Komunikaty PR

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.

2020-10-19  |  07:00
Biuro prasowe

Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę. Polana to oparte na naturalnych składnikach produkty tworzone w Polsce.

 

Polana to nowa marka kosmetyków od firmy „Herbapol-Lublin” S.A., która już od ponad 70 lat daje Polakom to, co najlepsze z natury – odkrywa przed nimi jej tajemnice oraz inspiruje do poszukiwania skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o organizm, dobre samopoczucie, a teraz również
o urodę. Bazując na wynikach badań, które dowodzą, że – aby uzyskać jak najlepsze efekty w pielęgnacji – warto działać nie tylko na skórę, ale również od wewnątrz organizmu, marka stworzyła unikatowy koncept holistycznej pielęgnacji.

 „Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji do natury od lat jesteśmy liderem rynku spożywczego
w praktycznie wszystkich kategoriach produktowych obecnych w naszej ofercie. Ta pozycja jest wynikiem zaufania, jakim od pokoleń darzą nas Polacy. Teraz zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej
i wykorzystać naszą wiedzę w trosce o piękno i urodę prosto z natury. Dwukierunkowy koncept pielęgnacyjny, na którym opiera się marka Polana, to pierwszy tak nowatorski program na masowym rynku kosmetyków w Polsce.” – mówi Evangelos, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników – wpływa na sprężystość skóry, wyrównuje jej koloryt, uelastycznia oraz zmniejsza wysuszenie naskórka.

Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji twarzy: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to oparte na naturalnych składnikach kosmetyki, których działanie uzupełniają suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem.

„Kolejnym krokiem dla marki Polana jest systematyczne poszerzanie jej dystrybucji, zarówno
w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Z niecierpliwością czekamy też na recenzje konsumentów; w przeprowadzonych na etapie przygotowań badaniach wszystkie produkty zostały bardzo dobrze ocenione, a ich użytkownicy deklarowali chęć zakupu. Liczymy więc na to, że po wprowadzeniu marki Polana na rynek opinie będą równie pozytywne. To z pewnością jeden
z najważniejszych projektów naszej firmy w ostatnich latach i nie ukrywam, że mamy wobec niego duże oczekiwania.” – dodaje Evangelos Evangelou.

Więcej informacji na temat marki oraz portfolio znajduje się na stronie: www.herbapol-polana.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.