„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.
Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę. Polana to oparte na naturalnych składnikach produkty tworzone w Polsce.
Polana to nowa marka kosmetyków od firmy „Herbapol-Lublin” S.A., która już od ponad 70 lat daje Polakom to, co najlepsze z natury – odkrywa przed nimi jej tajemnice oraz inspiruje do poszukiwania skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o organizm, dobre samopoczucie, a teraz również
o urodę. Bazując na wynikach badań, które dowodzą, że – aby uzyskać jak najlepsze efekty w pielęgnacji – warto działać nie tylko na skórę, ale również od wewnątrz organizmu, marka stworzyła unikatowy koncept holistycznej pielęgnacji.
„Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji do natury od lat jesteśmy liderem rynku spożywczego
w praktycznie wszystkich kategoriach produktowych obecnych w naszej ofercie. Ta pozycja jest wynikiem zaufania, jakim od pokoleń darzą nas Polacy. Teraz zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej
i wykorzystać naszą wiedzę w trosce o piękno i urodę prosto z natury. Dwukierunkowy koncept pielęgnacyjny, na którym opiera się marka Polana, to pierwszy tak nowatorski program na masowym rynku kosmetyków w Polsce.” – mówi Evangelos, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.
Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników – wpływa na sprężystość skóry, wyrównuje jej koloryt, uelastycznia oraz zmniejsza wysuszenie naskórka.
Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji twarzy: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to oparte na naturalnych składnikach kosmetyki, których działanie uzupełniają suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem.
„Kolejnym krokiem dla marki Polana jest systematyczne poszerzanie jej dystrybucji, zarówno
w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Z niecierpliwością czekamy też na recenzje konsumentów; w przeprowadzonych na etapie przygotowań badaniach wszystkie produkty zostały bardzo dobrze ocenione, a ich użytkownicy deklarowali chęć zakupu. Liczymy więc na to, że po wprowadzeniu marki Polana na rynek opinie będą równie pozytywne. To z pewnością jeden
z najważniejszych projektów naszej firmy w ostatnich latach i nie ukrywam, że mamy wobec niego duże oczekiwania.” – dodaje Evangelos Evangelou.
Więcej informacji na temat marki oraz portfolio znajduje się na stronie: www.herbapol-polana.com.
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.
Ochrona środowiska
Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami
Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.
Motoryzacja
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.