LoveBrands Medical. Nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
Mateusz Konwerski
LoveBrands Medical
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|lovebrandsgroup.pl| |mateusz.konwerski|lovebrandsgroup.pl
+48 883 555 368
lovebrandsmedical.pl
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz pacjentów.
A teraz tworzy wspólną, ekspercką platformę, bo doskonale wie, jak ważką sprawą jest sprawny system opieki medycznej. Ma wiedzę, zbudowane relacje na rynku zdrowia, specjalistów oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii zdrowotnych. Wyznaje zasadę, że merytoryczny dialog pomiędzy interesariuszami jest kluczem do optymalizacji systemu opieki zdrowotnej. A co za tym idzie lepszej jakości, dłuższego życia i zdrowia Polaków.
- To kolejny krok w rozwoju LoveBrands Relations – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu Agencji i pomysłodawca nowej marki – to także konsekwencja w naszych postanowieniach. Od dawna byliśmy skoncentrowani na projektach dotykających zdrowia. Są one dla nas ważne zawodowo, ale także prywatnie. Pewnie dlatego jesteśmy w nich całym sercem. I to serce widać prowadzonych działaniach i kreacjach. Bo efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne tworzymy nie tylko na podstawie doświadczenia i kompetencji, ale także na bazie osobistych, czasem trudnych doświadczeń, które stały się dla nas inspiracją zawodową i początkiem LoveBrands Medical. Przekuwamy je we wrażliwość, wiedzę
i kompetencję. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy autorskie kampanie społeczne, których jesteśmy pomysłodawcą oraz wykonawcą. To nasz wkład w rozwój edukacji zdrowotnej.
- Stawiamy na partnerstwo. Możemy działać razem! Jesteś przedstawicielem organizacji pożytku publicznego? Fundacji? Stowarzyszenia? Firmy farmaceutycznej lub medycznej? Lokalnego samorządu? Chcesz zrobić coś dobrego dla zdrowia – jesteśmy do dyspozycji! LoveBrands Medical tworzą eksperci, którzy kompleksowo spojrzą na potrzeby i przygotują optymalne rozwiązania! Posiadamy bardzo zróżnicowane kompetencje. Jesteśmy zespołem ludzi z pasją, dla których zdrowie jest ważne. Zależy nam, by nasz głos wybrzmiał w dyskursie o zdrowiu publicznym – mówi Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical
LoveBrands Medical specjalizuje się w strategicznej komunikacji w ochronie zdrowia. Bazujemy na badaniach naukowych, evidence-based marketing z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. Oferta nowego brandu skierowana jest do firm farmaceutycznych, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych działających w obszarze zdrowia publicznego, w tym e-zdrowia.
- Poprzez działania Public Affairs, Public Relations czy w mediach społecznościowych możemy nie tylko zwiększać świadomość zdrowotną społeczeństwa, ale przede wszystkim integrować środowiska pacjentów, lekarzy oraz decydentów, by przyspieszyć procesy wdrażania nowych rozwiązań w ochronie zdrowia. A to wszystko dzięki kompetencjom naszego zespołu ekspertów. Są wśród nich prawnicy, lekarze, farmakoekonomiści, socjolodzy, badacze, analitycy, coache, trenerzy, specjaliści od budowania programów komunikacyjnych czy edukacyjnych – dodaje Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Medical
Zdrowie to wartość nadrzędna, obecna sytuacja związana z Covid-19 jeszcze bardziej to uwypukliła. Zmiany, które nastąpiły w trakcie pandemii dotknęły każdego z nas, niektóre pozostaną z nami na dłużej – musimy nauczyć się z nimi żyć. Pandemia pokazała, że możliwe są szybkie zmiany w systemie opieki medycznej, takim przykładem jest błyskawiczny rozwój
e-zdrowia, w szczególności telemedycyny. Jako eksperci z LoveBrands Medical chcemy pokazywać trendy i aktywnie uczestniczyć w tworzeniu systemu opieki medycznej w Polsce – puentuje Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical
Do grona ekspertów LoveBrands Medical dołączyli:
Monika Bartwicka, prawnik specjalizujący się w prawie farmaceutycznym. Łączy skutecznie wiedzę prawniczą ze znajomością rynku healthcare. Od ponad 12 lat związana z branżą farmaceutyczną. Prelegent na konferencjach i szkoleniach z zakresu prawa farmaceutycznego. Współtwórca marki Innowacyjny Szpital, współwłaściciel PML Group S.C.
Dr. Sławomir Chomik, lekarz praktyk, ekspert e-zdrowia i innowacji w medycynie, wykładowca na UM w Warszawie, Partner zarządzający MedicalResearch Center, pełniącego rolę VC w ramach projektu NCBR Bridge Alfa
Mecenas Aleksander Grot, partner zarządzający kancelarii GM Legal Grot & Marcinkiewicz. Adwokat, który rozumie potrzeby biznesowe i strategiczne klientów, bo oprócz ukończenia wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jako pierwszy z polskich adwokatów uzyskał tytuł Executive MBA na University of Illinois Urbana Champaign i Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
dr n. o zdrowiu Dorota Kilańska, profesor UMed w Łodzi, niezależny ekspert, Prezes Fundacji Florencja na Rzecz Upowszechniania Cyfryzacji i Rozwoju Standardów Opieki, specjalista ds. Koordynowanej Opieki w Dziale Rozwoju Systemów Ochrony Zdrowia, członek Rady Przejrzystości AOTMiT, przewodnicząca Rady ds. e-Zdrowia w Pielęgniarstwie, członek Rady ds. Interoperacyjności w Centrum e-Zdrowia.
Marcin Olkowicz, trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki
Arkadiusz Pączka, zastępca Dyrektora Generalnego Pracodawców RP oraz dyrektor departamentu monitoringu legislacji, członek Rady Dialogu Społecznego, członek zespołu ds. doskonalenia regulacji gospodarczych przy Minister Rozwoju; współautor raportów dot. monitoringu przebiegu procesu legislacyjnego w Polsce i dialogu społecznego.
Agnieszka Prokopowicz, doświadczona dziennikarka telewizyjna i prasowa, specjalistka od contentu i kreacji
Wszyscy wspólnie podchodzimy do zdrowia z głową… i z sercem.
LoveBrands Medical ma dedykowaną stronę internetową www.lovebrandsmedical.pl, kanały w mediach społecznościowych, a codziennym działaniom towarzyszy claim „health thinking”.
LoveBrands Medical to wyodrębniona marka należąca do spółki LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos - agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej. LoveBrands Relations posiada również brand dedykowany eventom LoveBrands Events, jest członkiem SKM SAR oraz globalnej sieci agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej 3AW.
LoveBrands Medical tworzą eksperci: lekarze, prawnicy, socjologowie, farmakoekonomiści, badacze, analitycy, coache, trenerzy, specjaliści od budowania programów komunikacyjnych czy edukacyjnych – marka ta dedykowana jest szeroko pojętej branży medycznej
i farmaceutycznej. Budujemy trwałe i rzeczywiste długofalowe relacje z interesariuszami działającymi w obszarze zdrowia publicznego. LoveBrands Medical specjalizuje się w strategicznej komunikacji w ochronie zdrowia. Bazujemy na know how naszych ekspertów, badaniach naukowych, evidence-based marketing z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu.
W szczególności tworzymy i realizujemy projekty społeczno-edukacyjne, komunikacyjne, public affairs w tym projekty własne. Wierzymy w siłę marketingu emocjonalnego, który koncentruje się na pokazaniu że za wszystkimi działaniami stoją ludzie, wzbudzeniu zaufania odbiorcy oraz opiera się na działaniach wizerunkowych, zaangażowanie, konsolidacja do działania we wspólnej sprawie. Kluczem jest budowanie rzeczywistych relacji z interesariuszami w oparciu o różnorodne narzędzia komunikacyjne. Codziennym działaniom towarzyszy claim „health thinking”.
Rankomat.pl stawia na agentów
Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty
Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.