Komunikaty PR

Nowej seria, LEGO® DREAMZzz

2023-05-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

 Wkrocz do świata snów dzięki LEGO® DREAMZzz™, pierwszej serii tematycznej od
Grupy LEGO, która jest zainspirowana sposobem, w jaki dzieci śnią. Jak wykazały
badania, dwoje na troje dzieci na całym świecie twierdzi, że marzenia senne
pomagają im w byciu bardziej kreatywnymi.
 15 maja odbędzie się premiera serialu LEGO® DREAMZzz™. 10 pierwszych
odcinków emitowanych będzie na całym świecie. Więcej ekscytujących odcinków i
produktów pojawi się w sierpniu.
 Grupa LEGO uruchamia również możliwość zaangażowania dzieci do udziału w
pierwszych w historii warsztatach Chief Dream Creators, których zadaniem będzie
zainspirowanie firmy, wykorzystując pomysłowość i kreatywność swoich snów.
Grupa LEGO przedstawia LEGO® DREAMZzz™, zupełnie nową linię tematyczną, która w
nowym fascynującym serialu i szerokiej gamie produktów ożywia kreatywność dziecięcych
snów.
Nowe globalne badania przeprowadzone wśród ponad 23 000 dzieci, w tym wśród 1000
polskich dzieci wykazały, że siedem na dziesięć dzieci (70%) doświadcza na co dzień
złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, a jedno na cztery (22%) jako ich
przyczynę podaje wydarzenia na świecie lub w mediach społecznościowych. Jednak
eksperci od snu twierdzą, że sny mogą odgrywać kluczową rolę w pomaganiu dzieciom w
przetwarzaniu skomplikowanych emocji i angażowaniu ich wyobraźni. Badane dzieci
zgadzają się z tym stwierdzeniem - dwie trzecie z nich przyznaje, że sny są ważne i
pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia (73%).
Zamiłowanie do kreatywności znalazło odzwierciedlenie w serialu LEGO® DREAMZzz™.
Grupa LEGO przetestowała materiały i zabawki z tysiącami dzieci z całego świata przed
premierą nowego serialu, która odbędzie się 15 maja. Po premierze pojawi się seria
produktów, tworząc niesamowitą rozrywkę i doświadczenie, które pozwala dzieciom zasiąść
za sterami wyobraźni.
Wejdź do świata snów: Przedstawiamy LEGO® DREAMZzz™.
Serial LEGO® DREAMZzz™ śledzi przygody szkolnych przyjaciół, Mateo, Izzie, Coopera,
Logana i Zoey, gdy dołączają do tajnej agencji i uczą się wykorzystywać moc wyobraźni w
podróży do Świata Snów - i uczą się pokonywać despotycznego Króla Koszmarów!
LEGO® DREAMZzz™ wystartuje z 10 odcinkami 15 maja i będzie uzupełnione o zupełnie
nową gamę produktów i kolejne odcinki od sierpnia 2023 roku.
"LEGO® DREAMZzz™ to nasz pierwszy koncept, który celebruje cudowny świat snów i
bada, co się dzieje, gdy marzenia senne stają się realne, zwykłe dzieci stają się niezwykłe, a
kreatywność jest supermocą!" powiedział Cerim Manovi, Dyrektor Kreatywny LEGO®
DREAMZzz™. "Chcemy, aby dzieci czuły się uprawnione do wprowadzania w życie swoich
najdzikszych snów i zachwycały się prawdziwą siłą kreatywnej wyobraźni podczas snów - a
to dopiero początek!".
Globalne badania pokazują znaczenie marzeń sennych dla kreatywności

Koncepcja LEGO® DREAMZzz™ została opracowana przez Grupę LEGO na bazie
pogłębionych badań wśród dzieci w wieku 6-12 lat z 29 różnych krajów. Badanie dotyczyło
wyobraźni dzieci, psychologii snów i ich znaczenia w przetwarzaniu emocji, rozwiązywaniu
problemów oraz znaczenia zabawy dla twórczego eksperymentowania.
Badania wykazały, że wśród osób doświadczających złożonych emocji, takich jak stres czy
samotność, prawie jedna na pięć (23%) zgłasza, że w rezultacie ma więcej koszmarów.
Ponad połowa dzieci (54%) twierdzi, że koszmary mają wpływ na resztę dnia, w tym na
szkołę, gdzie sen i rzeczywistość mogą się ewidentnie zderzyć.
W rzeczywistości 80% twierdzi, że czas spędzony na zabawie ma wpływ na ich sny.
Większość dzieci (86%) doświadcza pozytywnych emocji podczas snu, a wiele z nich
twierdzi, że korzysta z jego efektów po przebudzeniu. Około dwie trzecie (73%) dzieci
twierdzi, że szczęśliwe sny pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia i prawie tyle
samo (64%) myśli o pomysłach po przebudzeniu.
Pracując nad badaniami z Grupą LEGO, psycholożka i ekspertka behawioralna w
dziedzinie snu, dr Shelby Harris, powiedziała: "Dzieci są naturalnymi marzycielami i
eksperymentatorami, ale z wiekiem presja społeczna zaczyna je krępować i ograniczać ich
wyobraźnię. Śnienie jest uniwersalnym zjawiskiem, którego dzieci na całym świecie chętnie
doświadczają. W świecie, w którym jest więcej stresu i wymagań w codziennym życiu,
zachęcanie do swobodnej zabawy i kreatywności jest ważne. Badania jasno wykazały, że
dzieci, które mają wolny czas na zabawę, zwiększają częstotliwość występowania sennych
marzeń, co w rezultacie sprawia, że czują się szczęśliwsze i są bardziej pomysłowe.
Wspaniale jest widzieć projekty takie jak LEGO® DREAMZzz™, które pokazują dzieciom,
jak rzeczy z naszych snów mogą być wykorzystywane w realnym świecie, aby pomóc im
osiągnąć pełny potencjał twórczy."
Zgłoś się teraz: Dołącz do zespołu Chief Dream Creators Grupy LEGO!
Aby uczcić premierę LEGO® DREAMZzz™, Grupa LEGO uruchomi pierwszą na świecie
okazję dla dzieci, aby zostać Chief Dream Creator. Wybrani uczestnicy polecą do Danii,
siedziby Grupy LEGO, aby wziąć udział w kilku warsztatach LEGO® DREAMZzz™.
Jako Chief Dream Creators, rolą dzieci będzie zainspirowanie firmy kreatywnością swoich
marzeń sennych i rozpowszechnianie pozytywnych, pomysłowych aspektów, jakie sny mogą
mieć dla młodych ludzi na całym świecie.
Dzieci w wieku od 6 do 12 lat będą zachęcane do nadsyłania swoich wymarzonych dzieł -
zdjęć własnoręcznie wykonanych budowli z klocków LEGO lub rysunków przedstawiających
wyśnione stworzenie lub pojazd, w którym wykorzystano klocki. Do pracy należy dołączyć
krótki opis, mówiący o tym, jak nazywa się ich dzieło, co potrafi i dlaczego wzbudziło ich
zachwyt we śnie.
Oficjalnie rejestracja trwa od 20 maja do 20 czerwca, a więcej informacji można znaleźć na
stronie LEGO.com/dreamzzz.
Serial LEGO® DREAMZzz™ będzie można oglądać na kanale LEGO na YouTube od 15
maja 2023 roku. Sezon pierwszy będzie również dostępny do obejrzenia na platformach
streamingowych na: Netflix oraz Amazon Prime.

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt:
Jakub Świerbiołek

telefon: 518 526 599 e-mail: jakub.swierbiolek@cluepr.pl

Marta Jędrzejak

telefon: 519 383 903 e-mail: marta.jedrzejak@cluepr.pl

Produkty z serii LEGO® DREAMZzz™
 71453 - LEGO® DREAMZzz™ Izzie i króliczek Bunchu (94,99 zł)
 71454 - LEGO® DREAMZzz™ Mateo i robot Z-Blob (94,99 zł)
 71455 - LEGO® DREAMZzz™ Klatkoszmarnik (169,99 zł)
 71456 - LEGO® DREAMZzz™ Żółwia furgonetka pani Castillo (209,99 zł)
 71457 - LEGO® DREAMZzz™ Latający koń Pegasus (239,99 zł)
 71458 - LEGO® DREAMZzz™ Krokodylowy samochód (299,99 zł)
 71459 - LEGO® DREAMZzz™ Stajnia fantastycznych stworzeń (389,99 zł)
 71460 - LEGO® DREAMZzz™ Kosmiczny autobus pana Oza (469,99 zł)
 71461 - LEGO® DREAMZzz™ Fantastyczny domek na drzewie (489,99 zł)
 71469 - LEGO® DREAMZzz™ Statek koszmarnego rekina (649,99 zł)
O badaniu „Dreams Research” 2023:
Badanie Dreams Research zostało przeprowadzone przez Opinium Research wśród 23 000 dzieci w
wieku 6-12 lat w USA, UK & IRE, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Danii,
Czechach, Polsce, Węgrzech, Türkiye, Rumunii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii, Korei
Południowej, Japonii, Chinach Kontynentalnych, Hong Kongu, Tajwanie, Singapurze, Malezji,
Meksyku, Kanadzie, Brazylii, Belgii, Holandii, Szwecji i Portugalii.
O Chief Dream Creators:
Konkurs skierowany do mieszkańców wybranych krajów. Konkurs rozpoczyna się 20 maja, a kończy
20 czerwca. Więcej informacji i pełne szczegóły konkursu są dostępne na stronie
LEGO.com/dreamzzz po otwarciu konkursu 20 maja.
O Grupie LEGO:
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez
zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom
budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa
firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa
LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane
w ponad 130 krajach świata.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.