Komunikaty PR

Idealna do ubijania – śmietanka Łaciata 30 % pasteryzowana – nowość

2021-10-06  |  11:00
Biuro prasowe

Nieważne czy jesteś szefem kuchni, doświadczoną Panią Domu czy początkującym amatorem gotowania – jeśli chcesz przygotować puszysty deser, gęsty sos lub aksamitną zupę, na Twojej liście zakupów na pewno pojawi się śmietanka. Przy jej wyborze warto postawić na najwyższą jakość surowca i sprawdzone metody wytwarzania. Teraz obok popularnej i cenionej przez konsumentów rodziny śmietanek UHT Łaciatych pojawia się na rynku nowość – śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %.

Nowość od SM Mlekpol, czyli śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %, dostępna jest w praktycznym kubeczku 200 ml. Wygodna w użyciu, doskonała do wszechstronnego wykorzystania w kuchni, zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło, w których nie warzy się i nie rozwarstwia. To znakomity nośnik smaku, nadający potrawom idealną konsystencję. Śmietanka z wysoką zawartością tłuszczu dobrze się ubija. Jest trwała, więc stanie się niepowtarzalną bazą kremów, dodatkiem do deserów, ale także kremowym uzupełnieniem dań wytrawnych. To produkt bezglutenowy, odpowiedni dla wegetarian, który zawiera m.in. witaminę A, witaminę B12, wapń oraz fosfor.

Jak powstaje łaciata nowość? Przede wszystkim z polskiego mleka najwyższej jakości. W procesie produkcji śmietanka poddawana jest pasteryzacji. Produkt przechowuje się w chłodzie, a po otwarciu należy spożyć go w ciągu 24 godzin. Dzięki temu zachowuje właściwości, które czynią go wygodnym i wszechstronnym produktem w kuchni.

Po kuchenne inspiracje ze śmietanką łaciatą pasteryzowaną 30 % zapraszamy na www.najlepszewkuchni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.