Komunikaty PR

Idealna do ubijania – śmietanka Łaciata 30 % pasteryzowana – nowość

2021-10-06  |  11:00
Biuro prasowe

Nieważne czy jesteś szefem kuchni, doświadczoną Panią Domu czy początkującym amatorem gotowania – jeśli chcesz przygotować puszysty deser, gęsty sos lub aksamitną zupę, na Twojej liście zakupów na pewno pojawi się śmietanka. Przy jej wyborze warto postawić na najwyższą jakość surowca i sprawdzone metody wytwarzania. Teraz obok popularnej i cenionej przez konsumentów rodziny śmietanek UHT Łaciatych pojawia się na rynku nowość – śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %.

Nowość od SM Mlekpol, czyli śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %, dostępna jest w praktycznym kubeczku 200 ml. Wygodna w użyciu, doskonała do wszechstronnego wykorzystania w kuchni, zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło, w których nie warzy się i nie rozwarstwia. To znakomity nośnik smaku, nadający potrawom idealną konsystencję. Śmietanka z wysoką zawartością tłuszczu dobrze się ubija. Jest trwała, więc stanie się niepowtarzalną bazą kremów, dodatkiem do deserów, ale także kremowym uzupełnieniem dań wytrawnych. To produkt bezglutenowy, odpowiedni dla wegetarian, który zawiera m.in. witaminę A, witaminę B12, wapń oraz fosfor.

Jak powstaje łaciata nowość? Przede wszystkim z polskiego mleka najwyższej jakości. W procesie produkcji śmietanka poddawana jest pasteryzacji. Produkt przechowuje się w chłodzie, a po otwarciu należy spożyć go w ciągu 24 godzin. Dzięki temu zachowuje właściwości, które czynią go wygodnym i wszechstronnym produktem w kuchni.

Po kuchenne inspiracje ze śmietanką łaciatą pasteryzowaną 30 % zapraszamy na www.najlepszewkuchni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football Biuro prasowe
2022-11-29 | 14:50

Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football

Jak połączyć świat muzyki z emocjami, które daje piłka nożna? Marka Panasonic znalazła na to oryginalny pomysł, tworząc limitowaną edycję piłek do gry z designerskim wzorem fal
Media i PR Centra Gemini Park triumfują na gali PRCH Retail Awards
2022-11-29 | 13:00

Centra Gemini Park triumfują na gali PRCH Retail Awards

XIII edycja nagród PRCH Retail Awards okazała się szczęśliwa nie tylko dla organizatorów, którzy odnotowali rekordową liczbę zgłoszeń - aż 118, ale także dla Gemini
Media i PR SM Mlekpol podsumowuje kolejny rok działalności
2022-11-29 | 12:00

SM Mlekpol podsumowuje kolejny rok działalności

Pierwsze półrocze 2022 roku było niezwykle wymagające dla całej branży FMCG. Gdy ustały ograniczenia gospodarcze związane z pandemią, w Ukrainie wybuchła wojna, która tylko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Gala Złote Spinacze

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Znani muzycy stworzyli utwór oparty na dźwiękach natury. Specjalne urządzenia zebrały „muzykę” z Puszczy Białowieskiej

Fale elektromagnetyczne wytwarzane przez rośliny mogą stanowić akompaniament muzyczny. Dzięki specjalnemu urządzeniu impulsy zarejestrowane w Puszczy Białowieskiej zostały zamienione na dźwięki i dostarczone do studia produkcyjnego. Tam z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz i znanego producenta muzycznego Baascha powstała piosenka, stanowiąca efekt czwartej edycji projektu Czarna Polana. – Sporym wyzwaniem było zbieranie autentycznych dźwięków, bo dużo łatwiej jednak jest te dźwięki wyprodukować w zaciszu studia czy kupić, ale dzięki temu w „Pulsie” natura faktycznie wybrzmiewa – podkreślają realizatorzy kampanii.

Konsument

Ostatnie lata przyniosły wysyp start-upów sektora foodtech. Rozwój rynku napędza rosnąca świadomość konsumentów

Rynek foodtech może zanotować w najbliższych kilku latach ponad 50-proc. wzrost przychodów – przewidują analitycy. Innowacje w sektorze żywności kreują dziś przede wszystkim start-upy, których nie ma może na rynku dużo, ale w szybkim tempie ich przybywa. Zajmują się dziś m.in. wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, po które konsumenci sięgają coraz chętniej, ale też upcyklingiem żywności i ograniczaniem marnotrawstwa. Są też obszary bardziej zaawansowane, takie jak mięso hodowane w laboratoriach czy druk 3D jedzenia. – Wiele osób myśli, że to może jakaś przemijająca moda, ja myślę, że to już zmiana, której nie da się zatrzymać – mówi Piotr Grabowski z foodtech.ac. Co istotne, podobnie podchodzą do tego inwestorzy, którzy chcą wspierać ten biznes.

Infrastruktura

70 proc. odpadów budowlanych będzie musiało być ponownie wykorzystywanych. Ten wymóg UE przyspieszy zmiany w branży

Budownictwo i nieruchomości są jednym z największych źródeł odpadów w Europie. Zgodnie z założeniami gospodarki cyrkularnej materiały budowlane – po renowacji lub upcyklingu – mogą być jednak ponownie wykorzystane w kolejnych projektach nieruchomościowych. W Polsce ten model nie jest jeszcze powszechny, ale w nadchodzących latach wymusi go unijne prawodawstwo. – Przykładem jest tu Taksonomia, która określa kryteria uznania działalności gospodarczej za zrównoważoną środowiskowo. W zakresie przejścia na gospodarkę obiegu zamkniętego mówi m.in. o przygotowaniu minimum 70 proc. (wagowo) odpadów budowlanych innych niż niebezpieczne, które powstaną przy budowie lub rozbiórce obiektu, do ponownego wykorzystania, recyklingu lub innego odzysku materiałów – mówi Magdalena Puchalska-Nielaba, współzałożycielka Urban Circularity, platformy promującej wdrażanie GOZ w branży budowlanej i nieruchomościach.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.