i konsekwentnie realizujemy koncepcję realizacji usług. W tej sytuacji kampania NBCA to kompleksowy plan na komunikację z otoczeniem, opierającą się na dwóch filarach sukcesu Endress+Hauser: naszych produktach oraz sposobie, w jaki wspieramy ich użytkowników – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.