Endress+Hauser w nowej odsłonie
Siła partnerstwa – pod takim hasłem Endress+Hauser rozpoczyna właśnie globalne działania komunikacyjne. Lider branży kontrolno-pomiarowej zamierza skupić się na prezentacji, w jaki sposób buduje i rozwija współpracę z różnymi grupami partnerów. Kampanijne aktywności wykorzystają innowacyjną w branży przemysłowej oprawę graficzną, zostaną także opatrzone dedykowanym hashtagiem #TeamUpToImprove.
Dla Endress+Hauser jest to pierwsza tak globalna i kompleksowa kampania komunikacyjna. Po etapie testów na rynkach chińskim, amerykańskim i niemieckim, z początkiem maja NBCA, czyli New Brand and Communication Approach, została uruchomiona na całym świecie.
Kampania realizowana jest przede wszystkim w przestrzeni cyfrowej. Obejmuje działania w kanałach social media, reklamę online, mailingi do klientów czy prowadzone przez ekspertów Endress+Hauser seminaria. Wspólnym, charakterystycznym elementem są motywy graficzne odwołujące się do sportu i związanych z nim pozytywnych emocji.
– Dotychczas w naszych materiałach dominowała technologia. Teraz mocniej stawiamy na ludzi i współpracę – wyjaśnia Mariusz Szwagrzyk, Marketing Director w Endress+Hauser Polska, i podkreśla: – Partnerstwo to pojęcie, które najlepiej określa nasze podejście do relacji z wszystkimi grupami odbiorców działalności Endress+Hauser: od aktualnych i potencjalnych klientów, przez dostawców, po pracowników – obecnych oraz przyszłych. Chcemy, by właśnie przez ten pryzmat postrzegano nas w branży i na rynku pracy. Stąd pomysł na tak szeroką i kompleksową kampanię, której sednem jest pokazywanie naszej filozofii współpracy z otoczeniem. Będzie to bardzo wyraźnie widoczne na poziomie oprawy graficznej kampanii.
W ramach NBCA prowadzone będą zarówno działania wizerunkowe, jak i profilowane kampanie sprzedażowe. Obejmą m.in. tematykę EMS, czyli systemów monitoringu energii, dostarczanych przez Endress+Hauser i promowanych już, chociażby w ramach zeszłorocznego cyklu konferencji „EMS 4.0 Tour”.
Na wrzesień zaplanowano z kolei drugi w tym roku „Industry launch”, czyli szeroką akcję informacyjną o zmianach w firmowym portfolio przedstawionych w kontekście branżowym i aplikacyjnym. Niezależnie od tego, kampania NBCA będzie promować tak istotne dla rynku produkty jak m.in. analizatory gazu JT33 TDLAS, przepływomierze Prosonic Flow P500 przeznaczone do branży chemicznej i petrochemicznej charakteryzującej się najwyższymi wymaganiami w przemyśle procesowym, a także przetworniki głowicowe temperatury TMT86 z Ethernet APL.
– Ostatnie lata to dla nas czas stabilnego wzrostu – nie tylko w skali lokalnej, w Polsce, ale także globalnej. Stale rozwijamy portfolio produktów i konsekwentnie realizujemy koncepcję realizacji usług. W tej sytuacji kampania NBCA to kompleksowy plan na komunikację z otoczeniem, opierającą się na dwóch filarach sukcesu Endress+Hauser: naszych produktach oraz sposobie, w jaki wspieramy ich użytkowników – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.