Komunikaty PR

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

2020-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delmik ( 0.25 MB )

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.

Delmik to z sentymentem wspominany przez konsumentów bohater marki Delma. Teraz powraca do komunikacji, zachęcając w spotach reklamowych do sięgania po Delmę w nowej odsłonie, z zawartością aż 80% tłuszczu. Delmik to pomocnik domowej kuchni, z którym przygotowanie każdego dania będzie jeszcze prostsze. Pomoże przyrządzić nie tylko pyszne śniadania, ale także różnorodne, uwielbiane przez rodzinę dania obiadowe i kolacje - w myśl hasła „Smaruj, gotuj, smaż!”.  To wszystko za sprawą uniwersalności Delmy Maślany Smak. Dzięki zwiększonej zawartości tłuszczu oraz nowej formule możliwe jest nie tylko użycie jej do smarowania, ale również do gotowania i smażenia.

 

Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika – wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej – mówi Alicja Strójwąs, Marketing Category Manager Upfield.

 

Delmik jako bohater nowej kampanii przedstawi główne zalety produktu, czyli uniwersalność, zawartość 80% tłuszczu oraz maślany smak. Z Delmikiem przygotowanie dań będzie jeszcze łatwiejsze i... smaczniejsze! 

 

Uniwersalne zastosowanie i maślany smak

Delma gości na polskich stołach od ponad 20 lat. W tym czasie konsumenci przywykli do jej wysokiej jakości oraz maślanego smaku. Teraz produkt zyskuje również miano uniwersalnego. Nową formułę produktu udoskonalono o zawartość 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak pomoże w przygotowaniu pysznych posiłków dla całej rodziny. Idealnie nadaje się ona do smarowania, gotowania oraz smażenia. Produkt wyjęty prosto z lodówki nadaje się od razu do użytku. Mamy pewność, że dzięki temu codzienne dania udadzą się znakomicie!

Kampania jest wspierana spotami w TV oraz działaniami digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE Biuro prasowe
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,
Media i PR Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.
2024-04-22 | 11:00

Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.

W najnowszym wydaniu raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”, firma Pepco została wyróżniona za swoje innowacyjne
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.