Michał Zawada dołącza do agencji Publicon. Rozbudowuje dział sportowy
Twórca podcastów sportowych i doświadczony specjalista, który swoje doświadczenie w zakresie media relations zdobywał z najlepszymi polskimi sportowcami, rozpoczął współpracę z wrocławską agencją. Ma współtworzyć dział marketingu sportowego, nad którym firma pracuje od początku tego roku.
Michał Zawada objął w Publiconie stanowisko Senior PR Partnera. Oprócz dużego doświadczenia w zakresie prowadzenia podcastów sportowych, specjalizuje się w zakresie PR & media management. Współtworzył media społecznościowe Nike Football Poland oraz współpracował z wieloma czołowymi polskimi sportowcami. Aktualnie pracuje z ramienia Publiconu z najlepszym polskim tenisistą, Hubertem Hurkaczem. W agencji będzie odpowiedzialny za media relations i personal branding sportowców.
– Rozwijamy kompetencje sportowe i budujemy przestrzeń dla współpracy marek, biznesu i sportu. Widzimy, że ta kategoria rośnie w siłę – zwłaszcza po pandemii, która znacząco wpłynęła na wzrost zainteresowania i świadomości Polaków odnośnie do zdrowia i aktywności fizycznej, a sport stał się ważnym elementem stylu życia. Znając potencjał tego rynku, postanowiliśmy jeszcze mocniej postawić na tę branżę, tworząc w Publiconie dział marketingu sportowego. W naszym portfolio są młodzi, doświadczeni sportowcy, jak Hubert Hurkacz, przedstawiciele ORLEN Team czy Bartłomiej Przedwojewski – tłumaczy Michał Zawada, Senior PR Partner w agencji Publicon.
Platforma dla entuzjastów sportu
To jednak nie jedyne działanie ze sportowego portfolio Publiconu. Firma pracuje obecnie nad platformą TheSport.pl, pokazującą świat sportu z różnych perspektyw. Założyciele wskazują, że ich celem nie jest „ściganie się” na newsy – ale tworzenie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, aby udowodnić, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, samych sportowców i pasjonatów.
Na czele redakcji portalu TheSport.pl stanie Damian Filipowski. Z mediami sportowymi jest związany od 2003 roku. Zna tajniki pracy dziennikarza, fotoreportera, wydawcy i PR-owca. Współpracował m.in. z Marcinem Gortatem czy Sebastianem Milą.
Launch serwisu planowany jest na koniec września.
Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.