Komunikaty PR

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

2020-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delmik ( 0.25 MB )

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.

Delmik to z sentymentem wspominany przez konsumentów bohater marki Delma. Teraz powraca do komunikacji, zachęcając w spotach reklamowych do sięgania po Delmę w nowej odsłonie, z zawartością aż 80% tłuszczu. Delmik to pomocnik domowej kuchni, z którym przygotowanie każdego dania będzie jeszcze prostsze. Pomoże przyrządzić nie tylko pyszne śniadania, ale także różnorodne, uwielbiane przez rodzinę dania obiadowe i kolacje - w myśl hasła „Smaruj, gotuj, smaż!”.  To wszystko za sprawą uniwersalności Delmy Maślany Smak. Dzięki zwiększonej zawartości tłuszczu oraz nowej formule możliwe jest nie tylko użycie jej do smarowania, ale również do gotowania i smażenia.

 

Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika – wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej – mówi Alicja Strójwąs, Marketing Category Manager Upfield.

 

Delmik jako bohater nowej kampanii przedstawi główne zalety produktu, czyli uniwersalność, zawartość 80% tłuszczu oraz maślany smak. Z Delmikiem przygotowanie dań będzie jeszcze łatwiejsze i... smaczniejsze! 

 

Uniwersalne zastosowanie i maślany smak

Delma gości na polskich stołach od ponad 20 lat. W tym czasie konsumenci przywykli do jej wysokiej jakości oraz maślanego smaku. Teraz produkt zyskuje również miano uniwersalnego. Nową formułę produktu udoskonalono o zawartość 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak pomoże w przygotowaniu pysznych posiłków dla całej rodziny. Idealnie nadaje się ona do smarowania, gotowania oraz smażenia. Produkt wyjęty prosto z lodówki nadaje się od razu do użytku. Mamy pewność, że dzięki temu codzienne dania udadzą się znakomicie!

Kampania jest wspierana spotami w TV oraz działaniami digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.