Komunikaty PR

Harmonogram rozwoju linii obiektywów do cyfrowych aparatów bezlusterkowych.

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Dzięki premierze dwóch nowych obiektywów i dwóm kolejnym znajdującym się obecnie na etapie projektowania, linię obiektywów z mocowaniem typu X tworzy obecnie 40 różnorodnych modeli, co czyni z serii X wszechstronny, wciąż rozwijany system fotograficzny

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) przedstawił zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów dedykowanych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych. Fujifilm konsekwentnie powiększa ofertę nowych modeli przeznaczonych do mocowania w aparatach serii X, wciąż rozbudowując asortyment obiektywów zapewniających kompleksowy zakres dostępnych ogniskowych, od ultraszerokiego kąta po ultra telezoom.

Fujifilm ogłosił dziś również wprowadzenie na rynek obiektywów „FUJINON XF33mmF1.4 R LM WR” i „FUJINON XF23mmF1.4 R LM WR”. Te dwa modele dołączają do obiektywu „FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR”, który zadebiutował w maju bieżącego roku. Tworzą one tym samym serię bardzo jasnych obiektywów stałoogniskowych o ultrawysokiej rozdzielczości, dostosowaną do mających pojawić się w przyszłości modeli aparatów wyposażonych w matryce o wyższej rozdzielczości i zdolności rejestrowania na zdjęciach najdrobniejszych nawet szczegółów.

Pierwszym z wprowadzonych do harmonogramu obiektywów będących na etapie prac rozwojowych jest zoom XF18-120 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 27-183 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm), zaprojektowany w celu dostosowania oferty do rosnącego zapotrzebowania na obiektywy filmowe. Stanie się on pierwszym obiektywem XF z funkcją umożliwiającą rejestrację pełnowymiarowych materiałów wideo przez jedną osobę, zaspokajając tym samym wszechstronne potrzeby i oczekiwania współczesnych użytkowników aparatów fotograficznych, zarówno w zakresie zdjęć, jak i filmów.

Drugim obiektywem zmiennoogniskowym, który został uwzględniony w harmonogramie, jest model XF150-600 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 229-914 mm dla pełnej klatki 35 mm), ultra telezoom, którego najdłuższa wartość ogniskowej sięga górnej granicy ogniskowych wśród szkieł zoom dostępnych w serii X. Obiektyw ten będzie doskonałym wyborem w sytuacjach wymagających dużych wartości ogniskowej, takich jak fotografia przyrodnicza i sportowa. Kompaktowa i lekka konstrukcja, która cechuje modele z mocowaniem X, sprawia, że obiektyw jest bardzo poręczny i wygodny do fotografowania z ręki, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie zupełnie nowych obszarów w fotografii.

W najnowszym harmonogramie znalazło się łącznie 40 wymiennych obiektywów dedykowanych do aparatów serii X. Fujifilm będzie wciąż rozwijał i powiększał tę listę w odpowiedzi na różnorodne zapotrzebowania użytkowników, tak, by czerpali jeszcze większą radość z fotografowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.