Komunikaty PR

Harmonogram rozwoju linii obiektywów do cyfrowych aparatów bezlusterkowych.

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Dzięki premierze dwóch nowych obiektywów i dwóm kolejnym znajdującym się obecnie na etapie projektowania, linię obiektywów z mocowaniem typu X tworzy obecnie 40 różnorodnych modeli, co czyni z serii X wszechstronny, wciąż rozwijany system fotograficzny

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) przedstawił zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów dedykowanych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych. Fujifilm konsekwentnie powiększa ofertę nowych modeli przeznaczonych do mocowania w aparatach serii X, wciąż rozbudowując asortyment obiektywów zapewniających kompleksowy zakres dostępnych ogniskowych, od ultraszerokiego kąta po ultra telezoom.

Fujifilm ogłosił dziś również wprowadzenie na rynek obiektywów „FUJINON XF33mmF1.4 R LM WR” i „FUJINON XF23mmF1.4 R LM WR”. Te dwa modele dołączają do obiektywu „FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR”, który zadebiutował w maju bieżącego roku. Tworzą one tym samym serię bardzo jasnych obiektywów stałoogniskowych o ultrawysokiej rozdzielczości, dostosowaną do mających pojawić się w przyszłości modeli aparatów wyposażonych w matryce o wyższej rozdzielczości i zdolności rejestrowania na zdjęciach najdrobniejszych nawet szczegółów.

Pierwszym z wprowadzonych do harmonogramu obiektywów będących na etapie prac rozwojowych jest zoom XF18-120 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 27-183 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm), zaprojektowany w celu dostosowania oferty do rosnącego zapotrzebowania na obiektywy filmowe. Stanie się on pierwszym obiektywem XF z funkcją umożliwiającą rejestrację pełnowymiarowych materiałów wideo przez jedną osobę, zaspokajając tym samym wszechstronne potrzeby i oczekiwania współczesnych użytkowników aparatów fotograficznych, zarówno w zakresie zdjęć, jak i filmów.

Drugim obiektywem zmiennoogniskowym, który został uwzględniony w harmonogramie, jest model XF150-600 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 229-914 mm dla pełnej klatki 35 mm), ultra telezoom, którego najdłuższa wartość ogniskowej sięga górnej granicy ogniskowych wśród szkieł zoom dostępnych w serii X. Obiektyw ten będzie doskonałym wyborem w sytuacjach wymagających dużych wartości ogniskowej, takich jak fotografia przyrodnicza i sportowa. Kompaktowa i lekka konstrukcja, która cechuje modele z mocowaniem X, sprawia, że obiektyw jest bardzo poręczny i wygodny do fotografowania z ręki, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie zupełnie nowych obszarów w fotografii.

W najnowszym harmonogramie znalazło się łącznie 40 wymiennych obiektywów dedykowanych do aparatów serii X. Fujifilm będzie wciąż rozwijał i powiększał tę listę w odpowiedzi na różnorodne zapotrzebowania użytkowników, tak, by czerpali jeszcze większą radość z fotografowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.