Komunikaty PR

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.

2020-09-03  |  09:00
Biuro prasowe

 

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.
Wygraj wyjazd na zieloną szkołę!

 

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca wyjazdów! Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Urząd Transportu Kolejowego przygotował serię konkursów w grze edukacyjnej na smartfony „Kolejowe ABC”. Uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych mogą wygrać wyjazdy na zielone szkoły oraz inne atrakcyjne nagrody.

„Kolejowe ABC – Podróżuj z Rogatkiem” to już szósta edycja konkursu organizowanego w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Rozpoczyna się on 1 września 2020 r. i potrwa do 10 września 2020 r. Zaplanowane są również kolejne odsłony konkursu, które odbędą się 14 i 25 września. Nagrodą główną dla zwycięskiej klasy w jest 5-dniowa wycieczka na zieloną szkołę na Mazurach, podczas której uczniowie będą mogli skorzystać z popularnych atrakcji turystycznych, wziąć udział w grach, warsztatach, a także w wyjątkowych, interaktywnych zajęciach dotyczących bezpieczeństwa na obszarach kolejowych. Nagrodą za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca są pakiety edukacyjne dla całej klasy, zawierające m.in. zestaw upominków odblaskowych.  Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI z całej Polski.

Zadaniem konkursowym jest zdobycie jak największej liczby punktów dla swojej klasy w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”. Podczas gry, gracz zdobywa różne przedmioty związane z podróżą. Wszystkie zdobyte rzeczy zasilają konto z punktami, co wpływa na pozycję w rankingu. W kolejnych etapach gry uczestnicy otrzymują zadania specjalne – podejmują decyzje istotne dla bezpieczeństwa w podróży. Powinni tak kierować bohaterem, aby za każdym razem cała podróż była bezpieczna i zgodna z zasadami zachowania na drodze i terenach kolejowych. Gracze mają okazję poznać zasady bezpieczeństwa w różnych miejscach: na wsi, w mieście, na dworcu i w pociągu.

- Kolejowe ABC” to aplikacja, która w interaktywny sposób bawi i uczy zasad bezpieczeństwa oraz prawidłowego zachowania na terenach kolejowych. Do tej pory przeprowadziliśmy 5 konkursów, w których nagrodami były wyjazdy na zielone szkoły. Popularność konkursów pokazuje, że chęć wygranej mobilizuje uczniów. Przy okazji rywalizacji zdobywają ważną wiedzę dotyczącą bezpiecznego zachowania w pobliżu torów kolejowych – podkreśla dr inż. Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na stronie internetowej www.kolejoweabc.pl

Aplikacja mobilna „Kolejowe ABC” wspomaga edukowanie dzieci i młodzieży z całej Polski w zakresie bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Można ją pobrać z App Store (dla systemu iOS) oraz z Google Play (dla systemu Android).

Gra powstała w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC” realizowanego przez Urząd Transportu Kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Natalia Krapacz

Zastępca Dyrektora Departamentu Przewozów Pasażerskich

w Urzędzie Transportu Kolejowego

e-mail: natalia.krapacz@utk.gov.pl, tel. kom.: 783 914 315

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.