Komunikaty PR

Michał Zawada dołącza do agencji Publicon. Rozbudowuje dział sportowy

2021-09-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Martyna Hliwa
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Twórca podcastów sportowych i doświadczony specjalista, który swoje doświadczenie w zakresie media relations zdobywał z najlepszymi polskimi sportowcami, rozpoczął współpracę z wrocławską agencją. Ma współtworzyć dział marketingu sportowego, nad którym firma pracuje od początku tego roku.

Michał Zawada objął w Publiconie stanowisko Senior PR Partnera. Oprócz dużego doświadczenia w zakresie prowadzenia podcastów sportowych, specjalizuje się w zakresie PR & media management. Współtworzył media społecznościowe Nike Football Poland oraz współpracował z wieloma czołowymi polskimi sportowcami. Aktualnie pracuje z ramienia Publiconu z najlepszym polskim tenisistą, Hubertem Hurkaczem. W agencji będzie odpowiedzialny za media relations i personal branding sportowców. 

Rozwijamy kompetencje sportowe i budujemy przestrzeń dla współpracy marek, biznesu i sportu. Widzimy, że ta kategoria rośnie w siłę – zwłaszcza po pandemii, która znacząco wpłynęła na wzrost zainteresowania i świadomości Polaków odnośnie do zdrowia i aktywności fizycznej, a sport stał się ważnym elementem stylu życia. Znając potencjał tego rynku, postanowiliśmy jeszcze mocniej postawić na tę branżę, tworząc w Publiconie dział marketingu sportowego. W naszym portfolio są młodzi, doświadczeni sportowcy, jak Hubert Hurkacz, przedstawiciele ORLEN Team czy Bartłomiej Przedwojewski – tłumaczy Michał Zawada, Senior PR Partner w agencji Publicon.

Platforma dla entuzjastów sportu

To jednak nie jedyne działanie ze sportowego portfolio Publiconu. Firma pracuje obecnie nad platformą TheSport.pl, pokazującą świat sportu z różnych perspektyw. Założyciele wskazują, że ich celem nie jest „ściganie się” na newsy – ale tworzenie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, aby udowodnić, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, samych sportowców i pasjonatów. 

Na czele redakcji portalu TheSport.pl stanie Damian Filipowski. Z mediami sportowymi jest związany od 2003 roku. Zna tajniki pracy dziennikarza, fotoreportera, wydawcy i PR-owca. Współpracował m.in. z Marcinem Gortatem czy Sebastianem Milą. 

Launch serwisu planowany jest na koniec września.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Na e-bike u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja Biuro prasowe
2022-05-25 | 09:30

Na e-bike'u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja

Na rowerze elektrycznym dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej Rowerowa Rewolucja Badania konsumenckie, artykuły, webinar, działania w social
Media i PR Marka Bakal wspiera Młodych Odyseuszy
2022-05-25 | 09:30

Marka Bakal wspiera Młodych Odyseuszy

Marka Bakal, należąca do Atlanta Poland S.A., została sponsorem tytularnym jednej z drużyn reprezentujących Polskę na międzynarodowych finałach konkursu „Odyseja Umysłu”,
Media i PR Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania
2022-05-24 | 12:00

Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania

Już 30 maja podczas uroczystej gali poznamy zwycięzców 7 edycji badania Marka Godna Zaufania. Coroczne badanie przeprowadzone wśród setek przedstawicieli firm ma za zadanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IX Kongres Polska Chemia

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Na rynku nie ma nowych samochodów, a ceny używanych rosną. Auto z drugiej ręki jest też coraz trudniej kupić

Ponieważ na rynku brakuje nowych samochodów, kupujący szukają okazji na rynku używanych pojazdów. Zakup auta z drugiej ręki nastręcza jednak coraz większych problemów, bo ceny rosną, a ich dostępność jest coraz mniejsza. W I kwartale br. liczba ofert używanych samochodów dostępnych na rynku była aż o 20 proc. niższa niż w przedpandemicznym 2019 roku – wynika z danych Autobaza.pl. – Dochodzi do takich kuriozalnych sytuacji, że dziś samochód używany okazuje się być dobrą inwestycją. Wystarczy kupić dobre, sprawdzone auto i za rok będzie można odsprzedać je już za wyższą kwotę – mówi ekspert serwisu Przemysław Gąsiorowski.

 

Firma

Turystyka medyczna ma szansę stać się polską specjalnością. Na popularności zyskuje trend podróżowania dla zdrowia psychicznego

Przewlekły stres, przepracowanie i wypalenie zawodowe są wśród Polaków coraz bardziej powszechne. Tego typu zjawiska nasiliły się szczególnie w ostatnich dwóch latach, które zdominowała pandemia, dlatego też coraz większą uwagę zwracamy na kondycję psychiczną i jej poprawę. Jednym z narzędzi, które w tym kontekście zyskuje na popularności, jest turystyka terapeutyczna. Krótki wyjazd może być dobrą okazją do  podreperowania sił fizycznych i psychicznych. – Dzisiaj dzięki rozwiązaniom telemedycznym można zaproponować pacjentom leczenie bez fizycznej obecności całego sztabu lekarskiego w placówce, w której dany pacjent się znajduje – wskazuje Jarosław Klimczak, prezes Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 

Konsument

Fusy po kawie mogą być cennym surowcem. Powstają z nich ekologiczne opakowania, brykiet do kominka, a nawet ubrania

Fusy po kawie wcale nie muszą trafiać do kosza na śmieci. To cenny surowiec, który można przetworzyć w olej kawowy, antyoksydanty, ligninę, ekologiczny brykiet do kominka, płytki, biodegradowalne doniczki, kubki czy opakowania na żywność. Start-up EcoBean pracuje nad uruchomieniem kawowej BioRafinerii, dzięki której będzie można zamienić tonę fusów na tworzywa warte co najmniej 4 tys. euro. Bariści wyliczają, że jedna kawa pozostawia po sobie średnio 8–10 g fusów, a co roku w Polsce powstaje 120 tys. t takich odpadów, które można poddać recyklingowi.

 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.