Komunikaty PR

Nowa strona CD-Action

2021-12-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

CD-Action prezentuje nowy serwis internetowy. To pierwsza od niemal 12 lat tak duża zmiana – nowy silnik, nowy wygląd i ambitne plany na bliską i daleką przyszłość.

Mimo że na nowym cdaction.pl można znaleźć akcenty nawiązujące do serwisu, który debiutował w 2009 roku, cała warstwa wizualna (a także stojący za nią silnik) została zaprojektowana od podstaw, zgodnie z obowiązującymi standardami. Zarówno wygląd, jak i funkcje nowego cdaction.pl będą ewoluowały zgodnie z opiniami czytelników oraz dalszymi planami redakcji. Nowy serwis jest responsywny – dostosowuje się do wszystkich dostępnych na rynku urządzeń oraz pozwala płynnie przełączać się między trybem jasnym i ciemnym.

Dotychczas na cdaction.pl ukazywały się niemal wyłącznie newsy – nowy start przynosi też zmiany w tej materii. Publikowane są recenzje, wrażenia z wczesnych wersji gier, materiały publicystyczne i treści wideo z oficjalnego kanału CD-Action w serwisie YouTube.

Chcemy w pewnym sensie wyłamać się z internetowego standardu – istotna jest dla nas nie tylko sama treść, ale też to, w jaki sposób ją podajemy. Dlatego materiały na nowym cdaction.pl będą przechodziły tę samą korektę i redakcję, jakiej poddajemy teksty do drukowanego magazynu – mówi Dawid Bojarski, redaktor naczelny CD-Action.

Strona została oznaczona jako „beta” – mimo że już jest bogatsza w treści niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to pierwszy krok z wielu zaplanowanych przez redakcję. Cały czas trwają prace mające wnieść wiele usprawnień i nowych funkcji, które będą wprowadzane stopniowo. 

Przed wyłączeniem starego cdaction.pl zaimportowane zostały wszystkie archiwalne treści – oraz konta użytkowników, które wiążą nową stronę z tym samym forum, z którego korzystali dotychczas. Czytelnicy mogą wypełnić swój profil informacjami o ulubionych grach czy posiadanym sprzęcie do grania, a także obserwować konkretnych autorów. Sekcja ta również będzie rozwijana.

W najbliższych miesiącach redakcja będzie informować o kolejnych zmianach i nowościach – zarówno takich, które sugerują czytelnicy, jak i zupełnie niespodziewanych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.