Komunikaty PR

Mosznowładcy w Promenadzie! Wpadnij do centrum i przebadaj się za darmo!

2024-11-13  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Przebadaj się – bez wahania i bez wstydu! Spójrz na zdrowie po męsku i zakoleguj się z Mosznowładcami! To akcja dla mężczyzn takich jak ty, w ramach której masz okazję do bezpłatnych badań. Odwiedzając 16 listopada warszawską Promenadę, wszyscy chętni panowie będą mogli przebadać się pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. Dołącz do naszej akcji! Nie masz nic do stracenia, a dbając o własne zdrowie, zyskujesz wiele!


Kampania Mosznowładcy ma jasny przekaz – choroba nowotworowa nie odejmuje męskości, tak samo jak dbanie o zdrowie nie jest przejawem słabości. Niezmiennie od lat akcji towarzyszy to samo przesłanie – zachęcenie mężczyzn do troski o swoje zdrowie intymne poprzez badanie jąder i prostaty w celu wczesnego wykrycia potencjalnych nowotworów. W przypadku zdrowia intymnego chodzi również o zdrowie psychiczne z uwagi na rosnącą liczbę samobójstw wśród mężczyzn, także w Polsce. Dlatego jednym z celów inicjatywy jest omawianie tematów tabu dotyczących zdrowia fizycznego i psychicznego.

Mosznowładcy działają w duchu międzynarodowego ruchu movemberowego, zapoczątkowanego w 2004 roku w Australii poprzez zapuszczanie wąsów, by prowokować do rozmów o męskim zdrowiu. W ciągu dziesięciu lat działań niezależna polska kampania rozrosła się, nabrała rozmachu i obecnie trwa od końca września aż do początku grudnia! W ramach akcji każdego roku skorzystać można z bezbolesnych, nieinwazyjnych badań USG jąder, które adresowane są do wszystkich mężczyzn pomiędzy 18 a 40 rokiem życia. Organizator akcji, czyli Fundacja Nie Warto, chce zapewnić jak największej liczbie mężczyzn możliwość przebadania się – bezpłatnie, bez bólu i zapisów.

Postaw na profilaktykę!

W sobotę (16 listopada) warszawskie centrum handlowe Promenada wraz z Fundacją Nie Warto zaprasza wszystkich mężczyzn do skorzystania z bezpłatnej profilaktyki nowotworów jąder i prostaty. Panowie w wieku do 40 lat będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder w badaniu USG, natomiast mężczyźni powyżej 40 r.ż. oznaczą poziom PSA – markera nowotworowego prostaty we krwi. Każda z konsultacji trwa jedynie kilka minut. Badania profilaktyczne dają możliwość uniknięcia poważnych problemów zdrowotnych. Natomiast osoby z wykrytą nieprawidłowością mogą wcześniej podjąć leczenie, by szybciej wrócić do zdrowia.

Badania będą odbywać się w godzinach 10:00 – 20:00, w strefie zlokalizowanej na poziomie 0, blisko salonu Olsen i perfumerii Douglas. Ilość testów PSA jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, nie obowiązują wcześniejsze zapisy. Badania są bezbolesne i nie wymagają żadnych przygotowań poza zachowaniem higieny osobistej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Test na HIV anonimowo i bezpłatnie w Nakle i Żninie Biuro prasowe
2024-11-14 | 13:00

Test na HIV anonimowo i bezpłatnie w Nakle i Żninie

Dzięki toruńskiej Fundacji Parasol testy na HIV, HCV i kiłę anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania, a przede wszystkim wygodnie i na miejscu, można zrobić w mniejszych miastach
Zdrowie 14 listopada – Dzień Czystego Powietrza. Jak poprawić jakość powietrza
2024-11-13 | 10:06

14 listopada – Dzień Czystego Powietrza. Jak poprawić jakość powietrza

Smog to mieszanka zanieczyszczeń powietrza, która powstaje, gdy spaliny z samochodów i domowych kotłów   łączą się z wilgotnym powietrzem, tworząc
Zdrowie Podjadasz między posiłkami - dietetyczka o łatwych i pysznych przekąskach na co
2024-11-07 | 16:11

Podjadasz między posiłkami - dietetyczka o łatwych i pysznych przekąskach na co

Często sięgamy po produkty wysoko przetworzone, bogate w tłuszcze i dodatek cukrów, które szybko podnoszą poziom energii, ale równie szybko prowadzą do spadków

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.