Komunikaty PR

Nowa strona CD-Action

2021-12-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

CD-Action prezentuje nowy serwis internetowy. To pierwsza od niemal 12 lat tak duża zmiana – nowy silnik, nowy wygląd i ambitne plany na bliską i daleką przyszłość.

Mimo że na nowym cdaction.pl można znaleźć akcenty nawiązujące do serwisu, który debiutował w 2009 roku, cała warstwa wizualna (a także stojący za nią silnik) została zaprojektowana od podstaw, zgodnie z obowiązującymi standardami. Zarówno wygląd, jak i funkcje nowego cdaction.pl będą ewoluowały zgodnie z opiniami czytelników oraz dalszymi planami redakcji. Nowy serwis jest responsywny – dostosowuje się do wszystkich dostępnych na rynku urządzeń oraz pozwala płynnie przełączać się między trybem jasnym i ciemnym.

Dotychczas na cdaction.pl ukazywały się niemal wyłącznie newsy – nowy start przynosi też zmiany w tej materii. Publikowane są recenzje, wrażenia z wczesnych wersji gier, materiały publicystyczne i treści wideo z oficjalnego kanału CD-Action w serwisie YouTube.

Chcemy w pewnym sensie wyłamać się z internetowego standardu – istotna jest dla nas nie tylko sama treść, ale też to, w jaki sposób ją podajemy. Dlatego materiały na nowym cdaction.pl będą przechodziły tę samą korektę i redakcję, jakiej poddajemy teksty do drukowanego magazynu – mówi Dawid Bojarski, redaktor naczelny CD-Action.

Strona została oznaczona jako „beta” – mimo że już jest bogatsza w treści niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to pierwszy krok z wielu zaplanowanych przez redakcję. Cały czas trwają prace mające wnieść wiele usprawnień i nowych funkcji, które będą wprowadzane stopniowo. 

Przed wyłączeniem starego cdaction.pl zaimportowane zostały wszystkie archiwalne treści – oraz konta użytkowników, które wiążą nową stronę z tym samym forum, z którego korzystali dotychczas. Czytelnicy mogą wypełnić swój profil informacjami o ulubionych grach czy posiadanym sprzęcie do grania, a także obserwować konkretnych autorów. Sekcja ta również będzie rozwijana.

W najbliższych miesiącach redakcja będzie informować o kolejnych zmianach i nowościach – zarówno takich, które sugerują czytelnicy, jak i zupełnie niespodziewanych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.