Komunikaty PR

Škoda Polska z dwiema nagrodami w Konkursie Klubu Twórców Reklamy 2023!

2023-10-20  |  16:00
Biuro prasowe

Prestiżowy konkurs KTR i wieńcząca go gala wręczenia nagród to wielkie święto kreatywności i twórczej energii. Kapituła plebiscytu co roku zbiera się w celu wyróżnienia najlepszych dzieł polskiej reklamy. W tegorocznej edycji wydarzenia jury dwukrotnie nagrodziło kampanię „Škoda Enyaq. Niezawodność, zaufanie, misja. W służbie TOPR”. Uroczyste wręczenie nagród  odbyło się 16 października w Teatrze Polskim.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy, zorganizowany po raz pierwszy w 2004 roku, to największe polskie wydarzenie branży kreacji reklamowej. W plebiscycie szczególnie doceniane są: wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Nominacje przydzielane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.

Spot „Škoda Enyaq. Niezawodność, zaufanie, misja. W służbie TOPR” został nagrodzony srebrną i brązową nagrodą w kategorii Craft-Video. Nagrodzona przez KTR kampania to jeden ze sposobów uhonorowania wieloletniej współpracy Škody i Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jest to także pierwszy w Polsce spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos.

Za koncepcję kampanii oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym Good Fellas, reżyserem Marcinem Filipkiem i operatorem Wojciechem Zielińskim. Nagrodzony spot można obejrzeć na kanale YouTube Škoda Polska: https://www.youtube.com/watch?v=OBSNiHshryA. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.