Komunikaty PR

Idealna do ubijania – śmietanka Łaciata 30 % pasteryzowana – nowość

2021-10-06  |  11:00
Biuro prasowe

Nieważne czy jesteś szefem kuchni, doświadczoną Panią Domu czy początkującym amatorem gotowania – jeśli chcesz przygotować puszysty deser, gęsty sos lub aksamitną zupę, na Twojej liście zakupów na pewno pojawi się śmietanka. Przy jej wyborze warto postawić na najwyższą jakość surowca i sprawdzone metody wytwarzania. Teraz obok popularnej i cenionej przez konsumentów rodziny śmietanek UHT Łaciatych pojawia się na rynku nowość – śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %.

Nowość od SM Mlekpol, czyli śmietanka Łaciata pasteryzowana 30 %, dostępna jest w praktycznym kubeczku 200 ml. Wygodna w użyciu, doskonała do wszechstronnego wykorzystania w kuchni, zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło, w których nie warzy się i nie rozwarstwia. To znakomity nośnik smaku, nadający potrawom idealną konsystencję. Śmietanka z wysoką zawartością tłuszczu dobrze się ubija. Jest trwała, więc stanie się niepowtarzalną bazą kremów, dodatkiem do deserów, ale także kremowym uzupełnieniem dań wytrawnych. To produkt bezglutenowy, odpowiedni dla wegetarian, który zawiera m.in. witaminę A, witaminę B12, wapń oraz fosfor.

Jak powstaje łaciata nowość? Przede wszystkim z polskiego mleka najwyższej jakości. W procesie produkcji śmietanka poddawana jest pasteryzacji. Produkt przechowuje się w chłodzie, a po otwarciu należy spożyć go w ciągu 24 godzin. Dzięki temu zachowuje właściwości, które czynią go wygodnym i wszechstronnym produktem w kuchni.

Po kuchenne inspiracje ze śmietanką łaciatą pasteryzowaną 30 % zapraszamy na www.najlepszewkuchni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Andrzej Poczobut Dziennikarzem Roku 2021 Biuro prasowe
2021-12-06 | 16:00

Andrzej Poczobut Dziennikarzem Roku 2021

Grand Press to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dziennikarskich w Polsce. Organizują go magazyn Press i Fundacja Grand Press. Według BETFAN najważniejsza nagroda, Dziennikarz
Media i PR Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR
2021-12-06 | 13:00

Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR

Marka E.Wedel otrzymała 3 statuetki w XIX edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze. Za koncept i realizację nagrodzonych projektów odpowiada
Media i PR 4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów
2021-12-06 | 11:00

4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów

Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy. Branża

Więcej ważnych informacji

Farmacja

W czasie pandemii spadła akceptacja dla szczepień przeciwko innym chorobom niż COVID-19. Liczba dzieci niezaszczepionych przeciw odrze wzrosła najmocniej od 20 lat

W Polsce liczba wykonanych szczepień przeciw COVID-19 sięga już prawie 31 mln, przy czym liczba osób zaszczepionych w pełni wynosi prawie 20,3 mln. Średnio co trzeci Polak w wieku od 18 do 65 lat przyznaje, że nie zamierza się zaszczepić, a większości z nich nic nie skłoni do zmiany zdania. Niechęć do szczepień przeciw COVID-19 przełożyła się także na inne szczepionki. WHO wskazuje, że na całym świecie odnotowano największy od dwóch dekad wzrost liczby dzieci niezaszczepionych przeciwko odrze. Eksperci podkreślają, że potrzebna jest edukacja, by ponownie przywrócić zaufanie do szczepień, które przecież pomogły opanować dziesiątki chorób zakaźnych i coraz częściej wykorzystywane są także w profilaktyce nowotworowej. 

Bankowość

Omicron napędza niepewność na rynkach finansowych. Europejskie indeksy są bardziej narażone na jej skutki [DEPESZA]

– Sytuacja na rynkach finansowych przypomina w tej chwili przejażdżkę kolejką górską, co jest głównie efektem pojawienia się nowej mutacji koronawirusa (Omicron) – mówi Michał Milewski, zarządzający funduszami w Generali Investments TFI. Ta wysoka zmienność na rynkach będzie się utrzymywać, dopóki związany z nowym wariantem szum informacyjny będzie nakręcał strach inwestorów. Na wahania notowań bardziej narażone są indeksy europejskie. W USA więcej jest spółek nowej ekonomii, które są odporniejsze na ewentualne lockdowny w gospodarce. Amerykańscy inwestorzy czekają teraz na zaplanowane na połowę grudnia posiedzenie Fed.

Transport

Blisko 10 mln euro trafi na innowacje w obszarze wód śródlądowych i morskich. W styczniu rusza nowy nabór do konkursu dla małych i średnich firm

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w okresie luty–marzec 2022 roku planuje przeprowadzić nabór do konkursu „Innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich”. O dofinansowanie w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego w wysokości do 2 mln euro będą mogły się starać mikro-, małe i średnie firmy. – Chodzi o przedsiębiorców działających nad morzem, na jeziorach, rzekach, ale nie rybaków. Mamy na myśli działalność związaną z turystyką, oczyszczaniem wód, dbaniem o ochronę środowiska w obszarze wodnym – wymienia Monika Karwat-Bury z PARP. Do  rozdysponowania będzie ok. 10 mln euro.

Konsument

Codziennie w Polsce używa się 3 mln plastikowych słomek. Robione ze słomy mogą być dla nich ekologiczną alternatywą

Idea zero waste oraz unijny zakaz wprowadzania m.in. jednorazowych, plastikowych rurek do napojów do obrotu skłoniły rynek do szukania alternatyw. Jedną z propozycji oferuje przedsiębiorstwo społeczne z Siemianowic Śląskich Eco Value, które wytwarza rurki ze słomy żytniej. Biosłomki są bardziej wytrzymałe niż te z papieru. Firma miesięcznie wytwarza ich ok. 1,7 mln sztuk, łącząc produkcję proekologiczną z misją społeczną. Zatrudnia bowiem przy produkcji osoby z niepełnosprawnościami.