LoveBrands Relations dla Diamond Module
Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Diamond Module, polską firmą oferującą usługi z zakresu nowoczesnego budownictwa modułowego.
Zakres umowy przewiduje działania dla nowego produktu Diamond Module – całorocznych domów o powierzchni 35 m2 budowanych „pod klucz”, wyposażonych w ogrzewanie, meble oraz osprzęt kuchni, łazienki i sypialni. Dzięki uproszczonym procedurom dotyczącym domów o takiej powierzchni oraz wyjątkowej technologii Diamond Module, czas – od chwili podjęcia decyzji o postawieniu domu na działce do zamieszkania w nim – wynosi około miesiąca. Klienci mają do wyboru kilka modeli, w tym z elementami charakterystycznymi dla lokalnej architektury.
„Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i możemy tak szeroko działać w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wszystkie działania zostały zaplanowane i będą realizowane własnymi siłami LoveBrands Relations. Warto jednocześnie podkreślić, że produkty Diamond Module są zarówno innowacyjne, jak też i o wyjątkowym designie. Chce się spędzać w nich czas” powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.
LoveBrands Relations stworzyła nazwę nowego produktu oraz logotyp, przygotuje i poprowadzi stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych. Będzie również prowadzić biuro prasowe, działania content marketingowe oraz zorganizuje event promocyjny. Za realizację projektu odpowiada zespół: Bartosz Lewicki – szef działu korporacyjnego oraz konsultantki: Milena Świątkowska i Izabela Hoppe.
Diamond Module nawiązał współpracę z LoveBrands Relations z polecenia. Strony nie podają informacji dotyczących parametrów kontraktu.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.