Komunikaty PR

Nowej seria, LEGO® DREAMZzz

2023-05-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

 Wkrocz do świata snów dzięki LEGO® DREAMZzz™, pierwszej serii tematycznej od
Grupy LEGO, która jest zainspirowana sposobem, w jaki dzieci śnią. Jak wykazały
badania, dwoje na troje dzieci na całym świecie twierdzi, że marzenia senne
pomagają im w byciu bardziej kreatywnymi.
 15 maja odbędzie się premiera serialu LEGO® DREAMZzz™. 10 pierwszych
odcinków emitowanych będzie na całym świecie. Więcej ekscytujących odcinków i
produktów pojawi się w sierpniu.
 Grupa LEGO uruchamia również możliwość zaangażowania dzieci do udziału w
pierwszych w historii warsztatach Chief Dream Creators, których zadaniem będzie
zainspirowanie firmy, wykorzystując pomysłowość i kreatywność swoich snów.
Grupa LEGO przedstawia LEGO® DREAMZzz™, zupełnie nową linię tematyczną, która w
nowym fascynującym serialu i szerokiej gamie produktów ożywia kreatywność dziecięcych
snów.
Nowe globalne badania przeprowadzone wśród ponad 23 000 dzieci, w tym wśród 1000
polskich dzieci wykazały, że siedem na dziesięć dzieci (70%) doświadcza na co dzień
złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, a jedno na cztery (22%) jako ich
przyczynę podaje wydarzenia na świecie lub w mediach społecznościowych. Jednak
eksperci od snu twierdzą, że sny mogą odgrywać kluczową rolę w pomaganiu dzieciom w
przetwarzaniu skomplikowanych emocji i angażowaniu ich wyobraźni. Badane dzieci
zgadzają się z tym stwierdzeniem - dwie trzecie z nich przyznaje, że sny są ważne i
pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia (73%).
Zamiłowanie do kreatywności znalazło odzwierciedlenie w serialu LEGO® DREAMZzz™.
Grupa LEGO przetestowała materiały i zabawki z tysiącami dzieci z całego świata przed
premierą nowego serialu, która odbędzie się 15 maja. Po premierze pojawi się seria
produktów, tworząc niesamowitą rozrywkę i doświadczenie, które pozwala dzieciom zasiąść
za sterami wyobraźni.
Wejdź do świata snów: Przedstawiamy LEGO® DREAMZzz™.
Serial LEGO® DREAMZzz™ śledzi przygody szkolnych przyjaciół, Mateo, Izzie, Coopera,
Logana i Zoey, gdy dołączają do tajnej agencji i uczą się wykorzystywać moc wyobraźni w
podróży do Świata Snów - i uczą się pokonywać despotycznego Króla Koszmarów!
LEGO® DREAMZzz™ wystartuje z 10 odcinkami 15 maja i będzie uzupełnione o zupełnie
nową gamę produktów i kolejne odcinki od sierpnia 2023 roku.
"LEGO® DREAMZzz™ to nasz pierwszy koncept, który celebruje cudowny świat snów i
bada, co się dzieje, gdy marzenia senne stają się realne, zwykłe dzieci stają się niezwykłe, a
kreatywność jest supermocą!" powiedział Cerim Manovi, Dyrektor Kreatywny LEGO®
DREAMZzz™. "Chcemy, aby dzieci czuły się uprawnione do wprowadzania w życie swoich
najdzikszych snów i zachwycały się prawdziwą siłą kreatywnej wyobraźni podczas snów - a
to dopiero początek!".
Globalne badania pokazują znaczenie marzeń sennych dla kreatywności

Koncepcja LEGO® DREAMZzz™ została opracowana przez Grupę LEGO na bazie
pogłębionych badań wśród dzieci w wieku 6-12 lat z 29 różnych krajów. Badanie dotyczyło
wyobraźni dzieci, psychologii snów i ich znaczenia w przetwarzaniu emocji, rozwiązywaniu
problemów oraz znaczenia zabawy dla twórczego eksperymentowania.
Badania wykazały, że wśród osób doświadczających złożonych emocji, takich jak stres czy
samotność, prawie jedna na pięć (23%) zgłasza, że w rezultacie ma więcej koszmarów.
Ponad połowa dzieci (54%) twierdzi, że koszmary mają wpływ na resztę dnia, w tym na
szkołę, gdzie sen i rzeczywistość mogą się ewidentnie zderzyć.
W rzeczywistości 80% twierdzi, że czas spędzony na zabawie ma wpływ na ich sny.
Większość dzieci (86%) doświadcza pozytywnych emocji podczas snu, a wiele z nich
twierdzi, że korzysta z jego efektów po przebudzeniu. Około dwie trzecie (73%) dzieci
twierdzi, że szczęśliwe sny pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia i prawie tyle
samo (64%) myśli o pomysłach po przebudzeniu.
Pracując nad badaniami z Grupą LEGO, psycholożka i ekspertka behawioralna w
dziedzinie snu, dr Shelby Harris, powiedziała: "Dzieci są naturalnymi marzycielami i
eksperymentatorami, ale z wiekiem presja społeczna zaczyna je krępować i ograniczać ich
wyobraźnię. Śnienie jest uniwersalnym zjawiskiem, którego dzieci na całym świecie chętnie
doświadczają. W świecie, w którym jest więcej stresu i wymagań w codziennym życiu,
zachęcanie do swobodnej zabawy i kreatywności jest ważne. Badania jasno wykazały, że
dzieci, które mają wolny czas na zabawę, zwiększają częstotliwość występowania sennych
marzeń, co w rezultacie sprawia, że czują się szczęśliwsze i są bardziej pomysłowe.
Wspaniale jest widzieć projekty takie jak LEGO® DREAMZzz™, które pokazują dzieciom,
jak rzeczy z naszych snów mogą być wykorzystywane w realnym świecie, aby pomóc im
osiągnąć pełny potencjał twórczy."
Zgłoś się teraz: Dołącz do zespołu Chief Dream Creators Grupy LEGO!
Aby uczcić premierę LEGO® DREAMZzz™, Grupa LEGO uruchomi pierwszą na świecie
okazję dla dzieci, aby zostać Chief Dream Creator. Wybrani uczestnicy polecą do Danii,
siedziby Grupy LEGO, aby wziąć udział w kilku warsztatach LEGO® DREAMZzz™.
Jako Chief Dream Creators, rolą dzieci będzie zainspirowanie firmy kreatywnością swoich
marzeń sennych i rozpowszechnianie pozytywnych, pomysłowych aspektów, jakie sny mogą
mieć dla młodych ludzi na całym świecie.
Dzieci w wieku od 6 do 12 lat będą zachęcane do nadsyłania swoich wymarzonych dzieł -
zdjęć własnoręcznie wykonanych budowli z klocków LEGO lub rysunków przedstawiających
wyśnione stworzenie lub pojazd, w którym wykorzystano klocki. Do pracy należy dołączyć
krótki opis, mówiący o tym, jak nazywa się ich dzieło, co potrafi i dlaczego wzbudziło ich
zachwyt we śnie.
Oficjalnie rejestracja trwa od 20 maja do 20 czerwca, a więcej informacji można znaleźć na
stronie LEGO.com/dreamzzz.
Serial LEGO® DREAMZzz™ będzie można oglądać na kanale LEGO na YouTube od 15
maja 2023 roku. Sezon pierwszy będzie również dostępny do obejrzenia na platformach
streamingowych na: Netflix oraz Amazon Prime.

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt:
Jakub Świerbiołek

telefon: 518 526 599 e-mail: jakub.swierbiolek@cluepr.pl

Marta Jędrzejak

telefon: 519 383 903 e-mail: marta.jedrzejak@cluepr.pl

Produkty z serii LEGO® DREAMZzz™
 71453 - LEGO® DREAMZzz™ Izzie i króliczek Bunchu (94,99 zł)
 71454 - LEGO® DREAMZzz™ Mateo i robot Z-Blob (94,99 zł)
 71455 - LEGO® DREAMZzz™ Klatkoszmarnik (169,99 zł)
 71456 - LEGO® DREAMZzz™ Żółwia furgonetka pani Castillo (209,99 zł)
 71457 - LEGO® DREAMZzz™ Latający koń Pegasus (239,99 zł)
 71458 - LEGO® DREAMZzz™ Krokodylowy samochód (299,99 zł)
 71459 - LEGO® DREAMZzz™ Stajnia fantastycznych stworzeń (389,99 zł)
 71460 - LEGO® DREAMZzz™ Kosmiczny autobus pana Oza (469,99 zł)
 71461 - LEGO® DREAMZzz™ Fantastyczny domek na drzewie (489,99 zł)
 71469 - LEGO® DREAMZzz™ Statek koszmarnego rekina (649,99 zł)
O badaniu „Dreams Research” 2023:
Badanie Dreams Research zostało przeprowadzone przez Opinium Research wśród 23 000 dzieci w
wieku 6-12 lat w USA, UK & IRE, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Danii,
Czechach, Polsce, Węgrzech, Türkiye, Rumunii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii, Korei
Południowej, Japonii, Chinach Kontynentalnych, Hong Kongu, Tajwanie, Singapurze, Malezji,
Meksyku, Kanadzie, Brazylii, Belgii, Holandii, Szwecji i Portugalii.
O Chief Dream Creators:
Konkurs skierowany do mieszkańców wybranych krajów. Konkurs rozpoczyna się 20 maja, a kończy
20 czerwca. Więcej informacji i pełne szczegóły konkursu są dostępne na stronie
LEGO.com/dreamzzz po otwarciu konkursu 20 maja.
O Grupie LEGO:
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez
zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom
budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa
firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa
LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane
w ponad 130 krajach świata.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.