Idealna do ubijania – śmietanka Łaciata 30 % pasteryzowana – nowość
Nieważne czy jesteś szefem kuchni, doświadczoną Panią Domu czy początkującym amatorem gotowania – jeśli chcesz przygotować puszysty deser, gęsty sos lub aksamitną zupę, na Twojej liście zakupów na pewno pojawi się śmietanka. Przy jej wyborze warto postawić na najwyższą jakość surowca i sprawdzone metody wytwarzania. Teraz obok popularnej i cenionej przez konsumentów rodziny śmietanek UHT Łaciatych pojawia się na rynku nowość – śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %.
Nowość od SM Mlekpol, czyli śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %, dostępna jest w praktycznym kubeczku 200 ml. Wygodna w użyciu, doskonała do wszechstronnego wykorzystania w kuchni, zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło, w których nie warzy się i nie rozwarstwia. To znakomity nośnik smaku, nadający potrawom idealną konsystencję. Śmietanka z wysoką zawartością tłuszczu dobrze się ubija. Jest trwała, więc stanie się niepowtarzalną bazą kremów, dodatkiem do deserów, ale także kremowym uzupełnieniem dań wytrawnych. To produkt bezglutenowy, odpowiedni dla wegetarian, który zawiera m.in. witaminę A, witaminę B12, wapń oraz fosfor.
Jak powstaje łaciata nowość? Przede wszystkim z polskiego mleka najwyższej jakości. W procesie produkcji śmietanka poddawana jest pasteryzacji. Produkt przechowuje się w chłodzie, a po otwarciu należy spożyć go w ciągu 24 godzin. Dzięki temu zachowuje właściwości, które czynią go wygodnym i wszechstronnym produktem w kuchni.
Po kuchenne inspiracje ze śmietanką łaciatą pasteryzowaną 30 % zapraszamy na www.najlepszewkuchni.pl.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.