Komunikaty PR

Harmonogram rozwoju linii obiektywów do cyfrowych aparatów bezlusterkowych.

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Dzięki premierze dwóch nowych obiektywów i dwóm kolejnym znajdującym się obecnie na etapie projektowania, linię obiektywów z mocowaniem typu X tworzy obecnie 40 różnorodnych modeli, co czyni z serii X wszechstronny, wciąż rozwijany system fotograficzny

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) przedstawił zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów dedykowanych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych. Fujifilm konsekwentnie powiększa ofertę nowych modeli przeznaczonych do mocowania w aparatach serii X, wciąż rozbudowując asortyment obiektywów zapewniających kompleksowy zakres dostępnych ogniskowych, od ultraszerokiego kąta po ultra telezoom.

Fujifilm ogłosił dziś również wprowadzenie na rynek obiektywów „FUJINON XF33mmF1.4 R LM WR” i „FUJINON XF23mmF1.4 R LM WR”. Te dwa modele dołączają do obiektywu „FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR”, który zadebiutował w maju bieżącego roku. Tworzą one tym samym serię bardzo jasnych obiektywów stałoogniskowych o ultrawysokiej rozdzielczości, dostosowaną do mających pojawić się w przyszłości modeli aparatów wyposażonych w matryce o wyższej rozdzielczości i zdolności rejestrowania na zdjęciach najdrobniejszych nawet szczegółów.

Pierwszym z wprowadzonych do harmonogramu obiektywów będących na etapie prac rozwojowych jest zoom XF18-120 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 27-183 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm), zaprojektowany w celu dostosowania oferty do rosnącego zapotrzebowania na obiektywy filmowe. Stanie się on pierwszym obiektywem XF z funkcją umożliwiającą rejestrację pełnowymiarowych materiałów wideo przez jedną osobę, zaspokajając tym samym wszechstronne potrzeby i oczekiwania współczesnych użytkowników aparatów fotograficznych, zarówno w zakresie zdjęć, jak i filmów.

Drugim obiektywem zmiennoogniskowym, który został uwzględniony w harmonogramie, jest model XF150-600 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 229-914 mm dla pełnej klatki 35 mm), ultra telezoom, którego najdłuższa wartość ogniskowej sięga górnej granicy ogniskowych wśród szkieł zoom dostępnych w serii X. Obiektyw ten będzie doskonałym wyborem w sytuacjach wymagających dużych wartości ogniskowej, takich jak fotografia przyrodnicza i sportowa. Kompaktowa i lekka konstrukcja, która cechuje modele z mocowaniem X, sprawia, że obiektyw jest bardzo poręczny i wygodny do fotografowania z ręki, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie zupełnie nowych obszarów w fotografii.

W najnowszym harmonogramie znalazło się łącznie 40 wymiennych obiektywów dedykowanych do aparatów serii X. Fujifilm będzie wciąż rozwijał i powiększał tę listę w odpowiedzi na różnorodne zapotrzebowania użytkowników, tak, by czerpali jeszcze większą radość z fotografowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Na e-bike u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja Biuro prasowe
2022-05-25 | 09:30

Na e-bike'u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja

Na rowerze elektrycznym dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej Rowerowa Rewolucja Badania konsumenckie, artykuły, webinar, działania w social
Media i PR Marka Bakal wspiera Młodych Odyseuszy
2022-05-25 | 09:30

Marka Bakal wspiera Młodych Odyseuszy

Marka Bakal, należąca do Atlanta Poland S.A., została sponsorem tytularnym jednej z drużyn reprezentujących Polskę na międzynarodowych finałach konkursu „Odyseja Umysłu”,
Media i PR Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania
2022-05-24 | 12:00

Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania

Już 30 maja podczas uroczystej gali poznamy zwycięzców 7 edycji badania Marka Godna Zaufania. Coroczne badanie przeprowadzone wśród setek przedstawicieli firm ma za zadanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IX Kongres Polska Chemia

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Na rynku nie ma nowych samochodów, a ceny używanych rosną. Auto z drugiej ręki jest też coraz trudniej kupić

Ponieważ na rynku brakuje nowych samochodów, kupujący szukają okazji na rynku używanych pojazdów. Zakup auta z drugiej ręki nastręcza jednak coraz większych problemów, bo ceny rosną, a ich dostępność jest coraz mniejsza. W I kwartale br. liczba ofert używanych samochodów dostępnych na rynku była aż o 20 proc. niższa niż w przedpandemicznym 2019 roku – wynika z danych Autobaza.pl. – Dochodzi do takich kuriozalnych sytuacji, że dziś samochód używany okazuje się być dobrą inwestycją. Wystarczy kupić dobre, sprawdzone auto i za rok będzie można odsprzedać je już za wyższą kwotę – mówi ekspert serwisu Przemysław Gąsiorowski.

 

Firma

Turystyka medyczna ma szansę stać się polską specjalnością. Na popularności zyskuje trend podróżowania dla zdrowia psychicznego

Przewlekły stres, przepracowanie i wypalenie zawodowe są wśród Polaków coraz bardziej powszechne. Tego typu zjawiska nasiliły się szczególnie w ostatnich dwóch latach, które zdominowała pandemia, dlatego też coraz większą uwagę zwracamy na kondycję psychiczną i jej poprawę. Jednym z narzędzi, które w tym kontekście zyskuje na popularności, jest turystyka terapeutyczna. Krótki wyjazd może być dobrą okazją do  podreperowania sił fizycznych i psychicznych. – Dzisiaj dzięki rozwiązaniom telemedycznym można zaproponować pacjentom leczenie bez fizycznej obecności całego sztabu lekarskiego w placówce, w której dany pacjent się znajduje – wskazuje Jarosław Klimczak, prezes Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 

Konsument

Fusy po kawie mogą być cennym surowcem. Powstają z nich ekologiczne opakowania, brykiet do kominka, a nawet ubrania

Fusy po kawie wcale nie muszą trafiać do kosza na śmieci. To cenny surowiec, który można przetworzyć w olej kawowy, antyoksydanty, ligninę, ekologiczny brykiet do kominka, płytki, biodegradowalne doniczki, kubki czy opakowania na żywność. Start-up EcoBean pracuje nad uruchomieniem kawowej BioRafinerii, dzięki której będzie można zamienić tonę fusów na tworzywa warte co najmniej 4 tys. euro. Bariści wyliczają, że jedna kawa pozostawia po sobie średnio 8–10 g fusów, a co roku w Polsce powstaje 120 tys. t takich odpadów, które można poddać recyklingowi.

 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.