Michał Zawada dołącza do agencji Publicon. Rozbudowuje dział sportowy
Twórca podcastów sportowych i doświadczony specjalista, który swoje doświadczenie w zakresie media relations zdobywał z najlepszymi polskimi sportowcami, rozpoczął współpracę z wrocławską agencją. Ma współtworzyć dział marketingu sportowego, nad którym firma pracuje od początku tego roku.
Michał Zawada objął w Publiconie stanowisko Senior PR Partnera. Oprócz dużego doświadczenia w zakresie prowadzenia podcastów sportowych, specjalizuje się w zakresie PR & media management. Współtworzył media społecznościowe Nike Football Poland oraz współpracował z wieloma czołowymi polskimi sportowcami. Aktualnie pracuje z ramienia Publiconu z najlepszym polskim tenisistą, Hubertem Hurkaczem. W agencji będzie odpowiedzialny za media relations i personal branding sportowców.
– Rozwijamy kompetencje sportowe i budujemy przestrzeń dla współpracy marek, biznesu i sportu. Widzimy, że ta kategoria rośnie w siłę – zwłaszcza po pandemii, która znacząco wpłynęła na wzrost zainteresowania i świadomości Polaków odnośnie do zdrowia i aktywności fizycznej, a sport stał się ważnym elementem stylu życia. Znając potencjał tego rynku, postanowiliśmy jeszcze mocniej postawić na tę branżę, tworząc w Publiconie dział marketingu sportowego. W naszym portfolio są młodzi, doświadczeni sportowcy, jak Hubert Hurkacz, przedstawiciele ORLEN Team czy Bartłomiej Przedwojewski – tłumaczy Michał Zawada, Senior PR Partner w agencji Publicon.
Platforma dla entuzjastów sportu
To jednak nie jedyne działanie ze sportowego portfolio Publiconu. Firma pracuje obecnie nad platformą TheSport.pl, pokazującą świat sportu z różnych perspektyw. Założyciele wskazują, że ich celem nie jest „ściganie się” na newsy – ale tworzenie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, aby udowodnić, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, samych sportowców i pasjonatów.
Na czele redakcji portalu TheSport.pl stanie Damian Filipowski. Z mediami sportowymi jest związany od 2003 roku. Zna tajniki pracy dziennikarza, fotoreportera, wydawcy i PR-owca. Współpracował m.in. z Marcinem Gortatem czy Sebastianem Milą.
Launch serwisu planowany jest na koniec września.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.